Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITII PRODUSE BENZINA SI MOTORINA


Detaliu pentru invitatia numarul 334629
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Ocolul Silvic Rasinari R.A.
Numar invitatie: 334629/31.08.2012
Denumire contract: ACHIZITII PRODUSEBENZINA SI MOTORINA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOcolul Silvic Rasinari R.A.Cod fiscal: RO 16727448, Adresa: str. O. Goga nr. 1687, Rasinari, Telefon: 0269557779, Fax: 0269557779
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. O. Goga nr. 1687, Rasinari, Romania, cod postal: 557200, telefon: +40 269557779, fax: +40 269557779, persoana de contact: Ocolul Silvic Rasinari R.A.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. O. Goga nr. 1687, Rasinari, Romania, cod postal: 557200, Ocolul Silvic Rasinari R.A.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura si alte activitati forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITII PRODUSEBENZINA SI MOTORINA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITII PRODUSEBENZINA SI MOTORINA; CPV 09132100-4-?benzina fara plumb?;CPV 09134200-9-?motorina ?
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 78, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1500 lei;Cont Ocolul Silvic Rasinari R.A., deschis laBCR Sibiu: cont RO14RNCB0227036053370001.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile, incepand cu data limita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta sau prin ordin de plata ori fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, sau prin depunere numerar la caseria societatii.In baza prevederilor art. 16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare a operatorilor economici incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. In acest caz, operatorii economici au obligatia de a prezenta documentele prevazute la art. 7 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, (formular nr. 1).Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, (formular nr. 4).Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69' (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, (formular nr. 5).Nota: Persoanele cu functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Cretu Adrian- director autoritate contractanta, Vecerdea Sorin- contabil sef, Valcea Alin -responsabil achizitii publice, Buzila Vasile-compartiment juridic, Vidrighin Ioan, Bratu Nicolae, Dragoman Emilian, Hancu Ana, Podariu Aleman -membri consiliu de administratie, Bratu Iulian, Baroiu Ioana- membri supleanti in comisia de atribuire a achizitiilor publice.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, (formular nr. 10).Declaratie privind calitatea de participant la procedura, (formular nr. 3).Certificat de atestare fiscala, emis de Administratia Finantelor Publice.Indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat si catre bugetul local.(Certificat de atestare fiscala pentru creantele bugetare emis de primaria unde se afla domiciliul fiscal precum si pentru punctele de lucru.) - Certificat de inregistrare de la ORC;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Certificatul poate fi prezentat in una din formele: original/ copie legalizata/ copie conform cu originalul.Acesta trebuie sa nu fie mai vechi de 60 zile, in care sa fie prevazut domeniul de activitate comert cu amanuntul al carburantilor pentru autovehicule, cod caen 5050;
- Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita documente si informatii suplimentare in scopul verificarii datelor din aceste formulare.- Persoane juridice /fizice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare, functie de legislatia tarii de provenienta, in limba romana traduse de persoane autorizate. Documentele vor fi prezentate in forma legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, respectiv 2009, 2010 si 2011;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Declaratie privind dotarile cu utilaje si lista mijloacelor fixe . Ofertantul trebuie sa detinasi sa faca dovada capacitatiide a livracarburanti non ? stopdatoritaspecificului activitatii ce implica functionarea permanenta si actiuni in regim de urgenta.(Se solicita ca ofertantul sa dispuna de cel putin cate ostatie de distributie in Judetele Sibiu, Brasov, Valcea, Arges . O.S. Rasinari R.A. administreaza ?Situl Natura 2000 Muntii Fagaras?, care se intinde pe raza celor 4 judete).- Ofertantul trebuie sa facadovada capacitatii tehnicenecesare monitorizarii tranzactiilor , respectiv existenta unui sistem informatic care sa permitavizualizarea online a cantitatilorfurnizate, a tipului de combustibil, pretul acestuia , respectivdata si ora alimentarii pentru fiecare livrare. Ofertantul se obliga sa transimta rapoarte detaliate lunare privind livrarile in forma precizata anterior=> N.J. Privind solicitarea unor criterii tehnice., - Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii., - Declaratii privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimi 3 ani.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau la secretariatul OS Rasinari RA
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.08.2012 11:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer