Achizitie publica - Achizitii de carne si produse preparate din carne
Detaliu pentru invitatia numarul 324871
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324871/23.04.2012
Denumire contract: Achizitii de carne si produse preparate din carne
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului CovasnaCod fiscal: 9832041, Adresa: Str. Presei, Nr.8/A, Sfantu Gheorghe, Telefon: 0267314660, Fax: 0267314660
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP, www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitii de carne si produse preparate din carne
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitiide carne si produse preparate din carne necesare beneficiarilor sistemului de protectie al DGASPC Covasna.Valoarea minima estimata a contractului ce se va incheia este de 216800 Ron si reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri si in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima este de 271000 Ron care contine si valoarea posibilelor suplimentari.Aut.contractanta va prelungi durata contractului in anul 2013 cu max.4 luni cu valoare max. de 54200 lei potrivit legii.
II.1.6) CPV: 15100000-9 - Produse de origine animala, carne si produse din carne (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 216, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se va constitui in suma fixa in valoare de 2800 lei prin orice instrument de garantare conform celor prevazute la art.86 din HG nr. 925/2006. Garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor; cont pentru garantii RO56TREZ2565006XXX000153, Trez. Sf. Gheorghe b) plata sumei de 2800 lei in numerar In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. Garantia este irevocabila in sensul art. 86 din H.G. nr. 925/2006 si va respecta prev.alin.(3) din acelasi art.din Hot.925/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul se afla intr-una dintre situatile prevazute la art. 87, alin.1) din aceasi Hotarare.Ofertantului castigator, garantia se restituie in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie de catre acesta, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii periodei de valabilitate a ofertelor. Pentru ofertantii necastigatori, garantia va fi restituta in cel mult 3 zile lucratoare dupa constituirea garantiei de buna executie de catre ofertantul declarat castigator sau in termen de 3 zile lucratoare de la aparitia unei eventuale contestatii. Garantia de participare va fi valabila cel tarziu pana la data valabilitatii ofertei adica 60 de zile, dar restituirea poate fi efectuata conform celor aratate mai sus. Conform art. 278^1 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine un procent de 1% din valoarea acesteia in cazul in care CNSC va respinge contestatia acestuia ca fiind nefondata.Lipsa garantiei de participare conduce automat la descalificarea ofertantului.
Garantie de buna executie
Se va constitui in suma fixa, intr-un cvantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului pe baza unei scrisori de garantie bancara in original, in termen de 7 zile de la data semnarii contractului, sau cf art.90 HG 925/2006 prin ret. succesive. Autoritatea contractanta va restitui garantia de buna executie, in termen de 14 zile de la data finalizarii contractului in cazul in care nu a emis pretentii asupra acesteia, oricand pe parcursul indeplinirii contractului in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei, autoritatea contractanta are obligatia de a notifica aceasta pretentie contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind Eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Completarea si prezentarea Formularului nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii cu modificarile si completarile ulterioare -Completarea si prezentarea Formularului nr.2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, respectiv, sunt: 1.Vass Maria- director general; 2.Gabor Erzsebet-director general adjunct;. Alte persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in speta, sunt: 1.Tokos Imre-inspector; 2.Iacob Vasile? consilier juridicr; 3 Balo Ervin-inspector; 4.Tako Ladislau-inspector 5.Vajda Maria-inspector - Completarea Formularului nr. 3.Certificat de atestare fiscala si certificat de taxe si de impozite locale in care se va prenzenta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara a lunii in care se depun oferteleCertificat de participare cu oferta independenta - Se va completa Formularul 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa Formularul 5Se va prezenta in copie autorizatia pentru siguranta alimentelor emisa de DSV. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (sau echivalent)? in original, copie legalizata, sau copie certificata (poarta mentiunea ?Conform cu Originalul? alaturi de stampila si semnatura reprezentantului legal al ofertantului), din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea si/sau comercializarea produselor alimentare care fac obiectul contractului.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani (prezentarea cel putin a unui contract echivalent din punct de vedere cantitativ ), prin care sa confirme livrarea produselor.Nu este obligatorie prezentarea contractului in copie sau in original, doar datele solicitate din acesta in formular., Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa faptul ca operatorul are in dotare echipamente, utilaje si mijloace de transport, suficiente ca numar, capacitate si ca performante pentru indeplinirea contractului ce se va incheia, Informatii privind efectivul mediu angajat
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Acces direct de pe SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2012 16:02