Achizitie publica - achizitii pachete rechizite scolare_2013
Detaliu pentru invitatia numarul 353855
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353855/18.09.2013
Denumire contract: achizitii pachete rechizite scolare_2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR PRAHOVACod fiscal: 2844588, Adresa: STR. DEMOCRATIEI NR. 35, Ploiesti, Telefon: +40 0244577699, Fax: +40 0244577400
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitii pachete rechizite scolare_2013
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie pachete rechizite scolare
II.1.6) CPV: 39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 202, 364 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare este obligatorie. Cuantumul garantiei de participare este de 4000 lei. In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul prevazut in documentatia de atribuire. Perioada de valabilitate a garantie de participare va fi de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de primire a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP.Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante (RO82TREZ5215005XXX000086, cod fiscal 2844588, deschis la Trezoreria Ploiesti), care se confirma pana la data termenului limita de deschiderea a ofertelor, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare se exprima in lei; se va utiliza FORMULAR nr.1 din sectiunea de formulare.Echivalentul lei/valuta se face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art.88 din HG\ nr.925/2006.Neprezentarea documentului de constituire a garantiei de participare in original sau a documentului vizat de catre Trezorerie "conform cu originalul" duce la descalificare.In conformitate cu art.278ind1, alin.1 din OUG 34/2006, in masura in care Consiliul respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare, urmatoarele sume: a)peste pragul prevazut la art.19 si 420000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare.Conform art.278ind1, alin.2 din OUG34/2006 - Prevederile alin.1 se aplica si in cazul in care contestatarul renunta la contestatie.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 10% din valoarea contractului fara TVA, conform FORMULAR nr.2 din sectiunea de formulare.Constituirea garantiei de buna executie se poate face in conformitate cu prevederile art.90 din HG nr.925/2006.In cazul ofertantilor care s egasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.364/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din procentul de 10% aplicat valorii de contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea - Cerinta obligatorie - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in onformitate cu FORMULAR nr.3 din sectiunea de formulare.Documenteul va fi depus in SEAP2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 - Cerinta obligatorie - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu FORMULAR nr.4 din sectiunea de formulare.Documenteul va fi depus in SEAP3.Prezentare certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor scadente de plata in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor - Cerinta obligatorie - in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Documenteul va fi depus in SEAP4. Prezentare certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor scadente de plata in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor - Cerinta obligatorie - in copie lizibila cu mentiunea çonform cu originalul".Pentru persoanele juridice fizice/straine - un document similar/declaratie pe propria raspundere/ declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juduciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens - Cerinta obligatorie - in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalu"l".Documenteul va fi depus in SEAP5.Certificat de participare cu oferta independenta - Cerinta obligatorie - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea Achizitiilor Publice nr.314/2010, privind punerea in aplicare a certificatul;ui de participare la licitatii cu oferta independenta, completata in conformitate ci FORMULAR nr.5 din sectiunea de formulare.Documenteul va fi depus in SEAP6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - prezentare document(e) sau declaratie conform FORMULAR nr.6 din sectiunea de formulare.Documenteul va fi depus in SEAP7.Conflictul de interese - Cerinta obligatorie - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 (Evitarea conflictului de interese - "Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de suprvizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire".) din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si complerarile ulterioare, completat in conformitate cu FORMULAR nr.7.Documenteul va fi depus in SEAPPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Toma Horia Victor - Inspector Scolar General - Reprezentatnt LegalAngelescu Oprea Nicolae - Inspector Scolar General Adjunct - presedintele comisiei de achizitie pachete rechizite scolareBarbu Ana - Contabil Sef - serviciul contabilitate ISJ Prahova - membru al comisiei de achizitie pachete de rechizite scolareRusu Gheorghe - Inspector Specialitati Tehnice - membru al comisiei de achizitie pachete de rechizite scolareConstantin ALice - serviciul tehnic investitii ISJ Prahova - membru al comisiei de achizitie pachete de rechizite scolareLungu Paloma - serviciul contabilitate ISJ Prahova - membru - secretar al comisiei de achizitie pachete de rechizite scolareManaila Paula - Consilier Juridic ISJ PrahovaIn cazul in cazul oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele si formularele mentionate mai sus. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art.180/art.181 din OUG34/2006 si/sau art.69 pct.1 din OUG 34/2006 acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Persoanele fizice/juridice care asigura sustinerea financiara si/sau capacitatea tehnico-profesionala nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art.180 si/sau 181 din OUG 34/2006 si/sau art.69 pct.1 din OUG 34/2006 si vor prezenta FORMULARELE nr. 3 si 4. Ofertantul/ofertantul asociat/ subcontractantul/ tert sustinator care are drept membrii in Consiliul de administratie /organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt soti/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit a cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire conform Legii 279/2011, art.13. Capacitatea economica si financiara a ofertantului/ candidatului poate fi sustinuta si de o alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice intre ofertant/ candidat si persoana respectiva. Persoanele care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa ase afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si al art.181 lit a, c pct.1 si d conform prevederilor Legii 279/2011. art.19. Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta si de o alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva. Persoanele care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care detrmina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 a, c pct.1 si d - conform prevederilor Legii 279/2011 art.20. 1.Persoane juridice/fizice romane - Cerinta obligatorie - prezentarea Certificatului Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC si/sau Autorizatie de functionare/ altele echivalente pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Acesta se va solicita pentru conformitate, in original sau copie legalizata, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire. Documenetul va fi depus in SEAP 2.Persoanele juridice/fizice straine - cerinta obligatorei - prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.NOTA: documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana Documenetul va fi depus in SEAP
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil la data de 3112.2012 vizat si inregistrat de organele competente.Documentul scanat va fi depus in SEAP, Fisa de informatii generale - informatii privind situatia economico financiara.Prezentarea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2010, 02011, 2012).Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Documentul scanat va fi depus in SEAPPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prezentarea cel putin a unui document/ contract/proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare prezentei achizitii.Documentul scanat va fi depus in SEAP Standarde de asigurare a calitatiiSe vor prezenta documente emise de organisma acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertate, respectiv ISO 9001/2008 sau echivalent.Documentul scanat va fi depus in SEAPPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.09.2013 10:31