Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitii servicii de tiparire buletine de vot


Detaliu pentru invitatia numarul 324248
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Institutia Prefectului Jud Ilfov
Numar invitatie: 324248/17.04.2012
Denumire contract: Achizitii servicii de tiparire buletine de vot
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutia Prefectului Jud IlfovCod fiscal: 8612757, Adresa: str Smardan, nr3, sect3, Bucuresti, Telefon: 0213112492, Fax: 0213112492
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Smardan, nr3, sectorul 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 704061, telefon: +40 0213112492, fax: +40 0213112492, persoana de contact: Bobe Alina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str Smardan, nr3, sectorul 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 704061, telefon: +40 0213112492, fax: +40 0213112492, Sala de sedinte - Parter, camera 10
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitii servicii de tiparire buletine de vot
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie achizitia serviciilor de tiparire a buletinelor de vot necesare organizarii alegerilor-1852770 bucati.
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 323, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 6460 lei valabila timp de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.
Garantie de buna executie
garantia de buna executie va fi 10% din pretul contractului fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea, completat, semnat si stampilat ? Formularul 1 (original)- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, completat, semnat si stampilat ? Formularul 2 (original)- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formularul 3 (original)- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 ? Formularul 4 (original)- Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completat, semnat si stampilat ? Formularul 5 (original)- Informatii generale referitoare la operatorul economic, completat, semnat si stampilat ? Formularul 6 (original)- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrative teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine) (original). Certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale ? eliberat de primaria locala (sau echivalent pentru persoane juridice straine) (original). Certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Persoanele cu functii de decizie din cadrul Institutiei Prefectului Judetul Ilfov : - Prefect: Dan-Cornel Baranga- Subprefect: Delcea valentinMembrii comisiei de evaluare: Bobe Gabriela, Bobe Alina, Dona Ileana, Staicu Eugen Cristian, Sima VeronicaMembrii de rezerva: Buchman Mirela Carmen si Manescu Luminita ? Certificat constatator ? emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii, respectiv ?tiparire si activitati de servicii conexe tiparirii?- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Pentru persoane juridice straine: Cerinta obligatorie ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare capersoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, anexandu-se documentele cu traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoare cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 646000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati . Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta cel mult 3 contracte care au avut ca obiect prestarea de servicii de tiparire de buletine de vot, pliante, ziare, tipizate, care sa insumetze o valoare de 50000 lei., Cerinta nr. 2Prezentarea a minim unei recomandari din partea unor beneficiari, in care sa fie evidentiat faptul ca ofertantul a prestat servicii de tiparire, Cerinta nr.3Ofertantul sa faca dovada ca dispune de cel putin 3 (trei) masini de tiparit adecvate tipului de hartie pusa la dispozitie de catre BENEFICIAR, 1 masina de debitat si 1 masina de faltuit, iar celelalte utilaje sa fie specifice activitatii de tiparire si activitatii de servicii conexe tiparirii si sa detina o pondere de cel putin 60% din totalul utilajelor precizate in declaratie, Cerinta nr.4Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), Cerinta nr. 5Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de un spatiu de depozitare de minim 150 mp. la sediul unde desfasoara activitatea de tiparire Cerinta nr. 1 - Certificat ISO 9001 sau echivalentCerinta nr. 2 - Certificat ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, www.prefecturailfov.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2012 11:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer