Achizitie publica - ACHIZITII SISTEME DE MONITORIZARE PACIENTI
Detaliu pentru invitatia numarul 338073
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338073/24.10.2012
Denumire contract: ACHIZITIISISTEME DE MONITORIZARE PACIENTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Judetean de Urgenta TulceaCod fiscal: 4026712, Adresa: Str.1848, nr.32, Tulcea, Telefon: 0240-532350, Fax: 0240-532274
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIISISTEME DE MONITORIZARE PACIENTI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SISTEME DE MONITORIZARE APACIENTILOR IN VALOARE DE 533600.00 LEI
II.1.6) CPV: 33195000-3 - Sistem de monitorizare a pacientilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 533, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare(va fi valabila 90 zile de la data limita de primire a ofertelor): 10672.00lei, , in contul de trezorerie RO54TREZ6415006XXX004643, Cod de inregistrare fiscala 4026712Garantia de participare se poate constitui prin Ordin de plata in contul autoritatii contractante sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform HG 925/2006, art 86, valabil pe toata durata de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita de depunere a ofertelor). Dovadaconstituirii garantiei de participare se va posta obligatoriu scanata in SEAP pana la data limita de depunere a ofertelor si va fi trimisa in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor, la adresa SpitalulJudetean de Urgenta Tulcea, str.1848, Nr.32.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/ 2004 acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/ 2004. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa nr. 1 la Ordonanta Guvernului nr. 27/ 2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare) Valabilitatea Garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei .Neconstituirea garantiei de participare si neprezentarea acesteia impreuna cu oferta, atrage dupa sine respingerea ofertei.( cnf. Art.33 ? (3) din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioar
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si este in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului sau 2, 5 % pentru IMM;Garantia de buna executie se va constitui sub forma de scrisoare de garantie bancara , o polita emisa de o societate de asigurari sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest ultim caz , ofertantul are obligatia de a deschide un cont la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in adminstrea acestuia , cont disponibil distinct la dispozitia Autoritatii contractanteconform HG 1045/2011 ;Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis la Trezoreria statului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente, pe care ofertantul are obligatia sa-l depuna potrivit legii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor cu standardele impuse prinDirectiva Consiliului 93/42/EEC pentru dispozitive medicale Documente emise de organismele acreditate pentru certificare sistemului demanagment al calitatii SR EN ISO 9001:2008,
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.10.2012 11:05