Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitii publice - Produse de panificatie


Detaliu pentru invitatia numarul 293197
Autoritate contractanta
DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA
Cod de identificare fiscala: 4344406
Adresa: STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR. 1, Targoviste
Telefon: 0245-210450
Fax: 0245-210450
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitii publice - Produse de panificatie
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 15811000-6 - Produse de panificatie (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Franzela alba(la 200g)-157000 buc/an;Paine alba feliata(la 400g)-11250 buc/an;Chifle(la 50g)-19500 buc/an.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 04.05.2011 15:13
Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia de Asistenta Sociala, Str.Calea Domneasca, nr.216, loc.Targoviste, jud.Dambovita
Data si ora deschiderii ofertelor: 16.05.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Directiei de Asistenta Sociala, Str.Calea Domneasca, nr.216, loc.Targoviste, jud.Dambovita
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Valoare estimata: 93, 650 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Prezentarea documentelor solicitate: Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind art.181 din OUG nr.34/2006;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani;Ultimul bilant contabil;Copie CUI;Copii de pe documentele de infiintare;Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului;Certificat fiscal privind taxele si impozitele locale si bugetul de stat, din care sa rezulte ca nu figureaza cu debite;Certificat ISO HACCP privind siguranta alimentelor;Documente emise de organisme acreditate care confirma certificatul sistemului de management al calitatii-SR EN ISO 9001/2008;ISO 22000:2005;OHSAS 18001:2007;ISO 14001:2004);Autorizatie DSP de functionare;Autorizatie sanitar-veterinara pentru siguranta alimentelor.Cuantumul Garantiei de participare este de 936.50 Ron.
Documentatia de atribuire se poate obtine prin mijloace electronice(din SEAP-accesand fisierul din partea dreapta-jos"Documentatie si clarificari"
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer