Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitii servicii audit - proiect SMIS CSNR 36295


Detaliu pentru invitatia numarul 329372
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: RNP ROMSILVA - ADMINISTRATIA PARCULUI NATURAL BUCEGI RA
Numar invitatie: 329372/14.06.2012
Denumire contract: Achizitii servicii audit - proiect SMIS CSNR 36295
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRNP ROMSILVA - ADMINISTRATIA PARCULUI NATURAL BUCEGI RACod fiscal: RO 25636012, Adresa: str. Principala nr. 71, Moroeni, Telefon: 0372758550, Fax: 0372872444
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (protectia mediului)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitii servicii audit - proiect SMIS CSNR 36295
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Auditul financiar furnizeaza datele necesare verificarii conformitatii si eligibilitatii cheltuielilor realizate in cadrul proiectului si se va realiza la sfarsitul fiecarui an de implementare, pe o perioada de 2 luni, de catre un auditor independent atestat.
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 126, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare la licitatie este in cuantum de 2500 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limitade depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Pe garantia de participare se va specifica denumirea loturilor pentru care s-a constituit garantia de participare. In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, suma se va vira in contul: RO44RZBR0000060008889166, deschis la Raiffeisen Bank Pucioasa. In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utilizamodelul din sectiunea Formulare, respectiv Formularul 16. Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage dupa sine respingerea ofertei. Restituirea garantiei de participare se va face conform prevederilor HGR 925/2006. Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului de achizitie, fara TVA. Garantia de buna executie se poate constitui, cf. art. 90 alineat 1 ?i 2, din HG 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin depunerea la casierie a unor sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In scopul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, ofertantul/ofertantii declarati castigatori au obligatia sa deschida un cont bancar in Trezorerie, la dispozitia autoritatii contractante. Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de buna executie va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul poate uza de dreptul prevazut la Art. 11, alin (4) din HG nr. 925/2006. Astfel, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost stabilite in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa incare ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv, daca sunt solicitate diverse valori, cantitati sau altele asemenea. In acest sensofertantii vor completa Formularul 14 din sectiunea? Formulare.Ofertantul are obligatia de a prezenta in maxim 3 (trei) zile de la solicitarea Autoritatii Contractante documentele si certificatele de calificare.Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006Indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea: completarea Formularului 2Formularul 2 va fi prezentat de fiecare ofertant, membru al asocierii, subcontractant sau tert sustinator, dupa caz.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere completata conform Formularului 3- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (inclusiv pentru toate punctele de lucru implicate in derularea contractului) din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.NOTA: Documentele emise de alte institutii vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor. Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Formularul 3 si certificatele vor fi prezentate de fiecare ofertant sau membru al asocierii, dupa caz.Formularul 3 va fi completat si de tertul sustinator, daca este cazul, pentru demonstrarea respectarii prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d), prin eliminarea/taierea din formular a specificatiilor referitoare la plata obligatiilor scadente.Cerinta nr. 3Certificatul de participare la licitatii cu oferta independentaIndeplinire: Prezentarea formularului nr. 4, ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice.Cerinta nr. 4Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006Indeplinire: Prezentarea formularului nr. 5, ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1?, din care sa rezulte ca Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Formularul 5 va fi prezentat de fiecare ofertant, membru al asocierii, subcontractant sau tert sustinator, dupa caz.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Iuncu Dumitru Horia, Director al RNP Romsilva- Administratia Parcului Natural Bucegi RA;Damian Valeriu, Manager proiect;Mirea Georgiana, Expert achizitii in cadrul proiectului;Florian Leotescu, Expert financiar in cadrul proiectului. Cerinta nr. 1Forma de inregistrareIndeplinire: Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are inscris codul CAEN asociat obiectului contractului.Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare.Nota: Documentele emise de alte institutii vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului/ofertantilor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a certificatului constatator in original sau copie legalizata.Certificatul constatator (sau echivalent) va fi prezentat de fiecare ofertant sau membru al asocierii, dupa caz.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale privind situatia economico-financiara a operatorului economic
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara - Prezentarea de informatii relevante privind derularea unuia sau a mai multor contracte, din care sa rezulte ca in ultimii 3 ani, raportat la data limita de depunere a ofertelor, ofertantul a prestat servicii similare cu cele supuse achizitiei, avand valoarea de min. 100000 lei.Prin servicii similare se intelege prestarea de activitati de audit financiar in cadrul unor proiecte cu finantare externa., Cerinta nr. 2Informatii privind efectivul mediu al personalului angajat-Declaratia privind numarul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani, Cerinta nr. 3Informatii privind personalul implicat in derularea contractuluiOfertantul trebuie sa asigure pentru indeplinirea contractului urmatorul personal de specialitate: - 1 Auditor financiar independent, autorizat conform OUG 75/1999, membru al Camerei Auditorilor Financiari- 1 Expert contabil, autorizat conform OUG 65/1994, membru al Corpului Expertilor Contabili Autorizati din Romania, Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii ? daca este cazul, Cerinta nr. 5Informatii privind asocierea ? daca este cazul, Cerinta nr. 6Angajament de sustinere din partea unui tert ? daca este cazul Cerinta nr. 1 Standarde de asigurare a calitatii - certificarea sistemului demanagement al calitatii pentru ofertanti, respectiv SR EN ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), pentru domeniul ce face obiectul contractului de achizitie publica.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In SEAP, atasata prezentei invitatii.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2012 11:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer