Achizitie publica - Achizitie vidanja
Detaliu pentru invitatia numarul 324595
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324595/20.04.2012
Denumire contract: Achizitie vidanja
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BREAZACod fiscal: 4055840, Adresa: SAT.BREAZA, COMUNA BREAZA, JUD.BUZAU, Breaza, Telefon: 0238511501, Fax: 0238511738
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul Primariei comunei Breaza, Sat Breaza, comuna Breaza, judetul Buzau, cod postal 127105
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei comunei Breaza, Sat Breaza, comuna Breaza, judetul Buzau, cod postal 127105
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie vidanja
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1 buc Autovidanja cu caracteristicile tehnice minimale specificate in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 34144410-5 - Vidanjoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 105, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 2.000 lei; Valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor; Modalitate constituire: OP sau Instrument de garantare cf art. 86 din HG nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea;
- certificate de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul de stat/local, documente ce trebuie sa reflecte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr 34/2006. Persoane cu functie de decizie la nivelul autoritatii contractante: Adrian DRUGA ? Primar; Lucian DOBRE? viceprimar; Carmen UNGUREANU - secretar;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Cerinta: Sa aibe in obiectul de activitate: Comert cu alte autovehicule Cod CAEN 4519 si/sau Intretinerea si repararea autovehiculelor Cod CAEN 4520.Documente doveditoare: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. - imputernicire legala semnata de catre administrator, sau un alt document legal echivalent, in cazul in care semnatarul ofertei este altcineva decat administratorul societatii, document prin care semnatarul ofertei este autorizat a angaja ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de achizitie, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta: Sa fi inregistrat in ultimii 3 ani o cifra medie globala de afaceri cel putin egala cu 200.000 RON.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (1) litera a) se va prezenta o Lista a produselor similare furnizate in ultimii 3 ani, insotita de certificari de informatii referitoare la valori, perioada si locul furnizarii, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari., Cerinta: Sa fi indeplinit in prealabil cel putin un contract furnizare produse similare., Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (1) litera b) se va prezenta o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii., Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (1) litera c) se vor prezenta informatii referitoare informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispun ofertantii sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii., Cerinta: sa identifice clar si fara echivoc eventualii subcontracanti avuti in vedere pentru realizarea contractului., Cerinta: sa identifice clar si fara echivoc toti asociatii care participa cu oferta comuna.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.04.2012 21:39