Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitii de servicii tipografice


Detaliu pentru invitatia numarul 324035
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Institutia Prefectului - Judetul Arad
Numar invitatie: 324035/13.04.2012
Denumire contract: Achizitii de servicii tipografice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutia Prefectului - Judetul AradCod fiscal: 3519666, Adresa: Bulevardul Revolutiei Numarul 75, Arad, Telefon: 0040257210160, Fax: 0040257281536
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Revolutiei Nr.75, Judetul Arad, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257210160, fax: +40 257281536, persoana de contact: Biroul financiar contabilitate, achizitii si administrativ,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bulevardul Revolutiei Nr.75, Judetul Arad, Arad, Romania, Sala rotonda
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitii de servicii tipografice
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de tipografie in vederea tiparirii buletinelor de vot
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 545, 916 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este de 5.459, 16 lei. GP se constituie in lei. Perioada de valabilitate a GP trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Constituirea GP la ofertare: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari, in favoareaautoritatii contractante.Scrisoarea de garantie va fi eliberata de o banca/societate de asigurari , de preferat cu sediul in Romania si se va depune in original; -OP vizat de banca, insotit de extrasul de cont al ofertantului din care sa reiasa debitarea contului cu suma echivalenta garantiei.Contul pentru garantii de participare la licitatii al Mun. Arad deschis la Trezoreria municipiului Arad este: RO11TREZ0215005XXX006659 - numerar la caseria autoritatii contractante; Conform art. 86 alin. (4) din HG 925/2006, ?garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?. Nota: GP depusa intr-una din formele solicitate va fi insotita de o declaratie a ofertantului in care se precizeaza si accepta ca se poate retine conform prevederilor art. 278^1 alin 1 lit.b. din O.U.G. 34/2006 suma de4.325, 92 lei , in situatia in care va fi respinsa contestatia de catre CNSC. Dovada constituirii GP trebuie prezentata astfel incat comisia de evaluare sa poata constata indeplinirea acestei cerinte fara a deschide plicul exterior. Ofertantii care vor constitui garantia de participare conform art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea Intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categorie si vor completa FORMULARUL 9, acesta fiind prezentat odata cu garantia de participare inainte de deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii GP in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului asigura autoritatea contractanta de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Scrisoarea de garantie de buna executie reprezinta 7% din valoarea contractului fara TVA, (Formularul 19) care se va prezenta, de catre ofertantul declarat castigator, in ORIGINAL, in maxim 3 zile de la comunicarea rezultatului procedurii de achizitie si trebuie : - sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit- sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita si care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie.- sa contina parafa lizibila a bancii emitente si semnatura autorizata.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiCertificatul constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul local.(Certificat de atestare fiscala eliberat de catre ANAF privind plata obligatiilor la bugetul general consolitdat, precum si Certiifcatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale).Certificatele vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor1.Declaratii privind eligibilitateaOfertantii vor completa si depune declaratia pe propria raspundere completata in conformitate cu formularul12A ? original, prezentat la capitolul Formulare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta acest formular.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006, cu completarile si modificarile ulterioareSe solicita completarea formularului 12B respectiv a Formularului 12C , prezentat la sectiunea Formulare.- Ofertantii vor depune Certificat de atestare fiscalaprivind impozitele si taxele locale, certificat depus in original sau copie ?conform cu originalul?.-Ofertantii vor depune ? Certificat de atestare fiscala eliberat de ANAFprivind plata obligatiilor la bugetul general consolidat , certificat depus in original sau copie ?conform cu originalul?.Nota: Certificatele fiscale vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioareSe solicita completarea Declaratieipe proprie raspundere privind conflictul de interese, prezentat lacapitolul Formulare (aceasta declaratie se solicita daca si tertului sustinator), Formular 3Persoanele care se ocupa de organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire suntmembri comisie de evaluare: Horvat Levente Akos ? subprefect, Per Elena ? sef birou, Popa Olimpia ? sef birou, Sentici Lucian ? inspector, Paul Sergiu ? consilier juridic, Membrii supleanti : Rad Mirela ? Sef serviciu, Stoian Nicolae Radu ? Sef Serviciu4. Declaratia privind participarea cu oferta independenta- Formular 7Se solicita completarea declaratiei de participare cu oferta independenta, prezentat la capitolul Formulare Persoanelor juridice /fizice romane vor prezentaCertificatul Constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului, copie simpla ? din care sa reiasa ca ofertantii au ca obiect de activitate furnizareaserviciilor de tipografie , care fac obiectul contractului procedurii de cerere de oferta. In cazul ofertantului declarat castigator se va solicita Certificatul Constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului ? original sau copie legalizataPersoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestareori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere inlimba romana legalizata), in conformitate cu . prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratii privind cifra de afaceriin domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile.Curs euro 20091euro= 4, 2282 leiCurs euro 20101euro= 4, 2848 leiCurs euro 20111euro= 4, 3197 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Ofertantii vor completa si depune declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare din ultimii 3 ani, declaratie insotita de recomandari de la beneficiariiserviciilor .2.Declaratii referitoare la echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.3.Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.4.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., 5.Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii (tiparire); Se solicita ca si operatorul economic sa dispuna de masina rotativa cu capacitatea de utilizare a hartiei de ziar bobina 84 cm/48, 8gr sau 84 cm/45g/mp.6.Operatorul economic va face dovada asigurarii spatiului necesar pentru depozitarea sacilor cu buletine de vot; Cerinta nr. 1Ofertantii vor prezenta o copie a certificatului ISO 9001/2008 sau echivalent privind certificarea sistemului de management al calitatii sau echivalent pentru utilizarea de servicii solicitate, valabil la data de depunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: 1.?Pretul cel mai mic? (factor financiar) pentru toate produsele precizate in documentatia de atribuire este punctat cu un numar de maxim 60 de puncte.Ofertantii prezinta oferta pentru produsele precizate in Documentatiade atribuire , stabilind valoarea totala a acestora in Formularul nr. 10B ? Oferta. Valoarea se stabileste fara TVA, aceasta precizandu-se in mod separat in formular. Se completeaza corespunzator punctul 5 din formular. Pentru valoarea cea mai mica astfel obtinuta, se acorda 60 de puncte. Pentru a doua valoarea si urmatoarele valori se diminueaza cu cate 10 puncte. Daca diminuarea este sub cifra zero, atunci se acorda 0 (zero) puncte.
Pierderi tehnologice
40
Descriere: Pierderi tehnologice? (factor tehnic) care se puncteaza astfel: 2.1. pentru pierderi tehnologice cuprinse intre 1 si 5% se puncteaza cu 40 de puncte; 2.2. pentru pierderi tehnologice cuprinse intre 5 si 8% se puncteaza cu 10 puncte; 2.3. pentru pierderi tehnologice mai mari de 8% se puncteaza cu 0 (zero) puncte. Pentru Factorul 2 de evaluare ?Pierderi tehnologice?: -Pentru punctarea acestui factor se completeaza punctul 11 din formularul ?Oferta tehnica?.Se considera pierdere tehnologica diferenta dintre cantitatea de material introdusa in procesul tehnologic de tiparire si cantitatea intrebuintata in mod util
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2012 17:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer