Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitii consumabile pentru imprimante si copiatoare


Detaliu pentru invitatia numarul 345639
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE VRANCEA
Numar invitatie: 345639/20.04.2013
Denumire contract: Achizitiiconsumabile pentru imprimante si copiatoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE VRANCEACod fiscal: 4350386, Adresa: BLD. Independentei, Nr 24, Focsani, Vrancea, Focsani, Telefon: +40 0237236600, Fax: +40 0237217266
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitiiconsumabile pentru imprimante si copiatoare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitii consumabile (cartuse toner, unitati de imagine, riboane) pentru imprimantele si copiatoareledindotarea D.G.F.P. Vrancea si unitatilor subordonate acesteia.Cantitatile prevazute a fi achizitionate sunt conform tabelului nr. 1, din Caietul de Sarcini.Valoarea estimata a contractului este in intervalul 59.675, 22 si 79.710, 66 lei, fara TVA, unde valoarea minima estimata reprezinta valoarea pentru produsele prevazute a fi achizitionate de la data semnarii contractului si pana la data de 31.12.2013, valoare in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, in baza prevederilor art.6, alin (3) din HG nr. 925/2006.Optiuni: In conformitate cu prevederile art.6 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 59, 675.22 - 79, 710.66 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantia de participare (g.p.) - valoarea totala este de 1.188 lei, pentru: lot 1 = 30 lei, lot 2 = 42 lei, lot 3 = 28 lei, lot 4 = 1 lei, lot 5 = 22 lei, lot 6 = 88 lei, lot 7 = 511 lei, lot 8 = 117 lei, lot 9 = 24 lei, lot 10 = 325 lei. Echivalenta pentru o g.p. depusa in alta moneda decat leul se va face la cursul leu/valuta comunicat de BNR pentru data anterioara datei limite de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a g.p.: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituirea a g.p: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul in care g.p. se va constitui prin scrisoare de garantiese va utiliza Form.nr.1(din sectiunea Formulare si modele). In cazul constituirii g.p. prin virament bancar suma se va vira in contul RO51TREZ6915005XXX000095 deschis la Trezoreria Focsani, pe codul fiscal al D.G.F.P. Vrancea: 4350386. G.p. se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a unui ordin de plata/file CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca, pana la data limita de primire a ofertelor, sau a unei sume in numerar. G.p. se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de primire a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP, pana cel tarziu la data limita de primire a ofertelor. Neconstituirea g.p. pana la aceasta data atrage respingerea ofertei. Pentru operatorii economici incadrati, conf. L 346/2004, in cat. IMM, g.p. va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus. Retinereadin g.p.: conf.prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006 si art.87 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 2 ( indicat in sectiuneaFormulare si modele).Depunerea documentuluiprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006 este obligatoriesi va trebui prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Incadrareain situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 3 (indicat in sectiuneaFormulare si modele ).Depunerea documentuluiprivind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.3) -Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale depe raza careia societatea are sediul social, din care sa reias ca ofertantul nuare datorii la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4) - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale depe raza careia societatea are sediul social, din care sa reias ca ofertantul nuare datorii la bugetulgeneral consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoanele juridice straine, operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate sau alte documente echivalente)prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre buget, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5) - Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 4 (indicat in sectiuneaFormulare si modele ).6) - Certificat de pareticipare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicatie a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular nr. 5 (indicat in sectiuneaFormulare si modele ).7) - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formular nr. 6 (indicat in sectiuneaFormulare si modele ).Documentulprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. 34/2006 va trebui prezentat de asemenea atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea sifinalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Ciorici Eugen, Chirila Felicia, Grigore Maria, Gavrila Maria, Marina Constanta, Roman Gheorhe, , Tibrea Petrica, Dragomir Mihai, Marin Ion, Vlad Alexandru, Miron Ioan.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor depune/prezenta in oricare din formele: original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? si dupa caz in traducere legalizata in limba romana.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic implicat in procedura, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii directe de la autoritati competente. - Certificat Constatator eliberatde Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane juridice/fizice straine, pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, vor prezenta documente edificatoare care sa dovedesca o forma de inregistrare/atestare/apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor depune/prezenta in oricare din formele: original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? si dupa caz in traducere legalizata in limba romana.Autoritatea contractantava solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1- Prezentarea mediei cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, in ultimii 3 ani, cuinformatii generale - Formular nr.7 (indicat in sectiuneaFormulare si modele).Valoarea vafi exprimata in lei, pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anualleu/valuta comunicat de BNR, pentru anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1- Prezentarea principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani?, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - Formular nr. 8 (indicat in sectiuneaFormulare si modele ).Raportarea numarului de ani se va face de la data limita de depunere ofertelor. Cerinta nr. 1Certificarea sistemului propriu de menagement al calitatii (ISO 9001) sau echivalent, emise de organisme acreditate pentru certificarea acestor documente.Nota: -Documentele trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de primire a ofertelor;
- Este permis depunerea documentelor in oricare din formele: original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? ? datate/ inregistrate, semnate si stampilate corespunzator;
- Documenteletrebuie sa fiein limba romana sau in traducere legalizata, dupa caz.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.04.2013 15:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer