Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie vaccinuri, produse biologice, medii, reactivi si materiale sanitare


Detaliu pentru invitatia numarul 346627
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR MEHEDINTI
Numar invitatie: 346627/14.05.2013
Denumire contract: Achizitie vaccinuri, produse biologice, medii, reactivi si materiale sanitare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR MEHEDINTICod fiscal: 4761136, Adresa: str.Carol Davila, nr.1, Turnu Severin, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: 0252/316312, Fax: 0252/325470
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Carol Davila, nr.1, Turnu Severin, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 1500, telefon: +40 0252316312, fax: +40 0252325470, persoana de contact: Nicu Plostinaru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Carol Davila, nr.1, Turnu Severin, Drobeta-Turnu Severin, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Domeniul sanitar veterinar)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie vaccinuri, produse biologice, medii, reactivi si materiale sanitare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie produse de uz veterinar
II.1.6) CPV: 33651690-1 - Vaccinuri pentru uz veterinar (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 344, 083.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in procent de 1% din valoarea estimata pentru fiecare LOT, cu perioada de valabilitate cel pu?in egala cu perioada de valabilitate a ofertei, constituita prin Scrisoare de garantie bancara, in contul DSVSA-MH RO81TREZ4615009XXX000132- Trez.Tr. Severin; echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile, ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, sau printr-un instrument de garantare emisde o societate de asigurari- in original.Garantia de participare se poate constitui si prin depunere la casieria unitatii pana la data limita de depunere a ofertelor.Din garantia de participare se pot retine sume in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 si 181 din O.G. 34/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.-prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? ? conform Ordinului nr.314/2010.-Certficatele fiscale care sa ateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Cazier fiscal-Declaratie privind neincadrarea in disp art 69 indice 1 din OUG 34-Persoanele aflate sub incidenta art. 69 indice 1 din OUG 34, din cadrul autoritatii contractante sunt: Jianu Sorin- Mocioalca Mihai- Smeu Radita- Plostinaru Nicu -Certificatul constatator emis de ONRC comnform art. 69-1 din O.U.G. nr. 34/2006 .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31/12/2011 sau 31/12/2012, Declaratie pe propie raspundere privind media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.- site www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.05.2013 13:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer