Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitii servicii de paza


Detaliu pentru invitatia numarul 324359
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Serviciul Public - "Directia pentru Intretinerea si Repararea Patrimoniului Consiliului Local" Resita
Numar invitatie: 324359/19.04.2012
Denumire contract: Achizitii servicii de paza
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul Public - "Directia pentru Intretinerea si Repararea Patrimoniului Consiliului Local" ResitaCod fiscal: 15082947, Adresa: Bulevardul Muncii, Nr. 25, Resita, Telefon: 0255/226109; 0255/220200, Fax: 0255/227394
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Muncii, Nr. 25, Resita, Romania, cod postal: 320200, telefon: +40 255226109/ +40 255220200, fax: +40 355429546, persoana de contact: ONCIA SIMION
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitii servicii de paza
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciului de paza si ordine la obiectivele din cadrul Serviciul Public ??Directia pentru Intretinerea si Repararea Patrimoniului Consiliului Local ?, Resita, stabilite prin planul de paza si caietul de sarcini in perioada convenita
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 174, 748.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- scrisoare de garantie bancara, prezentata in original;
- ordin de plata sau fila cec, confirmate de catre banca emitenta;
- instrumente de garantare emise de societatile de asigurari;
- depunerea la casieria unitatii a sumei in numerar.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 30 zile de la data limita de depunere a ofertelor;Contul in care se va depune garantia de participare: RO67TREZ1815006XXX000143Garantia de participare va fi retinuta, in intregime, de catre autoritatea contractanta, in oricare din urmatoarele situatii: ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;ofertantul a carui oferta a fost stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;cand Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor respinge contestatia ofertantului (conform art. 278^1 din O.U.G. 34/2006);Garantia de participare constituita de ofertanti se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitiepublica cu ofertantul declarat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In toate cazurile de constituire a garantiei de participare, dovada trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentrudeschiderea ofertelor.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in legea 346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului 10 % din valoarea contractului fara TVA).b) Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari este conform Art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficiade reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.c) Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform Art. 92 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.-Declaratii privind eligibilitatea -Descriere: formular 12A2.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobatacu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: Formular nr. 12 B3.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Descriere: formular 12C4.-Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 - Descriere: formular 12 D Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura-Descriere: formular -12 DPersoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: director ? GIURICICI SAVA; contabil sef ? ec. POPOVICI MARIANA; ONCIA SIMION - Insp. Specialitate -Birou Juridic-R.U. (SP-?DIRPCL?)-presedinte comisie de evaluare; MILOIEVICI SATA-Referent-Comp. Financiar-Contabil(SP-?DIRPCL?)-membru comisie de evaluare;CAZAN ALINA- Sef birou -Birou Juridic-R.U. (SP-?DIRPCL?) -membru comisie de evaluare;;PUREC ANCA- Aparatul de Specialitate al Primarului-membru comisie de evaluare;;CHIS LUCIAN - Aparatul de Specialitate al Primarului-membru comisie de evaluare;;NICORICI FLORICA- Insp. Specialitate - Biroul investitii-tehnic (SP-?DIRPCL?- membru rezerva comisie de evaluare;BOLTASU CAMELIA-Referent-Comp. Financiar-Contabil(SP-?DIRPCL?) -membru rezerva comisie de evaluare;;5.- CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta -Descriere: formular 56.-Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, nu mai vechi de 30 de zile-Descriere: Documentul va atesta faptul ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.7.-Persoane juridice /fizice romane -Descriere: Prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare si atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (original sau copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata ), pentru Persoane juridice/fizice straine. Documentele vor atesta faptul ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit8.- INFORMATII GENERALEDeclararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani -Descriere: Formularul 6.Se impune ca cifra medie de afaceri anuala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau cel putin egala cu 350.000 lei. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului .9.-Lista princip serv prest in ult 3 ani , per 2009-2011 -Descriere: Formular 710.-Licenta de functionare eliberata de M.A.I ? I.G.P. ? Directia Politiei de Ordine PublicaDescriere: in conformitate cu Legea nr 333/2003 si HG 1010/2004 (document in copie)11.-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, in copie stampilata si scris conform cu originalul.12.-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul socialprivind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat, in copie stampilata si scris conform cu originalul. -Certificatul constatator emis de ONRC (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator)-Avizul de functionare al dispeceratului ? copie cf cu origin.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, Bilanturi contabile intocmite pentru exercitiul financiar pe anii 2008, 2009 si2010 vizate si inregistrate la organele competente, inclusiv toate anexele la acestea.*** In situatia in care operatorul economic si-a depus si inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportarea ultimilor 3 ani financiari incheiati , respective: 2011, 2010, 2009Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate aledocumentelor solicitate mai sus.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contract sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prinprezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de oautoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiaruleste un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu areposibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie aoperatorului economic., Lista privind echipamentele tehnice necesare pentru indeplinireacontractului, Licenta de functionare a ofertantului, eliberata de catre MinisterulAdministratiei si Internelor, inspectoratul General al Politiei Romane, DirectiaPolitiei de Ordine Publica, pentru obiectul paza si protectie bunuri si valori(copie legalizata), Avizul favorabil al IGPR de functionare dispecerat de monitorizare obiectivede paza pe raza mun. Resita(jud. Caras-Severin), Declaratie pe propria raspundere a conducatorului operatorului economic cava asigura interventia rapida, cu echipa de interventii specializata, in caz deevenimente majore la care nu fac fata agentii de paza aflati in serviciu Prez certif ISO 14001 sau alt certificat echivemis de organisme indep care conf implement si mentin unui sistem de manag priv protectia med de catre of.Se accepta ca doar unul din asociati sa confirma implementarea simentinerea unui sistem de management privind protectia mediuluide catreofertant.Decl din partea reprez legali ai of in care se va preciza faptul ca, la elab of, s-a tinut cont de oblig ref la prot mediului si ca acestea se vor respecta pe parcursul indepl contr de serv., Inf priv cond de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca PREZ CERTIF ISO 18001 sau alt certif echiv emise de org indep, care confimplement si mentinerea unui sistem de manag de securitate si sanatate in munca.Se accepta ca doar unul din asociati sa conf implement si mentinerea unui sistem de manag de securit si sanatate in munca de catre of.Decl din partea reprez leg ai of in care se va preciza faptul ca, la elab of, sa tinut cont de oblig ref la cond de munca si protectia muncii, securitatii si sanat in munca si ca acestea se vor respecta pe parcursul indepl contr de serv., Inf privind securit infPREZ CERTIF ISO 27001 sau alt certificat echiv, emise de org independ, care conf implem si mentinerea unui sistem de manag al securit inf.Se accepta ca doar unul din asoc sa conf impleme si mentinerea unui sistem de manag al securit inf de catre of.Decl din partea reprez leg ai of in care se va preciza faptul ca, la elaborarea of, s-a tinut cont de oblig ref la securitatea inf sica si ca acestea se vor respecta pe parcursul indepl contr de servicii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasat invitatie pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2012 10:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer