Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitii de reparatii si intretinere masini de spalat, uscatoare si calandre, si piese de schimb


Detaliu pentru invitatia numarul 159852
Autoritate contractanta
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 2
Cod de identificare fiscala: 17093691
Adresa: Str.Olari nr.11-13, Bucuresti
Telefon: 2521451
Fax: 2521451
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitii de reparatii si intretinere masini de spalat, uscatoare si calandre, si piese de schimb
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50532000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor si aparatelor electrice si a echipamentului conex (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Achizitii de reparatii si intretinere masini de spalat, uscatoare si calandre, si piese de schimb
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 18.07.2008 14:18
Data limita de depunere a ofertelor: 29.07.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str. Olari nr. 11 - 13, Sector 2, Bucuresti
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.07.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Olari nr. 11 - 13, sector 2, Bucuresti, sala de sedinte
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratia privind eligibilitatea ? 12A, art181, Calitatea de participant, Certificate constatatoare plata bugete de stat si locale, Statut/ act constitutiv / certificat constatator, certificat inregistrare la ONRC, Autorizatie functionare service, punt lucru Bucuresti, Pentru pers. fizice/juridice straine-documente care dovedesc o forma de inregistrare(traduceri legalizate), Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani 400.000 lei, Informatii generale, Bilantul contabil la 31.12.2007, Lista principalelor prestari in ultimii 3 ani, cel putin 1 contract cu o valoare minima de 50.000lei, Recomandari- calificativ F.B., Dotare min.1 mijloc de transport, Grafic de prestare, Propunere acord cadru, contract si anexe semnate, Informatii privind subcontractantii
c/v doc.5 lei.Plata-casieria DGASPC S2, str. Olari nr.11-13, L-J 8-16 /V 8-13. Doc. se ridica cu chitanta imputernicire C.I. din Calea Mosilor nr.132.Data limita 28.07.08, ora 16, 30
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer