Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie Vopsea pentru marcaj rutier, microperle si diluant aferent


Detaliu pentru invitatia numarul 341839
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL PUBLIC ECOSAL GALATI
Numar invitatie: 341839/17.01.2013
Denumire contract: Achizitie Vopsea pentru marcaj rutier, microperle si diluant aferent
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC ECOSAL GALATICod fiscal: RO 23973046, Adresa: STR. PRELUNGIREA BRAILEI, NR.7-A, Galati, Telefon: +40 236322727, Fax: +40 236322727
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRELUNGIREA BRAILEI, NR.7-A, Galati, Romania, cod postal: 800435, telefon: +40 236322727, fax: +40 236322727, persoana de contact: SERVICIUL PUBLIC ECOSAL GALATI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SERVICIUL PUBLIC ECOSAL GALATISTR. PRELUNGIREA BRAILEI, NR.7-A, Galati, Romania, cod postal: 800435
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SERVICII DE SALUBRITATE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie Vopsea pentru marcaj rutier, microperle si diluant aferent
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie Vopsea pentru marcaj rutier, microperle si diluant aferent
II.1.6) CPV: 44811000-8 - Vopsea pentru marcaj rutier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 520, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 4299, 999 lei, calculata conform art 278^1 alin 1 din OUG 34/2006, conform art.43^1 din OUG.34/2006.Garantia de participare se va constitui prin una din modalitatile: a)ordin de plata, in contul autoritatii contractante in contul de garantii RO68TREZ3065006XXX011193 al SERVICIULUI PUBLIC ECOSAL, deschis la Trezoreria Galatib)numerarla caseria SERVICIULUI PUBLIC ECOSALc)scrisoare de garantie bancara, emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in favoarea SERVICIULUI PUBLIC ECOSALTermenul de valabilitate a garantiei de participare va fi de 60 de zile, egal cu perioada de valabilitate aa ofertei.Ofertantul pierde garantia de participare, atunci cand se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate aacesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei in care urmeaza sa se semneze contractul;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica inperioada de valabilitate a ofertei.d)In situatia in care un ofertant depune, cu privire la prezenta procedura, o contestatie ce va fi respinsa de CNSC, autoritatea contractanta va retine, din garantia de participare, o suma determinata conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul ofertantilor ce se incadreaza in categoria IMM garantia de participare se reduce la jumatate. Declaratiile intocmite conform anexei nr.1 la Legea nr. 346/2004Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertei cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimat procentual este de 5% din valoarea contractului subsecvent, fara TVA.Modul de constituire: - prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, potrivit art. 90, alin.(3) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In acest ultim caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Fiecare ofertant are obligatia de a preciza in cadrul ofertei financiare modul de constituire a garantiei de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularulnr.1: Declaratie privind eligibilitatea - a fost solicitatapentru a se putea dovedi neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006Formularul nr. 2 - ??Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta? - a fost solicitata pentru a se putea dovedi neincadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUG 34/2006;Formularul nr. 3 -Certificat de participare la licitatie cu o oferta independenta- prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaFormularul nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006;?Ofertantul/Ofertantul asociat/subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire?.Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Director general ? ing. Ion IonescuDirector economic ? ec. Dumitru DiculescuCFP ? Lungu ProfiraMembri comisiei de evaluare;
- Fc. Economic Puscoi Daniela ? presedinte;
- ContabilChivu Tudorita ? membru;
- Ec. Toma Roxana ? membru ;
- Cons. Juridic Burlibasa Maria ? membru;
- Tocu Nicu? membru.Membride rezerva ai comisiei de evaluare- ContabilStan Adela ? membru;Cons. Sava Niculai ? membru;Paun Costel? membru.-Certificat atestare fiscala (confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat) - din certificatul fiscal sa rezulte situatia obligatiilor scadente conform Legii 126/2012.-Certificat atestare fiscala (confirmarea privind plata taxelor si impozitelor locale) - din certificatul fiscal sa rezulte situatia obligatiilor scadente conform Legii 126/2012.Formularul nr. 5 - ?Fisa de identificare?- a fost solicitat pentru a fi posibila vizualizarea datelor de identificare a fiecarui ofertant in parte, a datelor de contact si a adresei sediului social, informatii utile pentru transmiterea eventualelor clarificari sau a rezultatelor procedurii de atribuire a contractului, numarul de telefon, fax, persoana de contact, contul deschis la Trezorerie si contul pentru restituirea garantiilor de participare la procedura, precum si contul garantiei de buna executie Copie dupa certificatul constatator emis de ORC (semnat si stampilat pentru conformitate cu originalul) - din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita prezentarea bilantului contabil pe ultimii 3 ani 2012, 2011, 2010 vizat si inregistrat la organele competente sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil sau orice document financiar din care sa rezulte cifra de afaceri pentru anul respectiv - a fost solicitat pentru a se vedea informatii cu privire la datele actualizate despre ofertanti ( bonitatea financiara a ofertelor).Cursul de referinta va fi dupa cum urmeaza : - Pentru anul 2010 - 1 euro = 4, 12 lei curs mediu anual comunicat de B.N.R.- Pentru anul 2011 - 1 euro = 4, 23 lei curs mediu anual comunicat de B.N.R.- Pentru anul 2012 - 1 euro = 4, 45 lei curs mediu anual comunicat de B.N.R.Cifra medie de afaceri anuala, in domeniu aferent contractului, pe ultimii 3ani, sa fie mai mare sau egala cu 1.040.000lei .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii seconfirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din parteaacestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;, NOTA nr. 1: In conformitate cu prevederile art. 11, alin. 4) din H.G. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul poate prezentainitial o declaratie pe propria raspundere, (Formularul 8), semnata dereprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele decalificare astfel cum au fost solicitate. In acest caz, declaratia va fi insotitade o anexa in care se mentioneaza succint dar precis modul concret deindeplinire a respectivelor cerinte.NOTA nr. 2: In cazul in care ofertantul uzeaza de dreptul prevazut la Notanr.1, acesta are obligatia de a prezenta documentele edificatoare careconfirma indeplinirea cerintelor de calificare in termen de 3 zile lucratoarede la solicitarea autoritatii contractante.Oferta care nu indeplineste cerintele minime de calificare va fi respinsaca inacceptabila, conform art. 36, alin (1) lit. b) din H.G.R. 925/2006. Documente emise de organisme acreditate, care atesta faptul ca operatoruleconomic are implementat sistemul de management al calitatii conform cucerintele standardului seria SR-EN-ISO 9001/2008 sau echivalent sau potprezenta certificarea ISO 9001 sau echivalent (copie certificat de atestare valabil la data limita de depunere oferte), a producatorului de care au fost autorizati.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.02.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.02.2013 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.01.2013 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer