Achizitie publica - Achizitii de servicii de publicitate media pentru proiectul ?LOCUL MEU PE PIATA MUNCII?
Detaliu pentru invitatia numarul 244452
Mercury360 Communications
Cod de identificare fiscala: RO11295365
Adresa: Iride business park, B-dul Dimitrie Pompei nr.9-9A, Bucuresti
Telefon: 021 204 65 65
Fax: 021 204 65 66
Denumire invitatie: Achizitii de servicii de publicitate media pentru proiectul ?LOCUL MEU PE PIATA MUNCII?
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 79341400-0 - Servicii de campanii de publicitate (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: achizitii de servicii de publicitate media pentru proiectul ?LOCUL MEU PE PIATA MUNCII?, POSDRU/2.1/60/S/41492.
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 18.03.2010 00:37
Data limita de depunere a ofertelor: 29.03.2010 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Mercury360 COMMUNICATIONS SRLBd Dimitrie Pompei nr. 9-9A , bloc 14 , sector 2 , cod 020335, Bucuresti
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.03.2010 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Mercury360 COMMUNICATIONS SRLBd Dimitrie Pompei nr. 9-9A , bloc 14 , sector 2 , cod 020335, BucurestiTel :021/2046565 ; Fax :021/2046566
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 248, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. Situatia personala a candidatului /ofertantului ;2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (înreg ) ;3. Capacitateaeconomico-financiara;4. Capacitatea tehnica si/sau profesionala ;5.
GRATUIT în SEAP, conform prevederilor art. 40, alin(2), lit. a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, la adresa www.e-licitatie.ro
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Propunere tehnica
50
Descriere: B.Propunerea tehnica , 50% , care se compne din2.Argumentarea selectiei de posturi radio propuse10%3.Elemente calitative propuse pentru radio (de ex. pozitionari)10%4.Argumentarea selectiei de website-uri propuse15%5.Parametrii cheie ai campaniei online propuse (reach, frecventa, afinitate) 15%