Achizitie publica - ACHIZITII MEDICAMENTE ANTIEPILEPTICE
Detaliu pentru invitatia numarul 325689
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325689/04.05.2012
Denumire contract: ACHIZITII MEDICAMENTE ANTIEPILEPTICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIE SI PENTRU MASURI DE SIGURANTA SAPOCACod fiscal: 3724415, Adresa: Comuna SAPOCA, Buzau, Telefon: 0238528145/6/7, Fax: 0238528474
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITII MEDICAMENTE ANTIEPILEPTICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MEDICAMENTE ANTIEPILEPTICE
II.1.6) CPV: 33661300-4 - Antiepileptice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 132, 507.35 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea estimata a fiecarui lot in parte -Modul de constituire a garantiei de participare -se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante cont nr.RO74TRERZ1665005XXX000318 cu OP sau scrisore de garantie bancara , cu obligativitatea mentionarii loturilor pentru care este constituita.Se va depune scanat in SEAP .-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original , in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In orice situatie , dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Perioada de valabilitate a acesteia trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei 90 zile-Garantia de participare va fi executata de catre autoritatea contractanta in cazul in care castigatorul licitatieirefuza sa semneze contractul de achizitie publica sau daca ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia .-Garantia de participare constituita de ofertantul necastigator se restituie de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii castigatori, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Garantia de participare constituita de ofertantul castigator se restituie de autoritatea contractanta in termen de 15 zile de la semnarea contractului de achizitie publica.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA Modul de constituire a garantiei de buna executie -scrisoare de garantie bancara sau constituirea unui cont la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie de eligibilitate , conf art.180 din OUG 34/2006, modificata si completata -formularul 1 original scanat-Declaratie pe propria raspundere privin neincadrarea in dispozitiile art 181 din OUG34/2006 -formularul 2 (original scanat)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prev art 691 (evitarea conflict de interese)din OUG 34/2006.-formularul 4(original scanat)Persoanele cu functie de decizie/aproba semneaza documentele emise in legatura sau pentru procedura de atribuire.-Manager : Ec.Popescu Dumitru-Dir.financiar : Ec.Vlad Laurentiu-Sef serviciu achizitii publice : Ec.Rapiteanu Maria-Consilier juridic Neagu Liliana-Consilier juridic Dima Monica-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general)-original sau copie conf cu originalul din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele , anterioare depunerii ofertei)-Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale)-original sau copie conf cu originalul din care sa reiasa din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele anterioare depunerii ofertei).-Certificat de participare cu oferta independenta "conform Ord.314/2010 a presedintelui ANRMAP -formularul 6(original scanat) -Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului .Copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Operatorilor economici a caror oferta va fi declarata castigatoare li se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii , printr-o adresa scrisa depunerea exemplarului original sau copie legalizata la sediul AC.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatie de fabricatie emisa de A.N.M./Autorizatie de distributie angro eliberata de A.N.M sau de Ministerul Sanatatii Baza legala este Legea 95/2006, -Declaratie pe propria rasundere a distribuitorului prin care confirma ca produsele ofertate detin autorizatie de punere pe piata eliberata de Ministerul Sanatatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.05.2012 15:40