Achizitie publica - achizitii articole marunte de birou
Detaliu pentru invitatia numarul 342155
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342155/29.01.2013
Denumire contract: achizitii articole marunte de birou
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE RECUPERARE, MEDICINA FIZICA SI BALNEOCLIMATOLOGIECod fiscal: 4266006, Adresa: str. Sf. Dumitru nr.2, sector 3, Bucuresti, Telefon: +40 213124230, Fax: +40 213124230
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Sf. Dumitru nr.2, sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030079, telefon: +40 213124230, fax: +40 213124230, persoana de contact: Birou Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Biroul Achizitii, Str. Sf. Dumitru nr. 2, sector 3 , Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitii articole marunte de birou
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: obiectul contractului il reprezinta achizitia de articole marunte de birou
II.1.6) CPV: 30197000-6 - Articole marunte de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 255, 014.68 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este 2550.15 lei.Constituirea garantiei se va face prin: virament bancar (cont RO65TREZ7035005XXX000069 deschis la Trezoreria Sector 3) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru o perioada minim de 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 este 2550.15 lei . Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.Pentru o evaluare unitara se va tine cont de cursul lei/valuta comunicat de BNR in ziua publicarii invitatiei de participare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 2% din valoarea contractului fara TVA. Constituirea garantiei se va face printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1. Declaratie privind eligibilitatea (Formularul nr.1) . se solicita pentru a demonstra ca ofertantul nu a fost condamnat pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, frauda, spalare de bani.Cerinta nr.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta (Formularul nr.2). se solicita pentru a demonstra solvabilitatea ofertantului.Cerinta nr.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr.3); se solicita pentru a se vedea daca ofertantul participa la procedura in nume propriu;Cerinta nr.4. Declaratie privind neincadrarea in Situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (Formularul nr.4). Incadrarea participantului in oricare din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire pentru acest contract sunt : Dr. Horia Lazarescu - Manager, Conf. Dr. Delia Cinteza - Director Medical, Bujoaica Doinita ? presedinte comisie de evaluare, Membri in comisia de evaluare: Porumbita Mihaela, Himmer Stefan, Ilie Elena, Cretu Mihaela, Membri supleanti in comisia de evaluare: Anghelescu Maria Aurelia, Talida Cozma, Dumitru Ileana Oana, Birou Contabilitate - Ec. Eugen Costin Turcanu.Cerinta nr. 5 Declaratii privind concordanta cu regulile de concurenta : Prezentarea in original a Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul nr.5)- conform Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010Cerinta nr. 6 Certificat de atestare fiscala eliberat de A.N.A.F. (original, copie legalizata sau conforma cu originalul), privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind neindeplinirea obligatiilor de plata. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat ( cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.Cerinta nr. 7Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se depune in original, copie legalizata sau conforma cu originalul.Nota: Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul local ( cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.Cerinta nr. 8 Certificat de cazier fiscal al societatii emis in conformitate cu H.G. 31/2003 care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara depunerii ofertelor, in original sau copie legalizata sau conforma cu originalul.Nota: Se solicita ca documentele mai-sus, emise de institutiile abilitate, sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila persoanei autorizate. Cerinta nr.1 Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, documentdin care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si din care sa reiasa urmatoarele: - denumire operator economic si date identificare- sediu social si secundare, filale, puncte de lucru- nume reprezentanti legali- structura actionariat- domeniu principal de activitate- domenii secundare de activitate- situatia societatii ( daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, insolventa, faliment sau suspendare temporara a a activitatii)- administratorul/imputernicitul operatorului economic.Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul" .Autoritatea contractanta va solicita oferantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1. Datele de identificare si contact ale ofertantului, conturile de trezorerie si banca ce vor fi utilizate pe parcursul procedurii, precum si cifra de afaceri globala pe cel mult ultimii 3 ani sa fie de cel putin 510029.36 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani ce va contine valori, perioade de livrareCerinta nr. 2 Mostre cu titlu gratuit pentru produsele solicitate in caietul de sarciniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.02.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.02.2013 08:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.01.2013 15:39