Achizitie publica - Achizitie?Articole de uniforma pentru Politia Locala.?
Detaliu pentru invitatia numarul 339773
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339773/20.11.2012
Denumire contract: Achizitie?Articole de uniforma pentru Politia Locala.?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPolitia Locala BrasovCod fiscal: 17439800, Adresa: Nicolae Balcescu nr. 62-64, Brasov, Telefon: 0268-474413, Fax: 0268-474521
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Nicolae Balcescu nr. 62-64, Brasov, Romania, cod postal: 500019, telefon: +40 368/457010, fax: +40 368/457012, persoana de contact: Ungureanu Florica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Politia Locala Brasov, str.Nicolae Balcescu, nr.62-64.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Ordine si siguranta publica.)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie?Articole de uniforma pentru Politia Locala.?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie Articole de uniforma pentru Politia Locala(bocanci interventie, caciula alba, scurta reflectorizanta cu benzi reflectorizante, pulover).
II.1.6) CPV: 35811200-4 - Uniforme de politie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 17, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Cuantumul garantiei de participare este: 358 lei.-Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.-Modul de constituire a garantiei de participare: -prin virament bancar in contul autoritatii contractante nr.RO63TREZ1315006XXX007195 deschis la Trezoreria Municipiului Brasov, cod fiscal 17439800, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.-Formular 15-In cazul in care ofertantul prezinta documente(conf.prevederii Legii nr.346/2004, care-i dovedesc incadrarea in categoria IMM, atunci acesta va constitui garantia de participare la jumatate din valoarea mentionata.-Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Este respinsa oferta care nu este insotita de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire.-Data la care se va face echivalenta leu/euro este data depunerii ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului.-Formular 16.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie se va realiza conform art.90 alin.(1), (2), (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-In cazul in care ofertantul prezinta documente (conf.prevederii Legii 346/2004, care-i dovedesc incadrarea in categoria IMM, atunci acesta va constitui garantia de buna executie la jumatate din procentul mentionat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se va completa Formularul nr.2 si daca este cazul se va prezenta si de catre ofertant asociat/subcontractant.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006.Se va completa Formularul nr.3 si se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Persoanele cu functie de deciziesi cei care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea proceduri de atribuire, respectiv persoanele care aproba bugetul necesar finantarii contractelor de achizitie publica din cadrul Politiei Locale Brasov sunt: -George Scripcaru-Primarul Municipiului Brasov;
-Atomei Adrian-Viceprimar;
-Aldea Nicolae-Director executiv;
-Huntai Marinela-Sef Birou Contabilitate, Buget-Finante, Achizitii;
-Ungureanu Florica-Inspector de specialitate;
-Ionescu Rares-Consilier Juridic.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006.Se va completa Formularul nr.4 si se va prezenta si de catre tertul sustinator daca este cazul.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006.Se va completa Formularul nr.5.Declaratia se solicita si eventualilor sustinatori, numai penrtu punctele a), lit.c^1) si lit.d) din OUG 34/2006.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/2010.Se va prezenta Formularul nr.6.-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local.Se va prezenta Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale emis de Directia Fiscala.Documentul solicitat se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila semnata pentru conformitate de o persoana autorizata a operatorului economic, din care sa reiasa situatia obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul general consolidat.Se va prezenta Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul general consolidat emis de Directia Generala a Finantelor Publice.Documentul solicitat se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila semnata pentru conformitate de o persoana autorizata a operatorului economic, din care sa reiasa situatia obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. -Certificat constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului.Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul? emis de ORC de pe langa tribunalul teritorialcu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor(din care sa reiasa faptul ca obiectul contractuli are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator).-Vor fi excluse ofertele operatorilor economici care nu au cod CAEN corespunzator obiectului contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Bilantul contabil pentru exercitiul financiar incheiat, vizat si inregistrat la organele competente.-Fisa de informatii generale(media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de catre beneficiari.-Buletine de analiza elaborate de unlaborator specializat.-Certificate eliberate de beneficiari in ultimii trei ani.-Mostre pentru aspectare, pentru articolele la care se depune oferta.-Declaratie privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, intentia sa o subcontracteze, (daca este cazul). -Certificat SR EN ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.11.2012 08:20