Achizitie publica - ACHIZITII SERVICII DE CONTABILITATE SI EXPERTIZA CONTABILA
Detaliu pentru invitatia numarul 331936
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331936/18.07.2012
Denumire contract: ACHIZITII SERVICII DE CONTABILITATE SI EXPERTIZA CONTABILA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA OLTCod fiscal: 11505874, Adresa: STR.PRELUNGIREA CRISAN, NR.2, Slatina, Telefon: 0249.438595, Fax: 0249.432276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.PRELUNGIREA CRISAN, NR.2, Slatina, Romania, cod postal: 203008, telefon: +40 249438595, fax: +40 249432276, persoana de contact: ILINCA PIETRARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul A.J.O.F.M. str. Prelungirea Criasn, nr.2, localitatea Slatina, judetul Olt.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITII SERVICII DE CONTABILITATE SI EXPERTIZA CONTABILA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de contabilitate si expertiza contabila pentru proiectul "Cai de formare si ocupare in sectorul turismului alternativ Alter Tour"nr. de identificare POSSRU/82/5.1/S/55302
II.1.6) CPV: 79211000-6 - Servicii de contabilitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 72, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se va solicita garantie de participare in cuantum 1.440 lei, reprezentand 2% din valoarea estimata a contractului. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie de 60 de zile si se calculeaza de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui prin : Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (AJOFMOlt), care va fi prezentata in original, in cuantumul si perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei;Depunere la casieria AJOFM Olt sau in contul nr. RO88TREZ5065005XXX000229, deschis la Trezoreria Slatina;Orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prezentat in original, in cuantumul si perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei.La depunerea ofertei, ofertantul va facedovada garantiei de participare, in conformitate cu prevederile art. 278 din OUG nr. 34/2006, in situatia in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatiile formulate de catre operatorii economici, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare un procent de 1% din cuantumul acestei garantii, raportat la valoarea estimata a contractului.Atentie! In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, chiar daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare nu se va aplica daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre prestator, in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de 10% din pretul contractului, fara TVA, suma ce se va retine din facturile partiale emise de prestator.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.(art.90, alin.1 din HGnr.925/2006).Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu-si indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr.2;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr.3;3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 4;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului privind servicii de contabilitate si expertiza contabila sunt : -Marian Cristinel Cirloganu ? Director Executiv al AJOFM Olt ;
-Constantin Citu - Director Executiv adj.;
-Ileana Lupancescu - Sef Serviciu Buget;
-Luminita Tudora ? Manager Proiect;
- Sinziana Buicescu ? Manager Financiar Proiect;
- Georgeta Istrate ? Expert cu studii juridice.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular nr. 5;5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) ? Formular nr. 6;6. Certificat eliberat de catre Administratia financiara teritoriala la care este arondat sediul persoanei fizice sau juridice ? original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu figureaza cu debite scadente la bugetul general consolidat, pe data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertelor;7. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale ? original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu figureaza cu debite scadente la bugetul local, pe data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertelor.Persoanele juridice/fizice straine ? Prezentarea oricarui document considerat edificator din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara respectiva.Nota : In situatia in care, din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil, sau se incadreaza intr-una din situatiile prevazute la art. 181 sau art. 691din O.U.G. nr. 34/2006, are datorii scadente si neachitate, certificatele nu sunt in termenul de valabilitate, nu sunt prezentate in forma solicitata sau lipsesc, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum acestea sunt prevazute la art. 69 lit.a, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.In situatia depunerii unei oferte comune, fiecare dintre ofertantii asociati trebuie sa indeplineasca cerintele precizate si sa depuna toate documentele in forma solicitata. - Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic si daca acesta se afla sau nu in stare de faliment;Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea documentului in original/copie legalizata.Operatorii economici care se afla in stare de faliment vor fi descalificati.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii Generale, care sa includa declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.Formularul 102. Bilantul contabil aferent exercitiului financiar al anului 2011 (numai pentru operatorii economici care au obligatia legala sa intocmeasca si sa depuna bilant contabil).Pentru operatori economici straini: In afara de Formularul prevazut la pct. 1 de mai sus, acestia vor prezenta bilantul si contul de profit si pierdere sibalanta contabila pentru anul 2010 sau alte documente echivalente din acest punct de vedere in tara de origine a ofertantului. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana. Lipsa sau prezentarea intro alta forma a documentelor mentionate la punctul 2.2, atrage descalificarea ofertantului, oferta sa fiind considerata inacceptabila.Pentru operatori economici straini: In afara de Formularul prevazut la pct. 1 de mai sus, acestia vor prezenta bilantul si contul de profit si pierdere sibalanta conta
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Referitor la capacitatea tehnica sa/sau profesionala a ofertantului persoana fizica sau juridica :1. Lista principalelor servicii de contabilitate si expertiza contabila prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati ? Formular 11, 3. Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea acestora, precum si persoanele direct de indeplinirea contractului2. Prezentarea, cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie, care sa confirme prestarea de servicii de contabilitate si expertiza contabila, in valoare de minim 72.000 lei.Se vor prezenta CV-uri, diplome, atestate, certificate ale persoanelor nominalizate pentru indeplinirea contractului.Declaratii, Pers.minim : Expert contabil ? 1. Cerinte: Diploma de studii sup.in stiinte economice, sp. Contabilit.sau finante; b. Memb. activ CECCAR; c. Prez. cel putin a un doc/contract/proces-verbal de recep., care sa conf.prest. de servicii similare, in derulare/finalizat; d. CV, in format EUROPASS, e. Copiediplom.prez. in CV, carnetmemb CECCAR, vizat cu ment. ACTIV, la data dep.ofertelor, copie si dovada de la CECCAR ca nu a fost sanct. pe linie prof. in ult.3 ani; f. Dov. indepli.contract are o experienta prof. de specialit (exp. cont.), de minim 3 ani, calculati de la data lim.dep.oferta; g. Decl. persoana nominal. pt.executa.contractului-sa rezulte ca, pana la data deschid.ofert. confirma prestarea de servicii similare de expertizaproiect. cu finant. externa/bugetul national, in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor ; h. Decla.disponib.persoana.nominal. cu privire la desf. act.spec. expert. cont, la sediul AJOFM Olt, 8 (opt) ore/zi, 5 zile/saptamana.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Accesul direct, nerestrictionat si deplin in SEAP si/sau de la sediul AJOFM Olt, localitatea Slatina, judetul Olt, str. Prelungirea Crisan, nr, 2 ca urmare a unei cereri scrise
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 17.07.2012 15:53