Achizitie publica - ?ACHIZITII PRODUSE DE CARIERA SI BALASTIERA RECAS SI SATELE APARTINATOARE "
Detaliu pentru invitatia numarul 347416
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347416/27.05.2013
Denumire contract: ?ACHIZITII PRODUSE DE CARIERA SI BALASTIERA RECAS SI SATELE APARTINATOARE "
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul RecasCod fiscal: 2512589, Adresa: Calea Timisoarei 134-135, Recas, Telefon: 0256330155, Fax: 0256330101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Timisoarei 134-135, Recas, Romania, cod postal: 307340, telefon: +40 356177278, fax: +40 356177279, persoana de contact: PAVEL TEODOR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Orasului Recas, Calea Timisoarei 134-135, judetul Timis
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?ACHIZITII PRODUSE DE CARIERA SI BALASTIERA RECAS SI SATELE APARTINATOARE "
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?ACHIZITII PRODUSE DE CARIERA SI BALASTIERA RECAS SI SATELE APARTINATOARE " - ACHIZITIONARE 15 000 TONE BAZALT CONCASAT - PROCURARE SI TRANSORT in orasul Recas si satele apartinatoare : Izvin, Stanciova, Herneacova, Petrovaselo, Bazos si Nadas . In petul de livrare lei/tona va fi cuprins si transportul aferent pentru orasul Recas si satele apartinatoare : Izvin, Stanciova, Herneacova, Petrovaselo, Bazos si Nadas conform cerintelor beneficiarului.
II.1.6) CPV: 14212330-2 - Bazalt concasat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 565, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 11 300 lei, perioada de valabilitate - 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO08TREZ62124840220XXXXXdeschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, Beneficiar: Orasul Recas, cod fiscal 2512589 - se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului, sau - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Garantia trebuie sa fie irevocabila, conform art 86 din HG 925/2006.Garantia de participare poate fi depusa si in euro, caz in care se va utiliza cursul stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art 16, alin.(2), din Legea 346/2004
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului, fara T.V.A.(2, 5 % in cazul IMM). Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art.90 din HG 925/2006, cu ultimele completari si modificari.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de buna executie, daca sunt depunse toate actele ref. la calitatea de IMM a ofertantului/asociatilor, in cadrul unei oferte comune
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: - neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006Documente solicitate: ? FORMULAR nr. 1 (din sectiunea FORMULARE).Atentie!? In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.? Incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publicaCerinta obligatorie: - neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006Documente solicitate: FORMULAR nr. 2 (din sectiunea FORMULARE)a. Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul ?-semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;b. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului; Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. - cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: -o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere;Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, conform FORMULAR nr. 3 (din sectiunea FORMULARE)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน din OUG 34/2006 completata in conformitate cu sectiunea Formulare.Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: 1.Pavel Teodor, Functie/calitate Primar, Neamtu Alin , Functie/calitate Viceprimar , Moldovan Catalina , Functie/calitate Secretar oras , Petrariu Narcisa Constanta Functie/calitate Sef serviciu economic , Lup Patricia Simona Functie/calitate Consilier al Primarului , FacaletFacalet Victor , Jeristeanu Adrian Mircea Functie/calitate Membru comisie de evaluare , Vlada Florin Gabriel Functie/calitate Membru comisie de evaluare , Voinescu Vlad Functie/calitate Membru de rezerva comisie de evaluare , AlexandroiaFunctie/calitate Corneliu Membru de rezerva comisie de evaluare2.Consilieri locali :1.Aschipoaie Stefan ;2.Buza Daniela Florentina ;3.Bacescu Gabriel 4.Carcea Constantin ;5.Ciobanu Ioan; 6.Cindea Ioan ;7.Fekete Matedolean Codruta Ramona; 8.Milutin Romulus ;9.Lazea Ioan ;10.Mocanu Nicodim; 11.Neamtu Ion Alin ;12.Pasca Marinel ;13.Nicula Daniel Silviu ;14.Pelics Dan; 15.Popovici IoanExpert cooptat : ing.Zima AndreiOfertantul trebuie sa completeze FORMULAR nr. 4 (din sectiunea FORMULARE) Cerinta obligatorie: 1.Persoane juridice/fizice romanea). Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic;Lucrarile similare prezentei proceduri sa aiba corespondent in domeniul de activitate din certificatul constatator emis de ORC? document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu riginalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentru conformitate.b). Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data limita a depunerii ofertelor.2. Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul)Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) ? se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara. Media cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani va fi egala sau mai mare de 1 100 000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta obligatorie: O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati Dovada implementarii standardelor sistemului de management al calitatii pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei, conform ISO 9001 sau echivalentDocumente de confirmare ce trebuie prezentate: Documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor sistemului de management al calitatii pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei, conform ISO 9001sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.05.2013 00:12