Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITII MATERIAL SANITAR CONFORM CAIETULUI DE SARCINI


Detaliu pentru invitatia numarul 351736
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic Municipal de Urgenta Timisoara
Numar invitatie: 351736/02.08.2013
Denumire contract: ACHIZITII MATERIAL SANITAR CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Municipal de Urgenta TimisoaraCod fiscal: 4483447, Adresa: Timisoara, str.Hector, nr.1, Timisoara, Telefon: +40 0256495414, Fax: +40 0256495414
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Timisoara, str.Hector, nr.1, Timisoara, Romania, cod postal: 300074, telefon: +40 0256221224, fax: +40 0256221224, persoana de contact: Jian Beatrice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Timisoara, str Hector, nr 1, parter-sala de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITII MATERIAL SANITAR CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se va achizitiona material sanitar conform descrierilor din caietului de sarcini.Valoarea minima estimata este de :316.759, 02 lei fara TVAValoarea maxima estimata este de :571.009, 35 lei fara TVAValoarea minima reprezinta valoarea afenenta procedurii adica Aug-Dec.2013 iar valoarea maxima este valoarea ce contine si eventualele prelungiri adica perioada Aug.13-Aprilie.14Optiuni: Conf.prev.art.6 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 33141310-6 - Seringi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 316, 759.02 - 571, 009.35 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie garantie de participare in suma fixa de pana 2% din valoarea estimata a fiecarui lot cf.art.43, alin.1 din OUG 34/2006 cf.anexei B echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data primirii invitatiei de participare.Garantia de participare va fi valabila 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Ea se va constitui conform prevederilor Art.86 alin (1) din HG 925/2006.Contul unde se poate depune garantia de participare este RO 26 TREZ 62 15 006 XXX 01 49 23 deschis la Trezoreria Timisoara Se poate utiliza-Formular 9-Cap III din Doc.Atrib. sau echivalent conform specificatiilor de mai sus.Garantia de participare se poate depune si in numerar la sediul aut.contractante respectiv la caseria unitatiiPentru o verificare mai usoara a garantiei de participare depusa se va completa si Formularul 10 Cap III - doc.atrib.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: DECLARATIE DE ELIGIBILITATE - Se va completa Formularul: 1-Cap.III din Doc.de Atribuire.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaDECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN Art. 181 din OUG 34/2006 - actualizata- Se va completa Formularul: 2-Cap.III din Doc.de Atribuire .Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din Ordonanta de urgenta 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaCERTIFICAT PENTRU PARTICIPARE LA PROCEDURA CU OFERTA INDEPENDENTA Se va completa Formularul 4: -Cap.III din Doc.de AtribuireDECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN ART 69 ?1 din OUG34/2006 ( evitarea conflictului de interese - Incadrarea in situatia prevazuta la art.69, alin.1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care au legatura cu prezenta procedura sunt: 1. Conf.Dr.Octavian Mazilu2.Ec.Danda Damian3.Ec.Jian Beatrice4.Ec.Gina Mangra5.As.Todorescu Doina6.As.Vladulescu Florin7.Cons.Juridic Alina JidoiCERTIFICAT FISCAL (B.L.) eliberat de Comp. Imp. si Taxe LocaleCertificatul fiscal eliberat de catre Comp.Imp.si Taxe al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta, in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul."CERTIFICAT FISCAL (B.S) eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidatAcest document se va prezenta in original sau copie xerox lizibila cu mentiunea conform cu originalul, si vaatesta ca societatea ofertenta nu se inregistreaza cu debite la bugetul de stat in luna anterioara celei in care se prezinta oferta. in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul."Pentru PERSOANELE FIZICE / JURIDICE STRAINE- Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana. CERTIFICAT CONSTATATOR DE LA ORC ( SAU ECHIVALENT)Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, in original, copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii .Codul CAEN trebuie sa corespundacu obiectul contractului ( achizitie de mat.sanitare)Pentru PERSOANELE FIZICE/JURIDICE STRAINE-Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica .Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratieprivind cifra de afaceri medie ce vizeaza activitatea dinultimii 3 ani - Formularul :5 ? Cap III din Doc. De AtribuirePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: CERTIFICAT CE sau echivalent, CERTIFICAT DE INREGISTRARE AL DISPOZITIVELOR MEDICALE SAU CERTIFICAT DE CONFORMITATE AL PRODUSULUI-emis de MS conf.L.176/18.10.2000., LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI DE PRODUSE IN ULTIMII 3 ANI Formularul :6 ? Cap III din Doc. De Atribuire, Mostre din produsele ofertate: acestea se vor prezenta pana la data limita de depunere a ofertelor conf.Art.172 alin.1 sin OUG 34/2006.Mostrele trebuie sa indeplineasca caracteristicile din caoetul de sarcini.Mostrele prezentate de catre ofertantul care va fi declarat castigator vor fi pastrate ca etalon iar cele prezentate de catre ofertantii necastigatorise vor restitui in termen de 5 zile de la incheierea contractului CERTIFICATE DE CALITATE ISO 9001( SAU ECHIVALENTE) Se vor prezenta documente emise de catre organismele acreditate care sa confirme Sistemul de Managemment al calitatiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.08.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.08.2013 07:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer