Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITII PRODUSE BENZINA SI MOTORINA


Detaliu pentru invitatia numarul 320824
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL DRAGASANI
Numar invitatie: 320824/28.02.2012
Denumire contract: ACHIZITII PRODUSE BENZINA SI MOTORINA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL DRAGASANICod fiscal: 2573829, Adresa: STR. PIATA PANDURILOR NR.1, Dragasani, Telefon: 0250811990, Fax: 0250811990
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DRAGASANI, JUD. VALCEA, STR. PIATA PANDURILOR NR.1, , Dragasani, Romania, cod postal: 245700, telefon: +40 250811990, fax: +40 250811990, persoana de contact: Str. Piata Pandurilor, nr. 1 , Dragasani
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Dragasani, Jud. Valcea, Str. Piata Pandurilor , nr.1;
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITII PRODUSE BENZINA SI MOTORINA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona motorina si benzina, produse ce vor fi consumate in anul 2012.
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 215, 923.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de - 4.300 lei-2 % din valoarea estimata pana la data de 31.12.2012, fara TVA.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este 90 zile cu incepere de la data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea-Se solicita Formularul nr.1 din sectiunea III - Formulare ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta-CompletareFormular nr.2 din sectiunea III - FormulareIncadrarea intr ?una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 atrage excluderea ofertantului din procedura;Certificateprivindindeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, emise de autoritatile competente, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul?? care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare Formular nr.3 din sectiunea III ? Formulare; Declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea inprevederile art. 69Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritati contractante implicate in procedura de achizitie1. Nedelcu Cristian ? primar2. Bolocan Mihail ? viceprimar3. Duta Gheorghe ? secretar4. Draghici Maria ? director executiv5.Agapescu Toma- director DSP-comisie evaluare6.Croitoru Dan-director adjunct DSP-comisie evaluare7.Iorga Alexandru- arhitect sef-comisie evaluare8. Costeanu Mihai ? referent de specialitate-comisie evaluare9. Stancu Gabriela- inspector de specialitate-comisie evaluare10. Dumitrescu Daniel-consilier juridic -comisie evaluare11. Mihalache Mariana ? consilier juridic-comisie evaluare12. Trandafir Viorel ? sef birou DSP-comisie evaluare;Certitificat de participare la licitatie cu oferta independenta - prezentare Formular nr.4 din sectiunea III Formulare; Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, .in original, copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila, din care sa rezulte adresa actuala si domeniile de activitate, etc.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitate a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeascaforma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraSolicitat [x]Nesolicitat []Fisa de informatii generale. Completare Formular model din sectiunea III ? FormulareRezultatul exercitiului financiar pe ultimul an 2010, (bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnicaSe solicita informatii cu privire la: 1. Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani conform Formularului nr.5din sectiunea III ? Formulare, insotite de recomandari ale operatorilor economici.2. Se solicita ca ofertantii sa demonstreze gradul de acoperire la nivel local/judetean/national, respectiv ofertantii sa faca dovada ca detincel putinostatie de distributie la nivel local/judetean. Completand olista punctelor de lucru (statiile) la nivel local/judetean/national.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.02.2012 12:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer