Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitii consumabile pentru imprimante si copiatoare


Detaliu pentru invitatia numarul 325466
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE VRANCEA
Numar invitatie: 325466/03.05.2012
Denumire contract: Achizitiiconsumabile pentru imprimante si copiatoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE VRANCEACod fiscal: 4350386, Adresa: Str Stefan Cel Mare Nr 19 Et 3 Ap 16, Focsani Vrancea, Focsani, Telefon: 0237236600-206, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitiiconsumabile pentru imprimante si copiatoare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitii consumabile (cartuse toner, unitati de imagine, riboane, cartuse cerneala) pentru imprimantele si copiatoareledindotarea D.G.F.P. Vrancea. Cantitatile prevazute a fi achizitionate sunt conform tabelului nr. 1, din Caietul de Sarcini.
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 104, 639.78 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei: pentru lotul nr.1=20 lei, nr.2=90 lei, nr.3=6 lei, nr.4=1 lei, nr.5=35 lei, nr.6=40 lei, nr.7=769 lei, nr.8=225 lei, nr.9=32 lei, nr.10=143 lei, nr.11=8 leiValoarea totala a garantie de participare, pentru cele 11 loturi, este de 1.369, 00 lei.- Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.- Modalitatea de constituire a garantiei de participare: Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia este irevocabila iar instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul RO51TREZ6915005XXX000095 deschis la Trezoreria Focsani, pe codul fiscal al D.G.F.P. Vrancea: 4350386.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul nr. 1, ( indicat in sectiunea Formulare si modele).Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a unei sume in numerar.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Pentru operatorii economici incadrati, conf. L. 346/2004, in categoria IMM-urilor, garantia va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 2 ( indicat in sectiuneaFormulare si modele).Depunerea documentuluiprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006 este obligatorie si va trebui prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Incadrareain situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 3 (indicat in sectiuneaFormulare si modele ).Documentele solicitate privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), lit. c^1), lit. d) din O.U.G. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca operatorul economic se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.3) -Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale depe raza careia societatea are sediul social, din care sa reias ca ofertantul nuare datorii la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4) - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale depe raza careia societatea are sediul social, din care sa reias ca ofertantul nuare datorii la bugetulgeneral consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoanele juridice straine, operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate sau alte documente echivalente)prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre buget, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5) - Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 4 (indicat in sectiuneaFormulare si modele ).Declaratiatrebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.6) - Certificat de pareticipare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 -privind punerea in aplicatie a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular nr. 5 (indicat in sectiuneaFormulare si modele ).7) - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formular nr. 6 (indicat in sectiuneaFormulare si modele ).Documentulprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. 34/2006 va trebui prezentat de asemenea atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, dupa caz.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea sifinalizarea procedurii de atribuire sunt: ? Director Executiv: Ion Ghionea;? Sef Serviciu Finante, Contabilitate, Investitii si Buget Propriu: - Maria Grigore;
- Sef Serviciu Juridic: Laura Harabor;
-Control Financiar Preventiv Propriu: Maria Gavrila.Membrii comisiei de evaluare: - Tibrea Petrica, Dumitru Nita, Dragomir Mihai, Marin Ion, Vlad Alexandru ? membrii cu drept de vot;
- Miron Ioan ? membru supleant.Note: - In cadrul acestei sectiuni este permis depunerea documentelor in oricare din formele: original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? ? datate/ inregistrate, semnate si stampilate corespunzator.- Documenteletrebuie sa fiein limba romana sau intraducere legalizata, dupa caz.- Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic implicat in procedura, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii directe de la autoritati competente. Pentru persoane juridice/fizice romane: -Certificat Constatator eliberatde Oficiul Registrului Comertului - emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Acestea vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.Pentru persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, vorprezenta documente edificatoare care sa dovedesca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Note: - In cadrul acestei sectiuni este permis depunerea documentelor in oricare din formele: original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? ? datate/ inregistrate, semnate si stampilate corespunzator.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.- Documenteletrebuie sa fiein limba romana sau intraducere legalizata, dupa caz.-Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic implicat in procedura, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii directe de la autoritati competente.-Autoritatea contractantava solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale, inclusiv media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului, in ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista a principalelor livrari de produse similare, efectuate in ultimii 3 ani. Cerinta nr. 1Certificarea sistemului propriu (al ofertantului) de menagement al calitatii (ISO 9001) sau echivalent, emise de organisme acreditate/ autorizate pentru certificarea acestor documente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, atasata la prezenta invitatie de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 09:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer