Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITII PRODUSE


Detaliu pentru invitatia numarul 324780
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: HIDRO PRAHOVA S.A.
Numar invitatie: 324780/23.04.2012
Denumire contract: ACHIZITII PRODUSE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialHIDRO PRAHOVA S.A.Cod fiscal: RO16826034, Adresa: Ploiesti, B-dul Republicii nr.2-4, et.6, camera 611, Ploiesti, Telefon: +40 244529474, Fax: +40 244529340
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ploiesti, str. Stefan Greceanu, nr. 1, Ploiesti, Romania, cod postal: 100066, telefon: +40 724299619, fax: +40 244529340, persoana de contact: TUDOR IONESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Stefan GreceanuNr. 1, Ploiesti, Cod postal: 100166, telefon: +40 724299619, fax: +40 244529340, persoana de contact: TUDOR IONESCU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITII PRODUSE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de bonuri valorice pentru carburant
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 445, 096 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare :8000 RON, conf. Art. 43 indice 1 , din OUG 34/2006 , modificat prin legea 279/2011, valabilitatea garantiei de participare :90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modalitatea de constituire a garantiei de participare se va face conform prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Garantia de participare va fi depusa in contul Autoritatii contractante nr.RO80BRDE300SV14510423000, BRD Ploiesti.Pentru evitarea situatiei in care este imposibila retinerea sumei prevazute la art. 278 indice 1/OUG 34/2006, aceasta va fi retinuta contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, suma calculata conform articoluluisus mentionat ( Formularul 8 )
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006 , cu modificarile si completarile ulterioareCerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare .Cerinta nr. 3Indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul consolidat si catre bugetul local. Prezentarea urmatoarelor : Certificat de atestare fiscala ( datorii la bugetul general consolidat ) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de taxe si impozite locale ( datorii la bugetele locale ) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in careeste stabilit operatorul economic , cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor , aprobate de catre organele competente in domeniuCerinta nr. 4Declaratia pe propria rspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ( evitarea conflictului de interese ) din OUG nr. 34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt Director general ? Dumitru Pantea, Director tehnic-Ofelia Beatrice Ureche, Director Economic- Daniela Geangos, Director Comercial ?Carmen Vitelar Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt directorul general dr. Ing. Dumitru Pantea, director comercial jr. Carmen Vitelar, sef birou achizitii Ionescu Tudor, ing. Anca Ciornea, ec. Mihai-Gogu Stefanita, jr. Anabel Mantoiu.Cerinta nr. 5Certificat de participare cu oferta independenta , conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la procedura cu oferta independenta . Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. In acest caz , documentele mse vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana , se accepta o declaratie original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2010, Declaratie privind media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 aniSeva prezenta o lista cu adresele statiilor de distributie de pe raza judetului Prahova si a municipiului Ploiesti. certificat ISO 9001 in domeniul calitatii sau echivalent ., Produsele trebuie sa fie conform standardului SR EN 590/2004,
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2012 09:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer