Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie vopsea pentru marcaj rutier (culoare alb,monocomponenta) +diluant compatibil


Detaliu pentru invitatia numarul 344785
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA DE ADMINISTRARE A DOMENIULUI PUBLIC SI A FONDULUI LOCATIV
Numar invitatie: 344785/04.04.2013
Denumire contract: Achizitie vopsea pentru marcaj rutier (culoare alb, monocomponenta) +diluant compatibil
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA DE ADMINISTRARE A DOMENIULUI PUBLIC SI A FONDULUI LOCATIVCod fiscal: RO 7403230, Adresa: Str. Brestei, nr. 129, CRAIOVA, DOLJ, Craiova, Telefon: 0251411214, Fax: 0251414205
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Brestei, nr. 129, CRAIOVA, DOLJ, Craiova, Romania, cod postal: 200177, telefon: +40 251411214, fax: +40 251414205, persoana de contact: Iuliana Popescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Brestei, nr. 129, CRAIOVA, DOLJ, Craiova, Romania, cod postal: 200177, telefon: +40 251411214, fax: +40 251414205.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie vopsea pentru marcaj rutier (culoare alb, monocomponenta) +diluant compatibil
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 9
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru cu cu valoare min= 1887 lei si 264180.00lei cu incheierea unui contr.subs.cu valoarea min=943.50lei si max =188700 lei cu valabilitate de la semnare pana la 31.08.2013 si un al-II-le contr.subs cu valoare min=943.50 lei si max.=75480.00 lei cu valabiliotate de la 01.09-31.12.2013
II.1.6) CPV: 44811000-8 - Vopsea pentru marcaj rutier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 887 - 264, 180 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare = 5283 lei. Mod de constituire: - ordin de plata , cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta in contul RO58CECEDJ0152RON0525452 CEC Bank Craiova, cod fiscal RO7403230;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari( in favoarea autoritatii contractante), care se prezinta in original , in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Nota: Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare in cuantumul si perioada de valabilitate stabilite si conform cerintelor in documentatie, atrage excluderea ofertantului de la procedura de atribuiere a acordului cadru. Perioada de valabilitate a garantiei de participare = 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor .Echivalentapentru garantia de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile .
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie :5% din valoarea contractului subsecvent b) modul de constituire a garantiei de buna executie: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante-in original- sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest sens , ofertantul are obligatia de a deschide un cont distinct la dispozitia A.C.la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent .Suma initiala care se va depune de catre contractant in acest cont nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului.Dupa, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest contprin retineri succesive pana la concurenta sumei stabileite drept garantie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitatea-se;Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 181;Cerinta nr. 3: Certificat de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor , scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor -in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul-conf.Ordin 509/2011, lit.a);Cerinta nr. 4: Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor-in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul-conf.Ordin 509/2011, lit.a);Cerinta nr. 5: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta-se;Cerinta nr. 6 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?. Din partea AC: Preda Radu Cosmin-Dir Gen.;NicolaeViorel-Dir Teh.; Cojman Ema Ilona-CONT SEF.; Popescu Mircea-Sistem.Circulatiei;Epure Cosmin- Sef Sector Automatizare Intretinere; Grigorie Cristian -BTeh.; Popescu Iuliana -C.Achizitii; Paun Jeana-B Cont-FIN.;Radu Ana Maria- C Juridic. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? in original/copie legalizata /copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul - conf.Ordin 509/2011, lit.a)Nota: Inainte de transmit.comunic.priv.rezult.proced.de atrib.ofertantul clasat pe primul loc are oblig de a prezenta pt.conformit.docum.in orig.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.7: Informatii privind situatia economico-financiara , pe ultimii 3 ani din care sa rezulte cifra de afaceri globala.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.8: Declaratie privind principale livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Pentru o mai buna detaliere se va completa si Anexa la formularul H din formularePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2013 16:10
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.04.2013 15:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer