Achizitie publica - ACHIZITII ECHIPAMENT GIS ?STATIE (desktop ) GIS, SOFTURI GIS CU EXTENSII SI INSTRUIRE? in cadrul proiectului - Sistem de management eficient al sitului de importanta comunitara si ariei prorejate de interes national Pestera Tausoare
Detaliu pentru invitatia numarul 341234
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341234/21.12.2012
Denumire contract: ACHIZITII ECHIPAMENT GIS ?STATIE (desktop ) GIS, SOFTURI GIS CU EXTENSII SI INSTRUIRE? in cadrul proiectului - Sistem de management eficient al sitului de importanta comunitara si ariei prorejate de interes national Pestera Tausoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetul Bistrita-NasaudCod fiscal: 4347550, Adresa: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Bistrita, Telefon: +40 0263230741, Fax: +40 0263214750
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Bistrita, Romania, cod postal: 420080, telefon: +40 0263230741, fax: +40 0263214750, persoana de contact: RAVECA COLDEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Bistrita Nasaud, str Piata Petru Rares, nr 1-2, loc Bistrita, cam 112
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITII ECHIPAMENT GIS ?STATIE (desktop ) GIS, SOFTURI GIS CU EXTENSII SI INSTRUIRE? in cadrul proiectului - Sistem de management eficient al sitului de importanta comunitara si ariei prorejate de interes national Pestera Tausoare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: -furnizare Statie (DESKTOP)-furnizare Soft GIS + extensii-se va realiza un curs de instruire GIS a responsabilului stiintific
II.1.6) CPV: 38221000-0 - Sisteme Informationale Geografice (GIS sau echivalent) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 109, 130 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de paticipare este de 1.800 lei. Depunerea garantiei de participare este obligatorie. Garantia trebuie sa fie irevocabila si va fi depusa separat de plicul care contine oferta, in original. Garantia de participare trebuie sa fie valabila pe o perioada de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor si va fi emisa in favoarea Autoritatii Contractante, pentru suma specificata. Garantia de participare se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Bistrita, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca, In cazul scrisorii de garantie bancara se va completa formularul anexa. Contul de garantii RO 88 TREZ 1015006XXX000166 Cod fiscal 4347550.Cursul lei /euro la care se vor raporta ofertantii in vederea constituirii garantiei de participare la licitatie este cursul BNR din data de 28.12.2012. Nota Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 o parte din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului in suma de 1.091, 3 lei
Garantie de buna executie
Valoarea garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA Garantia de buna executie se poate constituii astfel :1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original. Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila. 2. Retineri succesive din sumele datorate din situatiile de plata lunare, conform prevederilor HG 1045/2011 Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate- Formular 5- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazutela art 181 din OUG 34/ 2006-Formular 6- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1- Formular 7Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura sunt: Presedinte- Moldovan Radu Emil, Vicepresedinte ? Dolha Nechita Stelian , Vicepresedinte- Pugna Alexandru-vicepresedinte, Moldovan Grigore Florin -administrator public, , Tinis Viorel ? director ec., Redl Iosif ? secretarul judetului , Coldea Raveca, Ungureanu Elisabeta, Mora Csaba ? consilieri Birou achizitii publice , Strugariu Iulia ?manager de proiect, Salagean Codruta ?asistent manager de proiect , Theodorescu Crin-membru UIP iar consilierilor judeteni sunt prezentati in lista anexa- Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular 9- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular 8- Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor publice pentru obligatiile de plata catre buget , din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele .- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele .-Nota : Pentru persoane juridice straine: ?Vor prezenta certificatele sus mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul. Prezentarea Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte : -Ca obiectul de activitate al ofertantului include si activitati ce fac obiectul prezentei licitatiiDocumentul va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul ? .Nota In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.Atentie : Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante , inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul constatator eliberat de Oficiu Registrului Comertului in original sau copie legalizata .Totodata documentul va fi fi depus pentru fiecare asociat in cazul asocierii si inclusiv pentru sustinator -daca e cazul si pentru subcontractanti-daca e cazul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri Ofertantul trebuie sa demonstreze ca media cifrei globale de afaceri in ultimii 3 ani este de 164.000 lei Pentru calculul valorii cifrei de afaceri se va lua in considerare un cursul euro mediu anual comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, pentru alte valute se va folosi cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principaleor furnizari din ultimii 3 ani. Ofertantul va face dovada furnizarii in ultimii 3 ani cel putin un contract similar (raportarea se face la data limita de depunere a ofertelor). Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul benficiar. Orice fisa privind experienta similara care prezinta un contract cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de : certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta sa ori de catre clientul privat beneficiar., Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune in vederea sustinerii cursului de instruire, Informatii privind subcontractantii Informatii privind asociatii Acord de asociere Nota Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta Acordul de Asociere din care vor rezulta cel putin urmatorele: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. Certificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se descarca de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 18.12.2012 15:55