Achizitie publica - Achizitii mobilier medical in cadrul proiectului ? Ambulatoriu de specialitate al Spitalului Episcop Nicolae .Popoviciu ,reabilitare,modernizare si echipare?.
Detaliu pentru invitatia numarul 353863
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353863/19.09.2013
Denumire contract: Achizitii mobiliermedicalin cadrul proiectului ? Ambulatoriu de specialitate al Spitalului Episcop Nicolae .Popoviciu , reabilitare, modernizare si echipare?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BEIUSCod fiscal: 4794567, Adresa: piata samuil vulcan, nr.14-16, Beius, Telefon: 0259/320958, Fax: 0259/321273
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: piata samuil vulcan, nr.14-16, Beius, Romania, cod postal: 415200, telefon: +40 0259321935, fax: +40 0259321273, persoana de contact: ADRIAN NICOLAE DOMOCOS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Beius , Piata Samuil Vulcan, nr.14-16, Beius, Telefon: 0259/320958, Fax: 0259/321273 , Email: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitii mobiliermedicalin cadrul proiectului ? Ambulatoriu de specialitate al Spitalului Episcop Nicolae .Popoviciu , reabilitare, modernizare si echipare?.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Livrarea mobilieruluimedical prevazut in caietul de sarcini al procedurii, cu caracteristicile si in cantitatile specificate in acesta.
II.1.6) CPV: 33192000-2 - Mobilier medical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 177, 616.78 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 3500 lei; Valabilitate: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor; Modalitate constituire: OP sau Instrument de garantare cf art. 86 din HG nr. 925/2006. In situatia in care contestatia formulata de un ofertant va fi respinsa de CNSC suma retinuta va fi calculata potrivit art. 278^1 din OUG 34/2006 actualizata. Cursul la care se va face echivalenta leu/alta valuta (pentru eventualitatea depunerii ofertelor de catre un operator economic strain) este cel stabilit de BNR cu trei zile anterior datei limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare produse; Modalitate de constituire: unul din instrumentele prevazute la art.90 alin. (1) din HG nr.925/2006.sau prin retineri succesivedin sumele datorate si cuvenite contractantului pana laconcurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuireIn cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive , garantiade buna executie se va constitui dupa cum urmeaza: contractantul are obligatia de a deschide un cont ladispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza saalimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, in situatia prevazuta la art. 91. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentrufrauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Documente de confirmare: - Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.B1);Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Documente de confirmare: - Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.B12);
- Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile catre Bugetul general consolidat sau echivalent;
- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local care sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile catre bugetul local sau echivalent.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din OUG 34/2006 sunt solicitate si vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaDocumente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.B15).4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.B11).Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi depuse si de catresubcontractant si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Prof.ec Domocos Adrian Nicolae - primarEc. Popa Gabriel - viceprimarJr. Petrus Claudia Simona - manager proiectEc. Codrean Daniela - asistent managerJr. Trana Alin - respomsabil juridic inachizitii publiceEc. Cotrau Felicia Mariana - manager financiarIng. Serb Beatrice - responsabil achizitii publiceSing. Usvat Ioan - consilier urbanismEc Bara Florentina Ioana - consilier localBetea Emil Florian - consilier localBuie Iosif - consilier localCuc Ioan Sorin - consilier localFofiu Nicolae - consilier localJurcan Mircea - consilier localKiss Janos - consilier localMaior Calin Paul - consilier localMicula Adrian Nicolae - consilier localMonenciu Rodica - consilier localNovac Iuhas Alin Florin - consilier localOdobasianu Nicu Silviu - consilier localPopa Dorina - consilier localSferle Ioan - consilier localTeaha Mihaiela Monica - consilier localUreche Marcel Ovidiu - consilier local Cerinta: Sa aibe in obiectul sau de activitate exercitarea de fapte de comert aferente activitatilor descrise in caietul de sarcini al procedurii.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate principal/ secundar relevant pentru obiectul prezentei achizitii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic;
- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, Certificatul constatator emis de ONRC, original sau copie legalizata.Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (1) litera a) se vaprezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia dinurma sunt autoritati contractante sau clienti privatiDocumente doveditoare: - Lista produselorlivrate in ultimii trei ani; Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea unui sistemde management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 (sau echivalent), pentru activitatea care face obiectul contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 17.09.2013 13:18