Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITII MEDICAMENTE OFTALMOLOGICE


Detaliu pentru invitatia numarul 350467
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DE URGENTE OFTALMOLOGICE
Numar invitatie: 350467/15.07.2013
Denumire contract: ACHIZITII MEDICAMENTE OFTALMOLOGICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE URGENTE OFTALMOLOGICECod fiscal: 4505421, Adresa: str. P-ta. Al. Lahovari, nr. 1, sect.1, Bucuresti, Telefon: 319.27.53, Fax: 210.78.64
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITII MEDICAMENTE OFTALMOLOGICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE: Lot nr. 1 ? Unguient Kanamicina SO4 1%, Lot nr. 2 - Betabioptal 0, 2gr + 0, 5 gr. - 100 mg , Lot nr. 3 ? Nilefrin (Fenefrin) 10 mg/ml, Lot nr. 4 ? Voltaren- 5 ml, Lot nr. 5 - Benoxi 4mg/ml ? 10 ml, Lot nr. 6 - Tropicamida 1% - 10 ml, Lot nr. 7 - Mydriacyl (Mydrum) 0, 5% - 15 ml, Lot nr. 8 - Nettacin 0, 3% - 5 ml, Lot nr. 9 - Vita-Pos, Lot nr. 10 - Netildex 5 ml.Optiuni: baza legala de suplimentare este conform art. 6 alin. (3) HG 925/2006
II.1.6) CPV: 33662100-9 - Medicamente pentru oftalmologie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 149, 087 - 199, 418 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare SE VA CONSTITUI CONFORM ART. 86 ALIN, (1) DIN HG 925/2006. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- Se solicita garantie de participare in valoare totala de: 2.940, 00 lei- Garantia de participare se depune pentru fiecare lot pentru care se depune oferta . Garantia de participare defalcata pe loturi este urmatoarea: 1KANAMICINA SO4 1% = 150.00 lei2BETABIOPTAL 0, 2 gr + 0, 5 gr ? 100 mg=340.00 lei3NILEFRIN (FENEFRIN) 10% 100mg/ml=120.00 lei4VOLTAREN 5 ml = 210.00 lei5BENOXI 4 mg/ml = 660.00 lei6TROPICAMIDA1% = 310.00 lei7MYDRIACYL 0, 5% = 400.00 lei8NETTACIN 0, 3% = 270.00 lei9VITA-POS = 210.00 lei10NETILDEX 5ml = 270.00 leiPentru depunerea in alta moneda se va face echivalenta leu/alta valuta curs BNR ca data de refertinta data publicarii invitatiei de participareTermen de valabilitate garantie de participare 90 zile de la data limita de primire a ofertelor
Garantie de buna executie
SE VA CONSTITUI CONFORM ART. 90 ALIN. (1) DIN HG 925/2006. De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1DECLARATII PRIVIND ELIGIBILITATEAModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii ? completata pe propia raspundere in conformitate cu Formularul nr. 1 din sectiunea 3.Cerinta nr. 2DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART. 181 DIN OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii ? completata pe propia raspundere in conformitate cu Formularul nr. 2 din sectiunea 3.Cerinta nr. 3DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 69^1 DIN OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii ? completata pe propia raspundere in conformitate cu Formularul nr. 3 din sectiunea 3.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Pop Monica-Daniela- Manager, Membrii comisiei de evaluare ? Popescu Leontina-Violeta - Farmacist primar - Sef Farmacie, Zegheru Vera - As. med. principal - As. farmacie, Lupascu-Vardala Sorin - Referent - Resp. achizitii.Cerinta nr. 4DECLARATIE PE PROPIA RASPUNDERE CONFORM, ORDIN A.N.R.M.A.P. NR. 314 DIN 12 OCTOMBRIE 2010Se solicita ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ? completata in conformitate cu Formularul nr. 6 din sectiunea 3Cerinta nr. 5Declaratia ofertantului pe propia raspundere ca detine AUTORIZATIA DE PUNRE PE PIATA pentru produsul oferit , in termen de valabilitateModalitatea de indeplinire- completata in conformitate cu Formularul nr. 4 din sectiunea 3- conform Legii 95/2006 privind reforma in sanatate, titlul XVII ? Medicamentul si Ordinul 895/2006, medicamentele de uz uman pot fi puse pe piata numai dupa eliberarea autorizatiei de punere pe piata de catre Agentia Nationala aMedicamentului Cerinta nr. 1- AUTORIZATIA DE DISTRIBUTIE AGRO EMISA DE AGENTIA NATIONALA A MEDICAMENTULUI, in termen de valabilitate, conform Ordinului nr. 1.1964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie agro de medicamente de uzumanModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii ? fiind vorba de o cerere de oferta desfasurata integral online ? Documentatia de calificare se depune in SEAPCerinta nr. 2- CERTIFICATUL DE CONSTATATOREMIS DE ONRCModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii -fiind vorba de o cerere de oferta desfasurata integral online ? Documentatia de calificare se depune in SEAP
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.07.2013 09:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer