Achizitie publica - ACHIZITIII DIVERSE MEDICAMENTE
Detaliu pentru invitatia numarul 327570
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327570/23.05.2012
Denumire contract: ACHIZITIIIDIVERSE MEDICAMENTE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIE SI PENTRU MASURI DE SIGURANTA SAPOCACod fiscal: 3724415, Adresa: Comuna SAPOCA, Buzau, Telefon: 0238528145/6/7, Fax: 0238528474
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIIIDIVERSE MEDICAMENTE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: DIVERSE MEDICAMENTE
II.1.6) CPV: 33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 165, 631 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
valoarea garantiei de participare se va regasi in fiecare lot in anexa B) -Modul de constituire a garantiei de participare -se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante cont nr.RO74TREZ1665005XXX000318 cu OP sau scrisore de garantie bancara , cu obligativitatea mentionarii loturilor pentru care este constituita.Se va depune scanat in SEAP .-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original , in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In orice situatie , dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Perioada de valabilitate a acesteia trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei 90 zile-Garantia de participare va fi executata de catre autoritatea contractanta in cazul in care castigatorul licitatiei refuza sa semneze contractul de achizitie publica sau daca ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia .-Garantia de participare constituita de ofertantul necastigator se restituie de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii castigatori, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Garantia de participare constituita de ofertantul castigator se restituie de autoritatea contractanta in termen de 15 zile de la semnarea contractului de achizitie publica.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% fara TVAdinvaloarea totala a contractului. Modul de constituire : Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in cuantumul si pentru perioada prevazuta in contractul de achizitie publica.Coform HG 925/2006 art. 90 modificat si completat de HG 1045/2011. Prevederile art.86 alin.2-4 se aplica in mod corespunzator .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie de eligibilitate cof art 180 din OUG 34/2006 modificata si completata -formularul 1 (original scanat)-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG34/2006 -formularul 2(original scanat-Declaratie privind neincadrarea in prev art.691 din OUG 34/2006-formularul 4-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general)-original sau copie conf.cu originalul din care sa reiasa ca ofertantul /candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se dupun ofertele.-Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale )-original sau copie conf.cu originalul din care sa reiasa ca ofertantul /candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se dupun ofertele.Persoanele care aproba semneaza documente in ceea ce priveste organizarea /derularea procedurii;
-Manager Ec Popescu Dumitru-Dir.Financiar Ec.Vlad Laurentiu-Sef birou achizitii publice Ec.Rapiteanu Maria-Consiler juridic Neagu Liliana-Consilier juridic Dima Monica-Certificat de participare cu oferta independenta"conform Ord.314/2010 a presedintelui ANRMAP"-formularul 6(original scanat) -Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului .Copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Operatorilor economici a caror oferta va fi declarata castigatoare li se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii , printr-o adresa scrisa , depunerea exemplarului original sau copie legalizata la sediul AC.Autorizatie de fabricatie emisa de A.N.M./Autorizatie de distributie angro eliberata de A.N.M sau de Ministerul Sanatatii Baza legala este Legea 95/2006 Atasat sub forma scanata in SEAP, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"-Declaratie pe propria raspundere a distribuitorului prin care confirma ca produsele ofertate detin autorizatie de punere pe piata eliberata de Ministerul Sanatatii. Atasat sub forma scanata in SEAP, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" adresa scrisa depunerea exemplarului original sau copie legalizata la sediul AC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: FISA DE INFORMATII GENERALE( formularul 3)-cifra de afaceri pe ultimii 3 ani In cazul in care operatorul economic are mai putini de 3 ani de la infiintare se va completa documentul solicitat pe intreaga perioada de la infiintare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate sau standarde relevante ISO 9001/2008-STANDARD DE CALITATE
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2012 10:43