Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitii echipamente si software pentru proiectul MindenkiNEK, HURO/1001/141/2.3.1


Detaliu pentru invitatia numarul 345953
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA TIBISCUS DIN TIMISOARA
Numar invitatie: 345953/25.04.2013
Denumire contract: Achizitii echipamente si software pentru proiectul MindenkiNEK, HURO/1001/141/2.3.1
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA TIBISCUS DIN TIMISOARACod fiscal: 2803804, Adresa: STR. DALIEI NR.1/A, Timisoara, Telefon: +40 256294001, Fax: +40 256294001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Lascar Catargiu, nr.4-6, Timisoara, Romania, cod postal: 300558, telefon: +40 728013463, fax: +40 256220690, persoana de contact: DUMITRU FRANCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Lascar Catargiu, nr.4-6, Timisoara, secretariatul Facultatii de Stiinte Economice , et.4 , camera 409
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitii echipamente si software pentru proiectul MindenkiNEK, HURO/1001/141/2.3.1
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Computerele de birou si celelalte echipamente ce vor fi achizitionate vor fi utilizate in procesul de invatamant al studentilor/masteranzilor Universita?ii ?Tibiscus? din Timi?oara, Facultatea de ?tiin?e Economice. In baza contractului de produse ce se doreste a fi atribuit, se vor respecta conditiilor si cerintelor cuprinse in Caietul de sarcini, anexa la prezenta documentatie de atribuire.
II.1.6) CPV: 48214000-1 - Pachete software pentru sisteme de operare de retea (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 110, 998 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 2.219, 96 lei prin virament bancar, instrument de garantare sau ordin de plata. In cazul IMM-urilor cuantumul garantiei este de 50%. Ofertantii care sunt IMM vor completa Formularul nr.8.Garantia de participare se va constitui in lei, sau in alta valuta la cursul BNR din data de 22.04.2013.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 30 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Contul in care se va depune garantia de participare este RO33RZBR0000060003690455, deschis la Banca Raiffaisen. In temeiul prevederilor art. 86, alin. 3, lit. a si b din H.G. nr. 925/2006, actualizata in cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. In cazul respingerii ca nefondata de catre CNSC a contestatiei formulate, autoritatea contractanta va retine din cuantumul garantiei de participare conform art. 2781, alin. 1, lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei este de 2 % din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante, de o societate bancara sau de o societate de asigurari; sau prin depunerea sumei respective in caseria Universitatii Tibiscus din Timisoara.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: 1. Declara?ie privind calitatea de participant la procedura? Formular 42.Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: TABEL NOMIONALPersonal cu functii de conducere ? Cadre didactice SI AdministrativNr. crt.NUME PRENUMEFUNCTIA1.CONF.UNIV. MUSUROI CORINARECTOR2.PROF.UNIV. RACHIERU ADRIANPRORECTOR3.PROF.UNIV. VALCAN CIPRIAN NICOLAE PRORECTOR4.CONF.UNIV. LACRAMA LAURENTIUPRESEDINTELE SENATULUI5.LECT.UNIV. IOVANOVICI DIANADECAN6.LECT.UNIV. CIORBA VALENTIN LUCIAN PREODECAN7.CONF.UNIV. MICSA ADRIANA ELENA DIRECTOR DEPARTAMENT8.CONF.UNIV. VLADUT DUMITRUDECAN9.CONF.UNIV. CORHAN ADRIANAPRODECAN10.LECT.UNIV. HANTEA DUMITRUDIRECTOR DEPARTAMENT11.CONF.UNIV. KARNYANSZKY TIBERIU MARIUS DECAN12.LECT.UNIV. APOSTOL ANGELA SIMONA PRODECAN13.LECT.UNIV. FORTIS ALEXANDRA EMILIA DIRECTOR DEPARTAMENT14.CONF.UNIV. CHIS DORINADECAN15.LECT.UNIV. PASCU SILVIADIRECTOR DEPARTAMENT16.LECT.UNIV. ANGHEL ZVETLANA MANDRUTA DECAN17.CONF.UNIV. ZAMOSTEANUALINA OANA DIRECTOR DEPARTAMENT18.LECT. UNIV. KYSILKA DANIELDECAN19.CODAT DIANA SOPHIAPRODECAN20.IANCU SORINSef serviciu administrativ21.MAGHEAR CRISTIANASecretar sef universitate22.MAIOR IULIANASef serv. resurse umane23.POSTOLACHI DIANAContabilsefuniversitate3. Se vor completa si atasa Formularele nr. 1 (Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata) si Formularul nr. 3 (Declaratie privind neincadrarea in art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata);In cazul unei asocieri formularele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.4. Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv copie cf. cu originalul si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.In cazul unei asocieri documentele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local sau care nu au fost reesalonate, vor fi descalificate/respinse.5. Se va depune Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? Formular nr. 11 (cf. Ordin nr. 314/2010).Mentiune: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare si selectie, ofertantul are dreptul (in temeiul art. 11 din H.G. nr. 925/2006, actualizata) sa prezinte initial doar o declaratie pe proprie raspundere (conform Formularul nr. 7), semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum sunt solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa (conf. Formular nr. 7A) in care ofertantul va mentiona succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv valorile (de ex. cifra de afaceri, indicarea precisa a contractelor similare prezentate, etc.). In cazul in care va uza de dreptul antementionat, ofertantul are obligatia de a prezenta certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in cazul unei solicitari din partea autoritatii contractante, in termenul prevazut in continutul acesteia, care nu va putea fi mai mic de 3 zile lucratoare. Ofertantul a carui oferta va fi declarata castigatoare, va prezenta nu mai tarziu de incheierea raportului procedurii certificatele/documentele prevazute pentru dovedirea indeplinirii cerintelor minime de calificare. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita documente doveditoare si de a desemna reprezentanti sa verifice, la autoritatile competente, veridicitatea documentelor si declaratiilor prezentate de ofertanti. Orice neconcordanta fata de documentele depuse si datele furnizate in declaratii atrage excluderea de la procedura. De asemenea, in cazul omiterii mentionarii in cadrul anexei a anumitor documente si care nu au fost prezentate in cadrul ofertei, autoritatea contractanta are dreptul de a descalifica oferta depusa fara a mai solicita completari ale acesteia. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1.Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica autorizata.Mod de dovedire: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care va cuprinde inclusiv activitatea autorizata mai sus indicata ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul - va fi prezentat de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5 alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?.Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.2.) Cerinta obligatorie: Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectivului contractului.Mod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana de un traducator autorizat si legalizate, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta dinpunct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 220.000 lei (pentru persoanele juridice romane).Pentru persoanele juridice straine cifra de afaceri se va exprima: -cf. cursului mediu BNR in anul 2010, 1 euro= 4, 2099 ron-cf. cursului mediu BNR in anul 2011, 1 euro= 4, 2379 ron- cf. cursului mediu BNR in anul 2012, 1 euro= 4, 4560 ron.Ofertantii vor depune in dovedirea cifrei de afaceri din ultimii 3 ani copii dupa situatiile financiare anuale pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratiile financiare si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente sau orice alte acte pe care acestia le considera relevante pentru dovedirea cifrei de afaceri impusa.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca au furnizat si instalatin ultimii 3 ani produse similare celor ce vor face obiectul prezentei proceduri prezentand in acest sens minim 2 contractein ultimii 3 ani in valoare cumulata cel putin egala cu 110.998 lei, fara TVA. Ofertantii participanti la procedura vor prezenta certificate valabile la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste implementarea standardelor de management al calitatii (SR EN ISO 9001 sau echivalent).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara-Punctajul pentru factorul pret (Pp)se calculeaza astfel: a) pentru cel mai scazut pret dintre oferte se acorda 50 de puncte;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: Pf =(Pretul minim/Pretul Ofertei ) x 50:
Caracteristici tehnice
30
Descriere: Componenta tehnica 1-Punctajul pentru caracteristicile tehnice se acorda astfel cum este prevazut in sectiunea caiet de sarcini.Se vor puncta urmatoarele caracteristici: pentru laptop - viteza procesor, memorie RAM, memorie HDD, memorie placa video;pentru statiile de lucru - viteza procesor, memorie HDD, memorie RAM , dimensiune ecran; pentru imprimanta - viteza de printare; pentru tabla interactiva - diagonala suprafetei active; pentru videoproiectoare - greutate, putere speakersi termen de garantie ;
Termen de livrare
20
Descriere: Componenta tehnica 2-a) pentru termenul de livrare a produselor cel mai mic se acorda 20 puncte;b) pentru un termen de livrare a produselor mai mare decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel Ptl = (termen minim/termenul Ofertei ) x 20. Termenul minim de livrare a produselor este de 1 zi; orice oferta care este sub acest termen nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul aferent acestui factor sa fie acordat proportional. Ofertele cu termen de livrare mai mare de 20 de zile vor fi considerate neconforme.Unitatea de masura este ziua.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.05.2013 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2013 09:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer