Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitii articole de birou si articole scolare din plastic, articole de papetarie si alte articole


Detaliu pentru invitatia numarul 39727
Autoritate contractanta
Universitatea Stefan cel Mare Suceava
Cod de identificare fiscala: 4244423
Adresa: str. Universitatii, nr. 13, Suceava
Telefon: 0330103703
Fax: 0330103703
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitii articole de birou si articole scolare din plastic, articole de papetarie si alte articole
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 25247000-4 - Articole de birou si articole scolare din plastic (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: achizitia de produse de birotica.
Stare procedura: -
Data publicarii: 16.05.2007 15:25
Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2007 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: str. Universitatii, nr. 13, cod 720229, Suceava, Romania
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Fisa de informatii generale despre furnizor-Declaratie de eligibilitate-Certificatul constatatorin original si valabil emis de oficiul registrului comertului de pe lânga Tribunalul localitatii unde are sediul firma ( vor fi specificate codurile CAEN 5147, 5156, 5247 )-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.G.U nr. 34/2006, formularul nr. 12B din modelele de formulare-Declaratia privind calitatea de participant la procedura, formularul nr. 12C din modelele de formulare-Formular de oferta pentru furnizare de produse, formularul nr. 10A din modelele de formulare-Formular tip pentru contract de furnizare de produse, insusit prin semnare si stampilare, formularul nr. 3 din modelele de formulare.-Scrisoare bancara pentru garantie de participare
Costul documentatiei de atribuire este de 50 RON achitati la caseria Universitatii sau prin OP in contul RO12TREZ591504601X000335.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer