Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitii de servicii pentru?Actualizarea Planului Urbanistic General ?i Regulamentul Local de Urbanism al comunei Gheorghe Doja, jud.Mure??


Detaliu pentru invitatia numarul 334344
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA GHEORGHE DOJA MURES
Numar invitatie: 334344/27.08.2012
Denumire contract: Achizitii de servicii pentru?Actualizarea Planului Urbanistic General ?i Regulamentul Local de Urbanism al comunei Gheorghe Doja, jud.Mure??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GHEORGHE DOJA MURESCod fiscal: 4436860, Adresa: comuna Gheorghe Doja nr. 6 judetul Mures, Gheorghe Doja, Telefon: 0745053648, Fax: 0265331212
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ELECTRONIC IN SEAP www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitii de servicii pentru?Actualizarea Planului Urbanistic General ?i Regulamentul Local de Urbanism al comunei Gheorghe Doja, jud.Mure??
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Avand in vedere faptul ca Planul Urbanistic General are atat caracter director, cat si de reglementare si va reprezenta principalul instrument de planificare operationala, constituind baza legala pentru realizarea programelor si actiunilor de dezvoltare, atat pentru autoritatile locale, cat si pentru specialistii in domeniul urbanismului, amenajarii teritoriului si constructiilor, pe teritoriul administrativ al comunei Gheorghe Doja ?i tinand cont de prevederile art.46, alin. (1) din Legea nr.350/2001 cat ?i de schimbarile legislative in domeniul urbanismului, se impune actualizarea PUG-ului comunei Gheorghe Doja
II.1.6) CPV: 71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 72, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de aprox. 2% respectiv: 1452 LEI ? fara TVA.Valabilitate: 90 de zile de la data limita depunere a ofertelor1. un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o soc. bancara/de o soc. de asigurari conform formularului 17;2. OP in contul RO27TREZ4765006XXX008084 deschis la Trezoreria Tirgu Mure? (CF4436860), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor;Scrisoarea de garantie bancara trebuie1.prezentata in original si anexata la coletul cu oferta2.sa faca referire expresa la denumirea procedurii organizata de aut. contr. si sa contina in clar denumirea acesteia3.sa contina valoarea garantiei solicitate prin documentatia de atribuire4.sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita solicitata prin documentatia de atribuire5.sa contina parafa lizibila a bancii, societatii de asigurare emitente si semnatura autorizata
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului, se constituie prin printr - un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, conform caruia contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de minim 0, 5% din pretul contractului.In conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de buna executie prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declara?ie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006, se va completa Formularulnr. 1.2.Declaratie privind neincadrarea in art. 181 - Completarea si prezentarea Formularului nr. 2Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Autoritatile Publice Locale , care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1a ofertantului, completata in conformitate cu Formularul nr. 16.4.Declara?ia privind calitatea de participant la procedura ? Formular nr.35. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Se va completa Formularul nr. 19Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Primar ? Iszlai TiborViceprimar ? Dombi FranciscSecretar ? Kakasi RozaliaContabil ? Szakacs IlonaConsilieri: Bordi Istvan ? consilier local, Dombi Francisc ? consilier local, Fogarasi Gyorgy ? consilier local, Hogyes Mihaly ? consilier local, Iszlai Jeno ? consilier local, Magos Laszlo ? consilier local, Moldovan Daniel-Marius ? consilier local, Moldovan Nicolae ? consilier local, Portik Dionisie ? consilier local, Tovissi Barna ? consilier local, Virag Stefan ? consilier localComisia de evaluare: Hogyes Laszlo ? Presedinte, Tovissi Judit ? membru, Kantor Eva ? membru, Hiticas Dorina ? membru, Szakacs Ilona ? membru, In cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte, iar cerintele privind situatia economico-financiara si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract, care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii. Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, valabile la data depunerii ofertelor din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice Certificatul se poate depune si in copie conform cu originalul.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul/copia legalizata, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.Din certificatul constatator trebuie sa reiasa ca domeniile de activitate autorizate ale ofertantului corespund cu obiectivul procedurii de atribuire.In ceea ce priveste ofertele depuse in asociere, se accepta ca cel putin unul din asociati sa fie autorizat pentru domeniul de activitate ce fac obiectul procedurii de atribuire.Operatoriieconomici nerezidenti: vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinerea evidentei operatorilor economici din statul respectiv, valabile la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/ fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/ tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale despre ofertant si declararea cifrei de afaceri.Prezentarea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani. Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa prezinte o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de cel putin 145.200 lei.Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani se va calcula prin impartirea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual practicat de BCE pentru anul respectiv., Bilantul contabil/extras de bilant, daca publicarea acestor bilanturi este prev. de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, bilantul contabil pentru ultimii trei ani/ raport de audit/raport cenzori (unde este cazul) si conturile de profit/pierdere, vizate si inregistrate de organele competente. Bilanturile vor fi prezentate in copie, ?conform cu originalul? pe fiecare pagina, de reprezentantul legal al oferantului. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus. Pentru ofertantinerezidenti, ofertantul vaprezenta bilantul contabil si anexele, balanta de verificare sau acte echivalente pentru ultimii 3 exercitii financiare incheiate. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a cere ofertantului prezentarea altor documente daca cele nominalizate la aliniatul precedent nu sunt relevante. Daca oferta este depusa de o asociere, aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat., Acces la liniile de credit.Ofertantul va demonstra la momentul semnarii contractului, asigurarea de cash-flow: prezentare adresa din partea unita?ii bancare care sa ateste faptul ca ofertantul are acces la resurse reale (sume disponibile in cont, linii de credit cu valoare disponibila, depozite bancare sau alte documente prin care sa se asigure disponibilitatea de sustinere a lucrarii) pentru o valoare cel putin egala cu suma de 29.000lei fara TVA, pentru o perioada de 2 luni, avand ca destinatie cheltuieli exclusiv pentru realizarea contractului ce face obiectul prezentei proceduri ? in original.In cazul asocierii, liderul asocierii este obligat sa prezinte documentul mentionat mai sus.Suma va fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei ca?tigatoare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declara?ii privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract care sa fi avut ca obiect realizarea de servicii similare obiectului contractului. Se vor prezenta pagini relevante ale contractelor.2.Declara?ie referitoare la mijloacele ?i echipamentele tehnice de care dispune- ofertan?ii vor prezenta documente care sa ateste ca de?in sau au acces la echipamente tehnice, licen?e pentru echipamente, programe necesare realizarii serviciilor care face obiectul contractului3.Declara?ie privind informa?ii cu personalul specializat implicate in indeplinirea contractului.Se vor prezenta cv-urile+diplome pers.de conducere, responsabili tehnici ?i responsabili cu asigurarea calita?iiPentru fiecarespecialist se va completa de catre titular, se va semna si se va prezenta in original Declaratia de disponibilitate conform modelului prevazut la Formularul nr. 7.a. Standarde de asigurare a calitatii ? ISO 9001 sau echivalentPrezentarea Certificatului privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene), in domeniul contractului, insotit de dovada din care sa reiasa valabilitatea certificatului la data depunerii ofertelor., Standarde de protectia mediului ? ISO 14001 sau echivalentPrezentarea Certificatului privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene), in domeniul contractului, insotit de dovada din care sa reiasa valabilitatea certificatului la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: 1. Punctajul (85 puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul total? se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturipreturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 85 puncte;b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, astfelP(n) = [Pret (min) / Pret (n) ] x 85:
Termen de executie a lucrarilor
15
Descriere: a) pentru cea mai scurta perioada de executie ofertate se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare ?respectiv 15 puncte; b) alta durata de executie decat cea prevazuta la litera a) se acorda punctaj astfel: Punctaj = (termen de executie minim / termen de execu?ie ofertat) x 15.Perioada propusa trebuie sa fie reala, aplicabila, fundamentata cu piata. Durata minima acceptata este de 2 luni, oferta care propune o durata mai mica de 2 luni nu vor primi punctaj suplimentar fata de punctajul maxim. Durata maxima acceptata este de 5 luni, oferta care propune o durata mai mare va fi respinsa ca neconforma in temeiul art. 36 alin. (2) lit. a) din HG 925/2006
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.08.2012 12:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer