Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITII PRODUSE BENZINA SI MOTORINA


Detaliu pentru invitatia numarul 339505
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL DRAGASANI
Numar invitatie: 339505/16.11.2012
Denumire contract: ACHIZITII PRODUSE BENZINA SI MOTORINA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL DRAGASANICod fiscal: 2573829, Adresa: STR. PIATA PANDURILOR NR.1, Dragasani, Telefon: 0250811990, Fax: 0250811990
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PIATA PANDURILOR NR.1, Dragasani, Romania, cod postal: 245700, telefon: +40 250811990, fax: +40 250811990, persoana de contact: Municipiul Dragasani
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Dragasani, str. Piata Pandurilor, nr.1, Dragasani, Jud. Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITII PRODUSE BENZINA SI MOTORINA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona motorina si benzina, produse ce vor fi consumate in anul 2013.
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 235, 950 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de - 4.700 lei-2 % din val. estimata , fara TVA-perioada de val. a garantiei pt. part. este 90 zile cu incepere de la data limita de dep. a ofertelor si este egala cu per. de valabilitate a ofertei;Forma de constitituire a gar. de part.: conf. art. 86 din H. G. 925/20061. Scrisoarea de garantie bancara este recomandabil sau este de preferat sa fie emisa de catre o o banca care sa aiba corespondent in din Romania;2.Instrument de garantare emis in cond. legii de o societate de asigurari;3. Depunere in numerar la cas. A. C;4. Dep. la cas. a. c. a unui o. p.sau unei file CEC cu conditia conf. acestora de catre banca pana la datadeschid. ofertelor.Cont virare gar. de part: RO98TREZ6725006XXX000086 deschis la Trez. Dragasani, cod fiscal 2573829.La sediul a. c. vor fi transmise( in original, in cazul scris. de gar. bancara sau o copie cu viza bancii, in cazul o. de p.) doc. ce fac dovadaconst. gar. de part., insotite de scris. de inaintare - Formular model. Dovada constit. gar. de part. trebuie sa fie prez. cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschi. of.Ofertantii din categ. I. M. M. (facind dovada in acest sens prin prez. doc prev. in Legea nr. 346/2004Restit. gar. de part: conform art. 88 din HG 925/2006Reti gar de part: -conform art. 87 din HG 925/2006;
-in cazul dep. unei contest., in masura in care Cons. respinge contestatia ca nefondata, a. c. va retine contestat. din gar. de part. o suma in raport cu val. estimata a contr, ( 2.359, 50 lei) conform art. 2781 din O. U. G. 34/2006;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-completare si prezentare Formular nr. 1 ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-completare si prezentare Formular nr. 2 ; Declaratie privind calitatea de participant la procedura-completare si prezentare Formular nr. 3 ; Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, valabil la data depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal; Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariei in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local , in luna anterioara celei in care se depun ofertele, valabil la data depunerii ofertelor, in original, copie legalizatasau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-completare si prezentare Formular nr. 4 ; Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006-completare si prezentare Formular nr. 5. Formularul nr. 5 se va completa si de catre asociat si de catre subcontractant dupa caz.Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritati contractante in art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.1. Nedelcu Cristian ? primar2. Sanda Adrian- viceprimar3. Duta Gheorghe- secretar4. Draghici Maria- director executiv5. AgapescuToma- director DSP6. Croitoru Dan- director adjunct DSP7. Iorga Alexandru- arhitect sef8. Trandafir Ioana ? sef serviciu buget finante9. Popa Aura ? sef servicu resurse umane10. Costeanu Mihai- referent de specialitate11. Stancu Gabriela ? inspector specialitate12. Dumitrescu Dan-Nicolae ? cons. Juridic13. Mihalache Mariana-cons. Juridic14. Trandafir Viorel ? sef birou tehnic DSP15. Bolocan Mihai ? consilier local16. Bran Gheorghe- consilier local17. Petcan Lidia- consilier local18. Greere Constantin- consilier local19. Nedelcu Sorin- consilier local20. Dobre Dumitru- consilier local21. Boerescu Adrian- consilier local22. Elisavescu Ion- consilier local23. Caplea Elena- consilier local24. Guinea Ilie- consilier local25. Vatafu Tiberiu- consilier local26. Zaulet Adrian- consilier local27. Nitoiu Viorel- consilier local28. Neacsu Viorel- consilier local29. Bercu Cornel consilier local30.Marin Elena- consilier local Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, emis cu cel mult 30 de zile inaintea depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.Documente care dovedesc o forma de inregistrare, functie de legislatia tarii de provenienta, in limba romana, traduse de persoane autorizate ;Toate certificatele/documentele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?? si trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) straine documentele vor fi transmse in limba in care au fost emise si insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data depunerii ofertelor. Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 zile calculate de la data depunerii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindcifra de afaceri, Informatii privind bilantul contabilSe vor accepta si orice alte documente edificatoare din care sa rezulte cifra de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnica1. Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani , insotite de recomandari ale operatorilor economici.2. Se solicita ca ofertantul sa demonstreze gradul de acoperire la nivel local/judetean/national, respectiv ofertantii sa faca dovada ca detincel putinostatie de distributie la nivel local.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.11.2012 08:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer