Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitii servicii de paza


Detaliu pentru invitatia numarul 330304
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL PUBLIC-, ,Directia Pentru Administrarea Domeniului Public si Privat al Mun. Resita
Numar invitatie: 330304/25.06.2012
Denumire contract: Achizitii servicii de paza
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC-, ,Directia Pentru Administrarea Domeniului Public si Privat al Mun. ResitaCod fiscal: 15082955, Adresa: Str.Petru Maior, nr.2, Resita, Telefon: +40 255220546, Fax: +40 255212483
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitii servicii de paza
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciul Public-?Directia pentru Administrarea Domeniului Public si Privat al Municipiului Resita? doreste achizitionarea serviciilor specializate de paza la obiectivele Aglomerator-Valea Terovei si Gradina Zoologica ?Ion Crisan? stabilite prin planul de paza si caietul de sarcini in perioada convenita
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 350, 232.96 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2% din valoarea estimata a contractuluiadica 7000 lei.- scrisoare de garantie bancara, prezentata in original;
- ordin de plata sau fila cec, confirmate de catre banca emitenta;
- instrumente de garantare emise de societatile de asigurari;
- depunerea la casieria unitatii a sumei in numerar.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 30 zile de la data limita de depunere a ofertelor;Contul in care se va depune garantia de participare: RO40TREZ1815006XXX000144Garantia de participare va fi retinuta, in intregime, de catre autoritatea contractanta, in oricare din urmatoarele situatii: ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;ofertantul a carui oferta a fost stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;cand Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor respinge contestatia ofertantului (conform art. 278^1 din O.U.G. 34/2006);Garantia de participare constituita de ofertanti se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul declarat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In toate cazurile de constituire a garantiei de participare, dovada trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in legea 346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului 10 % din valoarea contractului fara TVA).b) Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari este conform Art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.c) Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform Art. 92 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.-Declaratii privind eligibilitatea -Descriere: formular 12A2.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: Formular nr. 12 B3.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Descriere: formular 12C4.-Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 - Descriere: formular 12 D Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura-Descriere: formular - 12 DPersoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar Municipiul Resita? STEPANESCU MIHAI; consilier BENGA IOAN ? Consiliul Local Resita; consilier BLAJOVAN IOAN VIOREL ? Consiliul Local Resita; consilier BORTUN FLOREA ? Consiliul Local Resita; consilier CSOKE DANIEL ? Consiliul Local Resita; consilier BRICI CRISTIAN NICUSOR ? Consiliul Local Resita; consilier ? DURUT GABRIEL DUMITRU ?Consiliul Local Resita; consilier ? CIUREL LENUTA ? Consiliul Local Resita; consilier ? CRINA ION ? Consiliul Local Resita; consilier ? DOLOT CLAUDIU DANIEL ? Consiliul Local Resita; consilier ?HAMAT CODRUTA OANA ? Consiliul Local Resita; consilier ? MARINESCU PETRE ? Consiliul Local Resita; consilier ? MARSALIC JARO ROBERT ? Consiliul Local Resita; consilier ? MONE MARIANA MAGDALENA ? Consiliul Local Resita; consilier ? NICULA TUDORITA ? Consiliul Local Resita; consilier ? ONETE FLORIAN ? Consiliul Local Resita; viceprimar ? PANFIL CRISTIAN ? Consiliul Local Resita; consilier ? STAN MARIUS ? Consiliul Local Resita; consilier ? SECASAN DUMITRU ? Consiliul Local Resita; viceprimar ? SIMESCU SORIN DANIEL ? Consiliul Local Resita; consilier ? TOMA VICTOR CORNELIU ? Consiliul Local Resita; director executiv SP-DADPP ? GARTOI MARIUS LIVIU; sef serviciu-Serviciul pentru Administrarea Spatiilor Construite SP-DADPP ? IANOSI DOREL ? presedinte comisie de evaluare; inspector compartiment financiar-contabil SP-DADPP ? VUCULESCU MARIANA ? membru comisia de evaluare; sef birou juridic si executari silite SP-DADPP ? ANGHELINA ROXANA ? membru comisia de evaluare;consilier compartimentul achizitii publice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului ? CHIS LUCIAN ?membru comisia de evaluare; inspector compartiment financiar contabil SP-DADPP ? AMZA CAMELIA ? membru comisia de evaluare; inspector compartiment control patrimoniu SP-DADPP ? CONSTANTINESCU IOAN ? membru supleant comisie de evaluare; inspector birou juridic si executari silite SP-DADPP ? BILT VALERIA ? membru supleant comisie de evaluare; 5.- CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta -Descriere: formular 56.-Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, nu mai vechi de 30 de zile-Descriere: Documentul va atesta faptul ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.7.-Persoane juridice /fizice romane -Descriere: Prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare si atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (original sau copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata ), pentru Persoane juridice/fizice straine.Documentele vor atesta faptul ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit8.- INFORMATII GENERALEDeclararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani -Descriere: Formularul 6.Se impune ca cifra medie de afaceri anuala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau cel putin egala cu 700.000 lei. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului .9.-Lista princip serv prest in ult 3 ani , per 2009-2011 -Descriere: Formular 710.-Licenta de functionare eliberata de M.A.I ? I.G.P. ? Directia Politiei de Ordine PublicaDescriere: in conformitate cu Legea nr 333/2003 si HG 1010/2004 (document in copie)11.-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, in copie stampilata si scris conform cu originalul.12.-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidate, in copie stampilata si scris conform cu originalul. -Certificatul constatator emis de ONRC (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator)-Avizul de functionare al dispeceratului ? copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale2.Bilanturi contabile intocmite pentru exercitiul financiar pe anii 2008, 2009 si 2010 vizate si inregistrate la organele competente, inclusiv toate anexele la acestea.*** In situatia in care operatorul economic si-a depus si inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportarea ultimilor 3 ani financiari incheiati, respective: 2011, 2010, 2009Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.O lista a princ serv prest in ultimii 3 ani, continand val, per de prest, benef, indiferent daca acestia din urma sunt autorit contr sau clienti privati. Prest de serv se confirma prinprez unor cert/doc emise sau contrasemnate de o autorit ori de catre clientul privat benef. In cazul in care benef este un client privat si, din motive obiective, op ec nu are posib obt unei certif/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prest de serv se realiz printr-o decl a op ec.2.Lista pv echip tehnice necesare pentru indepl contr3.Licenta de funct a of, elib de catre M.A.I., I.G.P.R., D.P.O.P., pentru ob paza si prot bunuri si valori(copie legalizata)4.Avizul fav al IGPR de funct dispecerat de monitoriz obiective de paza pe raza mun. Resita(jud. Caras-Severin)5.Decl pe propria rasp a cond op ec ca va asig interv rapida, cu echipa de interv spec, in caz de even maj la care nu fac fata ag de paza aflati in serv 1.Prez certif ISO 14001 sau alt cert echiv emis de org indep care conf implem si ment unui sis de manag pv prot med de catre of.2.Inf pv cond de munca si prot muncii, securit si sanat in munca PREZ CERTIF ISO 18001 sau alt certif echiv emise de org indep, care confirmaimplem si ment unui sistem de manag de securit si sanat in munca.3.Inf pv securit informat PREZ CERTIF ISO 27001 sau alt cert echiv, emise de org ind, care conf implem si ment unui sistem de manag al securit informat.Se accepta ca doar unul din asoc sa conf implem si ment unui sistem mentionat mai sus de catre of.Decl din partea reprez legali ai of in care se va preciza faptul ca, la elab of, s-a tinut cont de oblig ref la prot mediului si ca acestea se vor respecta pe parcursul indepl contr de serv.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasat invitatie pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.06.2012 09:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer