Achizitie publica - Achizitie vitamine,sedative si tranchilizante
Detaliu pentru invitatia numarul 327732
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327732/24.05.2012
Denumire contract: Achizitie vitamine, sedativesi tranchilizante
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE NEFROLOGIE "DR. CAROL DAVILA"Cod fiscal: 4382469, Adresa: CALEA GRIVITEI, NR.4, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 021/318.91.84. INT 159, Fax: 021/318.91.97.
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA GRIVITEI, NR.4, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 010731, telefon: +40 213189197, fax: +40 213189197, persoana de contact: Lungu Andreea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CALEA GRIVITEI, NR.4, SECTOR 1, BUCURESTI, SPITALUL CLINIC DE NEFROLOGIE DR. CAROL DAVILA, CORP A, ETAJ 4, SALA CONSILIU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie vitamine, sedativesi tranchilizante
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie diverse vitamine, sedative si tranchilizante pentru tratamentul bolnavilor internati in cadrul spitalului.
II.1.6) CPV: 33616000-1 - Vitamine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 357, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 3.575 lei conform art. 278^1, alin(1) , lit. b), garantiase constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari ce se va prezenta in original; prin OP in contul RO50TREZ7015006XXX010113 deschis la Trezoreria Sector 1 - Formular Nr. 8 Pentru societatile care fac dovada unei intreprinderi mici si mijlocii, garantia de participare este de 50% .Valabilitatea garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare si se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari sau prin op in contul RO50TREZ7015006XXX010113 deschis la Trezoreria Sector 1
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 - Declaratie privind eligibilitatea Formular nr. 1 din sectiunea FormulareCerinta nr 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Formular nr 2 din sectiunea FormulareCerinta nr.3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr 3. din sectiunea ForumlareCerinta nr.4- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 Formular nr 4Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractantacu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager ? Prof. Dr. Mircea PenescuDir. Financiar contabil ? Ec. Stefan PetreJurist ? Pana MarianaFarmacist Sef-Radu DuvleaCISACAP ? Lungu AndreeaCerinta nr.5 - Declaratie privind respectarea Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular nr. 5Cerinta nr.6 - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat.Certificatul sa prezinte situatia pbligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Note: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Cerinta nr.7- Certificat privind plata taxelor si a impozitelorNote: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse. Cerinta nr.1-Certificat constatator emis de ONRC valabil la data deschiderii ofertelor, certificat in copie conform cu originalul sau original/copie legalizata, emis cu cel mult 30 de zile inaintea deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generalaUltimul bilant contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Autorizatie de punere pe piata valabila la data depunerii ofertelor2.Autorizatie de distributie angro emisa de Ministerul Sanatatii -titlul XVII - Medicamentul, Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanantatii, cu modificarile si completarile ulterioare - Agentia Nationala a Medicamentului in termen de valabilitate3.Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii - Ordinul nr.1964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman. Sistem de management al calitatii certificat ISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2012 14:14