Achizitie publica - Achizitii produse de cariera
Detaliu pentru invitatia numarul 322016
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322016/19.03.2012
Denumire contract: Achizitii produse de cariera
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul SalontaCod fiscal: 4593423, Adresa: Str. Republicii nr. 1, Salonta, Telefon: 0259-373243, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Republicii nr. 1, Salonta, Romania, cod postal: 415500, telefon: +40 0259-373243, persoana de contact: Laszlo Torok
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Salonta str. Republicii nr. 1, judetul Bihor. Sala mica de sedinta etaj.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitii produse de cariera
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitii de produse da cariera pentru strazile din municipiul Salonta
II.1.6) CPV: 14212300-3 - Piatra de cariera si concasata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
III.1.1.a) Garantie de participareda X nu ?Cuantumul garantiei de participare 3.000leiIn cazul in care ofertantul face parte din categoria IMM in conf. cu Legea nr. 346/2004, pentru a beneficia de reducerea de 50%, va atasa garantiei de participare si declaratia de incadrare in categoria IMM.Garantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: a) ordin de plata, insotit de extrasul de cont, in contul RO39TREZ0835006XXX000030, deschis la Trezoreria Municipiului Salontab) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractanteScrisorile de garantie vor fi eliberate de o banca din Romania, sau dupa caz, de o banca din strainatate, de preferintaa cu corespondent in Romaaia.c) achitarea sumei la casieria Primariei municipiului Salontad) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada solicitata. Acesta trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau- neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.- Perioada de valabilitate a garantiei - 90 zile de la data limita de depunere aofertelor.Ofertantii care vor constitui garantia de participare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, vor include in cadrul acestora si urmatoarea clauza: ?in situatia in care subscrisa a depus contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Bucuresti, iar acesta a respins contestatia ca ne fondata , vom retine contestatarului suma calculata, conform art. 278ยน alineat (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va reprezenta 10% din valoarea fara TVA a contractului / 5 % pentru IMM, si se va putea constitui prin una din urmatoarele modalitati, in termen de maximum 5 zile de la semnarea contractului, devenind anexa la contractul incheiat: 1. scrisoare de garantie bancara2. instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari3. retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont , de disponibil distinct, la TrezoreriaStatului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri successive in cuantum de 10% din sumele datorate si cuvenite contractantului in baza facturilor partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Dovada neincadrarii la prevederile art. 180, 181 siart. 69?1 din OUG 34/2006.Certificarea faptului ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Dovada ca nu figureaza cu datorii scadente la bugetul de stat si local in luna anterioara celei in care s-a depus oferta.Declararea calitatii in care operatorul economic participa la procedura -in nume propriu/asociat/subcontractant.Declaratie privind situatia personala a ofertantului, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului.Certificat de participare la procedura de cerere de oferta cu oferta independenta - in baza ORDINULUI nr. 314/2010.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Dovada ca nu figureaza cu datorii sacdenta la bugetul de stat si local, in luna anterioara celei in care sa depus oferta.Conform art. 69?1 din OUG 34/2006, persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatiicontractante sunt: Torok Laszlo; - Primar si Illyes Lajos - Viceprimar Dovada faptului ca obiectul de activitate al ofertantului autorizeaza executia livrarilo ce fac obiectul achizitiei publicesi ca la datele la zi ale firmei, nu figureaza mentiuni referitoare la faptul ca ofertantul a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindic.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil, vizat de organele fiscale indreptatite. Mentionarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani (2011, 2010, 2009), care sa fie minimum100000 lei, in fiecare an, Din fisa de informatii generale sa rezulte sediul, datele de identificare, numarul de telefon, fax, contul deschis la Trezorerie si contul pentru restituirea garantiilor de participare la procedura a ofertantilor
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Dovada executarii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract avand ca si obiect furnizarea de produsesimilare cu cele care fac obiectul procedurii, cu o valoare minima sau egala cu 100.000 lei fara T.V.A.Modul de indeplinire a obligatiilor contractuale si calificativul pentru lucrarile executate. Dovada asigurarii managementului calitatii si de mediu.ISO 9001:2008, 14001:2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP gratuit
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.04.2012 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.03.2012 08:47