Achizitie publica - ACHIZITII SERVICII BANCARE
Detaliu pentru invitatia numarul 325636
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325636/08.05.2012
Denumire contract: ACHIZITII SERVICII BANCARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Moldoveni (Consiliul Local Moldoveni)Cod fiscal: 2613761, Adresa: Comuna Moldoveni, sat Moldoveni, judet Neamt, Moldoveni, Telefon: 0233745752, Fax: 0233745752
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Moldoveni, com. Moldoveni, judet Neamt, Romania, cod postal: 617275, telefon: +40 0233745862, fax: +40 0233745862, persoana de contact: Buzdugan Monalisa Iulia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Moldoveni, com. Moldoveni, judet Neamt, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITII SERVICII BANCARE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract deserviciibancare in vederea contractarii unei linii de finantare in valoare de 2.772.517 lei
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 166, 350 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in valoare de2.400, 00 leiGarantia de participare se va constitui prin: - Scrisoare de garantie bancara care se prezinta in original in cuantumul si pe perioada de valabilitate a ofertei, situatie in care se va folosiformularul nr.9, cash la caseria Primariei Comunei Moldoveni sau prin ordin de plata in contul RO40TREZ4925006XXX000165deschis la TREZORERIA Roman, CUI 2613761. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorie: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ? Formular nr. 3- se completeaza Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 4 -certificat de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Directia Generala a Finantelor Publice, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, in copie conform cu originalul;
-Certificat fiscal privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia fiscala din cadrul primariei in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, in copie conform cu originalul.DIN CERTIFICATELE FISCALE SA REZULTE SITUATIA OBLIGATIILOR SCADENTE IN LUNA ANTERIOARA CELEI IN CARE SE DEPUN OFERTELECertificatul de participare cu oferta independenta (Ordin 314/ 2010 ANRMAP)Declaratie pe propria raspundere ca ofertantul nu se gaseste in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG.34/2006 actualizataFormularul se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator.Persoanele care detin functii de conducere din cadrul autoritatii contractante sunt: Birjoveanu Marcel Ioan ? primarGhimpu Ionel? viceprimarCepreaga Gabriela ? SecretarComisie evaluare oferte: Buzdugan Monalisa, responsabil achizitii publice ? presedinteGhimpu Ionel, viceprimar ? membruSchifirnet Cornelia, contabil - membru Persoane juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: ? Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor ? in copie lizibila conform cu originalul, din care sa rezulte ca- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la fapte penale si la fapte aflate sub incidenta art. 21 lit. d) ? g) din Legea nr. 26/1990, republicata.Se solicita ofertantului clasat pe primul, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata? Autorizatie de functionare emisa de BNR ? in copie conform cu originalulPersoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentele se vor prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita cifra medie de afaceri calculata pe ultimii 3 ani, pentru care exista exercitiul financiar contabil incheiat. In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009. Daca nu a inregistrat ( depus ) bilantul contabil aferent anului 2011 atunci acesta va prezenta cifra de afaceri aferanta anilor 2008, 2009 si 2010In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri se va calcula corespunzator perioadei efective de activitate.Ofertantul trebuie saprezinte copii ale bilanturilor contabile prescurtate si ale conturilor de profit si pierdere pe ultimii trei ani incheiati (2008, 2009, 2010) In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, anii de referinta vor fi(2009, 2010, 2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnica- Lista principalelor servicii bancare prestate ultimii 3 aniInformatii privind subcontractantii - Precizarea obligatorie, daca este cazul, a partii/partilor din contract care urmeaza a fi subcontractate si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau la sediul autoritatii contractante-Primaria Moldoveni, judetul Neamt
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 03.05.2012 12:11