Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitii servicii tratare, eliminare deseuri rezultate in urma analizelor de laborator


Detaliu pentru invitatia numarul 332670
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Institutul de Boli Cardiovasculare "Prof.Dr.C.C. Iliescu"
Numar invitatie: 332670/30.07.2012
Denumire contract: Achizitii servicii tratare, eliminare deseuri rezultate in urma analizelor de laborator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul de Boli Cardiovasculare "Prof.Dr.C.C. Iliescu"Cod fiscal: 4203628, Adresa: Sos. Fundeni Nr.258, Sect. 2, Bucuresti, Telefon: 021 3026724, Fax: 021 3175221
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitii servicii tratare, eliminare deseuri rezultate in urma analizelor de laborator
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitii servicii tratare, eliminare deseuri rezultate in urma analizelor de laborator
II.1.6) CPV: 90513500-1 - Tratarea si eliminarea deseurilor lichide (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 353, 280 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare se exprima in lei si trebuie constituita prin : - scrisoare de garantie bancara in favoarea organizatorului-formular nr.11, constituita: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, de preferinta, din Romania; - prin ?virament bancar? cf.art.86 HG 925. Cuantum garantie de participare: 7065.60 Lei.Perioada de valabilitate a garan?iei de participare: 90 zile, care se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se va posta in SEAP (scanat) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici participanti la procedura.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie : - cuantumul garantiei de buna executie va fi 5% din valoarea contractului subsecvent iar aceasta va fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform H925/2006 Art. 90, daca contractul subsecvent depaseste 15000 Euro.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii : Scrisoare de garantie bancara de buna executie in favoarea Autoritatii Contractante conform modelului indicat in Formularul nr.12, constituita - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, - prin ?virament bancar? cf.art.86 HG 925.-in cont RO47 TREZ 7025005XXXOOO164-Trez. Sect. 2-Bucuresti. - Garantia de buna executie devine anexa la contract- cf.art. 90 HG 925/2006;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea ; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ;Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1din OUG 34/2006;Mentionam persoanele cu functii de decizie din cadrul institutului si care aproba semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire Manager-Conf. Dr. Serban Bubenek;Director Medical-Conf. Dr. Daniela Filipescu;Director Financiar Contabil-Ec. Elena Tapu Mocanu;Cons. Juridic Cristina Ficeac;Ing. Gh. Dumitrescu; Declaratie privind calitatea de participant la procedura ;Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta; Certificat atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat si Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale(se va prezenta situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele ); Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului ?din care sa reiasa: domeniul de activitate al ofertantului, conform CAEN, corespunde obiectuluiprocedurii; original sau copie conform cuoriginalul-scanat in format .pdf;Mentiune: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul ca inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii de atribuire, sa solicite ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate, certificatul constatator emis de ONRC, in original / copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil la 31.12.2011, vizat siinregistrat de organele competente, Fisa de informatii generale-cifra medie de afaceri, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii trei ani;, Avand in vedere termenul de plata(maxim 90 de zile) si durata acordului cadru(24 luni), indicatorul lichiditategenerala (Lg) (active circulante/datoriipe termen scurt) a candidatului (in cazul uneiasocieri, lichiditatea generala a fiecaruioperator economic asociat) trebuie sa fieminim 98% pentru ultimul an financiar(2011) deoarece acest indicator dovedestecapacitatea candidatului de ademara si derula contractul independent defactorii externi (intarzieri la plata facturilordatorita crizei economice actuale, posibilaintrare in starea de insolventa si faliment, posibile reorganizari, caderi ale pietei, s.a.)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, Declaratie privind personalul pus la dispozitie pentru indeplinirea contractului, Fisa cu pregatirea profesionala a personalului care va coordona derularea contractului, Declaratie privind asigurarea mijloacelor tehnice necesare pentru indeplinirea contractului, Autorizatie de mediu eliberat de Agentia Nationala pentru Protectia Mediului si Gospodaririi Apelor in baza HG 1635/2009 si a OUG nr. 195/2005 privind protectia mediului si a padurilor aprobata de legea nr. 265/2006 cu modificarile si completarile ulterioare? care sa contina codurile specifice tipurilor de deseuri ce vor fi colectate, stupefiante si psihotrope, Autorizatie pentru evacuarea si transportul deseurilor spitalicesti pe raza autoritatii contractante, conf. HCGMB nr.119/2010-Regulament de organizare si functionare a serviciilor publice de salubrizare in municipiul Bucuresti-Primaria Generala BUCURESTI, Inregistrare ITM ?in conformitate cu legea 263/2005 pentru modificarea si completarea legii nr. 360/2003 privind regimul substantelor si preparatelor chimice periculoase, Referat tehnic emis de ISP pentru autorizarea autovehicolelor de transport deseuri periculoase din activitatea medicala Dovada implementarii SMC in conformitate cu standardul ISO 9001 sau echivalent, Dovada implementarii SMM in conformitate cu standardul ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.07.2012 12:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer