Achizitie publica - achizitii medicamente
Detaliu pentru invitatia numarul 350741
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350741/18.07.2013
Denumire contract: achizitii medicamente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal "Dr. Gheorghe Marinescu" TarnaveniCod fiscal: 4322386, Adresa: Str. Victor Babes, nr. 2-4, Tarnaveni, Telefon: 0265446161, Fax: 0265446156
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Victor Babes, nr. 2-4, Tarnaveni, Romania, cod postal: 545600, telefon: +40 0265446161, fax: +40 0265446156, persoana de contact: achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Victor Babes, nr. 2-4, Tarnaveni, Romania, cod postal: 545600, telefon: +40 0265446161, fax: +40 0265446156, persoana de contact: achizitii publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitii medicamente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie medicamenteValoarea estimativa minima pana la 31.12.2013 este de 408818, 90 lei, reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele.Valoarea estimativa maxima pana la 30.04.2014 este de 681360, 00 lei.Suplimentarea este conditionata de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie conform art.6, al.3, lit.b din HG925/2006 actualizat.Optiuni: Supl. se face in baza art.6 alin.3 din HG nr.925/2006 cu mod. si completarile ulterioare.
II.1.6) CPV: 33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 408, 818.9 - 681, 360 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
gar. de particip. este de 4100 lei pentru o gar. de particip. depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioare datei limita de dep. a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valab. a gar. de particip: cel putin 90 de zile de la data limita de dep. a ofertelor.Modul de const a gar. de particip: OP in contul Spit. Mun. ?Dr, Ghe. Marinescu? Tarnaveni RO34TREZ4795006XXX001079 deschis la trez Mun Tarnaveni.Instrument de gar. emis in cond.legii de o soc. bancara, in original.Instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. de asig in original.Conf. preved. art.33 alin.3 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare oferta se respinge daca nu este insotita de garant. de particip, in cuantumul, forma si avand perioada de valab. solicitata in doc. de atribuire.Restituirea gar. de particip: Gar. pentru particip, constituita de of a carui oferta a fost stabilita ca fiind castig, se restituie de aut cont. in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii gar de buna executie.Garantia de particip, constituita de of. a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu of/of ale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data exp perioadei de valab a ofertei.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru particip, of pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmat situatii: isi retrage oferta in perioada de valab a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valab a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valab a ofertei.Aut. contr. va retine gar. de particip conform art.278*1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Conform art.90 din HG925/2006.5% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare : instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul va depune certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, Ofertantul va depune Declaratie pe propia raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG nr.34/2006Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonantaCertificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de DGFP, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta-Certificat privind plata obligiilor catre bugetul local eliberata de catre directia de specialitate din cadrul Primariei in a caror raza teritoriala ofertantul are deschis, sucursala, sediu secundar, plata din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.CONDUCEREA SPITALULUI MUNICIPAL ?DR. GHEORGHE MARINESCU? TARNAVENIMANAGER Dr.Szasz IoanDIRECTOR FINANCIAR-CONTABIL Ec. Pop VioletaDIRECTOR DE INGRIJIRI As. Meghesan ZsuzsannaCONDUCEREA CONSILIULUI JUDETEAN MURES1 PRESEDINTE Dobre Ciprian-Minodor2 DIRECTOR ECONOMIC Ec. Bartha IosifVICEPRESEDINTE Dancu OvidiuVICEPRESEDINTE Lokodi Edita EmokeCONSILIER JUDETEAN Antonie Stefan MihailCONSILIER JUDETEAN Balogh IosifCONSILIER JUDETEAN Ban MoiseCONSILIER JUDETEAN Bandea EugenCONSILIER JUDETEAN Bolos Vasile GrigoreCONSILIER JUDETEAN Boros Raul AlinCONSILIER JUDETEAN Borsan Doru AurelianCONSILIER JUDETEAN Coman Melus FlorianCONSILIER JUDETEAN Csep Eva AndreaCONSILIER JUDETEAN Eros CsabaCONSILIER JUDETEAN Filimon VasileCONSILIER JUDETEAN Gasparik Attila-CsabaCONSILIER JUDETEAN Georgescu Cristian RaduCONSILIER JUDETEAN Gliga Ioan FlorinCONSILIER JUDETEAN Iacob LetitiaCONSILIER JUDETEAN Kedei Pal ElodCONSILIER JUDETEAN Kelemen Attila-MartonCONSILIER JUDETEAN Mo;zes Levente-SandorCONSILIER JUDETEAN Popa Dragos CodrinCONSILIER JUDETEAN Pop Teodor MirceaCONSILIER JUDETEAN Pokorny Vasile StefanCONSILIER JUDETEAN Socotar Gheorghe DinuCONSILIER JUDETEAN Somesan StefanCONSILIER JUDETEAN Stoica IonCONSILIER JUDETEAN Szabo ArpadCONSILIER JUDETEAN Szasz IzoldaCONSILIER JUDETEAN Tatar BelaCONSILIER JUDETEAN Todoran Liviu RaduCONSILIER JUDETEAN Sopterean IoanCONSILIER JUDETEAN Tusnea IonCONSILIUL DE ADMINISTRATIEPRESEDINTE Ec. Bolos Bradut VasileMEMBRU Ec. Bartha IosifMEMBRU C.J. Nemes GenicaMEMBRU Cordos Rodica SimonaMEMBRU Ec.Toma Lenuta MargaretaCOMPONENTA COMISIEI DE EVALUAREFARMACIST PRIMARPresedinte Comisie de evaluare Farm. Bunea ElenaACHIZITII PUBLICE, CONTRACTAREMembru Comisie de evaluare Ec.Rat LuminitaACHIZITII PUBLICE, CONTRACTAREMembru Comisie de evaluare Ref. Moga GeorgetaSEF BIROU FINANCIAR-CONTABILMembru supleant Comisie de evaluare Cont. Miklos GabrielaASISTENT FARMACIEMembru supleant Comisie de evaluare As. Farm. Moldovan Camelia Certificat constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul teritorial in original sau copie certificata pentru conform cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N corespunzator- Autorizatie sanitare de functionare conf. ordinului 1030/2009 cu mod. si compl. ulterioare in original sau copie certificata pentru conform cu originalulOfertantul clasat pe primul loc va depune la solicitarea autoritatii contractante documentele in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea oricaror documente din care sa rezulte cifra de afaceri globala conf. art. 185 din OUG 34 /2006 actualizata - Fisa de informatii generalePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Exp sim: - Lista princip livrari de produse produse in ultimii 3 ani. Autorizatie de punere pe piata de la A.N.M./Copie conform cu originalul valabila la data limita de depunere a ofertei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2013 14:20