Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITII SISTEME DE MONITORIZARE PACIENTI


Anunt de atribuire numarul 162817/11.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
Spitalul Judetean de Urgenta Tulcea
Adresa: Str.1848, nr.32, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820195, Tulcea, Romania, Email: [email protected], Tel.: +40 0240532350, Fax: +40 240532274
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI SI PROCEDURA
II.1) Denumire contract ACHIZITIISISTEME DE MONITORIZARE PACIENTI
II.2) Obiectul contractului SISTEME DE MONITORIZARE APACIENTILOR IN VALOARE DE 533600.00 LEI
II.3) Tip contract Furnizare
II.4) CPV 33195000-3 - Sistem de monitorizare a pacientilor (Rev.2)
II.5) Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de participare 338073/24.10.2012 10:25
Sectiunea III: ATRIBUIRE
III.1)Numar de oferte primite 5
Valoare estimata totala 533, 200 RON
III.2)Lista contracte
Contract
Valoare
849 / 19.11.2012
533, 200RON
Castigator
CUI
Adresa
MINIMED SOLUTIONS S.R.L.
RO 23144897
CALEA GIULESTI, NR.23, APARTAMENT2-APARTAMENT3, SECT.6, Bucuresti, 011786, Bucuresti
Total (fara TVA): 533, 200RON
Informatii legate de castigator
Ofertant castigator: MINIMED SOLUTIONS S.R.L.
Valoare contract: 533200.00 RON
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer