Achizitie publica - ACHIZITII CONSUMABILE UZ RENAL
Detaliu pentru invitatia numarul 328874
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328874/07.06.2012
Denumire contract: ACHIZITII CONSUMABILE UZ RENAL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Judetean de Urgenta TulceaCod fiscal: 4026712, Adresa: Str.1848, nr.32, Tulcea, Telefon: 0240-532350, Fax: 0240-532274
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITII CONSUMABILE UZ RENAL
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONSUMABILE DE UZ RENAL, Lot 1-Consumabile pentru hemodializaCU O VALOARE de 176720.80 LEILot 2-Solutii pentru hemodializaCU O VALOARE74080.00LEI
II.1.6) CPV: 33181500-7 - Consumabile de uz renal (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 800.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1- Achizitie Consumabile pentru hemodializaCU O VALOARE de 176720.80 LEI SI O GARANTIE DE PARTICIPARE DE 3534.41LEIPerioada de valabilitatea a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunerii ofertelor. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Modul de constituire al garantiei de participare: prin scrisoare de garantie bancara sau din partea unei societati de asigurari, depunerea la casieria autoritatiia unui Ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 in contul RO54TREZ6415006XXX004643.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, conform prevederilorart.278 indice 1 din oug nr.34/2006, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatii: -Isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; - Oferta sa fiind castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, si oricum, nu mai tarziu de 6 zile de la semnarea contractului; - Oferta fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Lot 2- Achizitie solutii pentru hemodializaCU O VALOARE74080.00LEI SI O GARANTIE DE PARTICIPARE DE 1481.61 LEI
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA si se constituie prin scrisoare de garantie bancara sau din partea unei societati de asigurari, prin virament bancar sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi desfasoara activitatea operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat ( sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun oferteleCertificat privind plata impozitelor si taxelor locale pentru punctul de lucru unde isi desfasoara activitatea, din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 (1) din OUG nr. 34/2006Persoanele care detinfunctii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Membrii comisiei de evaluare sunt: Dr.Popescu Ion ?presedinteDr.Jitea Cecilia ?sef.sectie ATIAlbina Gabriel ? economistGheba Victoria ?economistFrandes Claudia ?avocatVlad Adrian ?sef.birou achizitiiDr.Rosu Mihaela- sef centru hemodializaMembrii de rezerva: Ing.Alexandru Lacramioara ?sef.serv.admin, ethnic-achizitiiAs.Popa Olga ?director ingrijiriAlbina Violeta- economistIvan Dumitru ?merceologManole Valentin ?juristIng.Lungu CornelCiui Lucica- asist HemodializaCertificat de participare la procedura cu oferta independenta Certificat constatator, eliberat deOficiul Registrului Comertului Autorizatie de functionare / altele echivalente valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte: -domeniile de activitate ale operatorului economic ce fac obiectul prezentei proceduri;Declaratie privind calitatea de participant la proceduraAutoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea comunicarii rezultatului procedurii, prezentarea in original/copie legalizata a Certificatului Constatator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente, pe care ofertantul are obligatia sa-l depuna potrivit legii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Aviz/ autorizatie sanitara de functionare Documente emise de organismele acreditate pentru certificare sistemului de managment al calitatii SR EN ISO 9001:2008,
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2012 11:02