Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitii lemne de foc


Detaliu pentru invitatia numarul 347363
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Covasna
Numar invitatie: 347363/27.05.2013
Denumire contract: Achizitii lemne de foc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului CovasnaCod fiscal: 9832041, Adresa: Str. Presei, Nr.8/A, Sfantu Gheorghe, Telefon: 0267314660, Fax: 0267314660
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitii lemne de foc
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea necesarului de lemne de foc pentru centralele termice ale subunitatiilor apartinatoare DGASPC Covasna.
II.1.6) CPV: 09111400-4 - Combustibili pe baza de lemn (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 126, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se va constitui in suma fixa in valoare de 2520 lei(1260 lei pentru IMM-uri) prin orice instrument de garantare conform celor prevazute la art.86 din HG nr. 925/2006 , -prin scrisoare de garantie bancara sau prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, si se va posta in SEAP(scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire(60zile). Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a) a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta si se va depune la sediul autoritatii contractante pana ladata limita de depunere a ofertei.Cont pentru garantii RO56TREZ2565006XXX000153, Trez. Sf. Gheorghe b) plata sumei de 2520 lei in numerar. Garantia este irevocabila in sensul art. 86 din H.G. nr. 925/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul se afla intr-una dintre situatile prevazute la art. 87, alin.1) din aceasi Hotarare.Ofertantii care vor constituigarantia de participare in alta valuta, echivalenta leu/alta valuta va fi cea comunicata de BNR in ziua aparitiei invitatiei de participare in SEAP. Conform art. 278^1 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare un procent de 1% din valoarea estimata a contractului in cazul in care CNSC va respinge contestatia acestuia ca fiind nefondata.Lipsa garantiei de participare conduceautomat la descalificarea ofertantului.In orice siuatie dovada constituirii garantiei se va incarca in format electronic in SEAP conf.HG.1660/2006.Valabilitatea garantiei va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei(60 zile).de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Restituirea garantiei de participare ofertantilor: conf.art.88 din HG.925/2006.
Garantie de buna executie
Se va constitui in suma fixa conf.art.89 alin.(2) din HG 925/2006, intr-un cuantum de 5% (2, 5% pentru IMM-uri) din valoarea fara TVA a contractului pe baza unei scrisori de garantie bancara in original sau prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari in termen de 7 zile de la data semnarii contractului, sau cf art.90 din HG 925/2006 modificata prin HG.1045/2011 prin ret. succesive din valoarea facturilor datorate. Autoritatea contractanta va restitui garantia de buna executie, in termen de 14 zile de la data finalizarii contractului in cazul in care nu a emis pretentii asupra acesteia, oricand pe parcursul indeplinirii contractului in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei, autoritatea contractanta are obligatia de a notifica aceasta pretentie contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind Eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Completarea si prezentarea Formularului nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii cu modificarile si completarile ulterioare -Completarea si prezentarea Formularului nr.2 .Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, respectiv, sunt: 1.Vass Maria- director general; 2.Gabor Erzsebet-director general adjunct;. Alte persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in speta, sunt: 1.Tokos Imre-inspector; 2.Iacob Vasile?consilier juridic; 3 Balo Ervin Laszlo - inspector; 4.Tako Ladislau Petru -inspector 5.Vajda Maria-inspector - Completarea Formularului nr. 3. Certificat de atestare fiscala si certificat de taxe si de impozite locale in care se va prenzenta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara a lunii in care se depun oferteleCertificat de participare cu oferta independenta - Se va completa Formularul 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa Formularul 5 Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate acest document in original/copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in forma copie "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani de activitate in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.Pentru conversia valorica a cifrei de afaceri se vor utiliza urmatoarele cursuri valutare: 31.12.2010 1euro=4, 2848lei, pentru 31.12.20111euro=4, 3797lei, pentru 31.12.20121euro=4, 4560leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare, din ultimii 3ani, care poate fi insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de clientul beneficiar, si prin care se confirme livrarea de produse similare prin cel putin un contract.Operatorii economoci pot prezenta orice alt certificat/document care se confirme livrarea de produse similare., Declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice si lamasurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare; in sensul art.188 alin.(1) lit b) din OUG34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2013 08:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer