Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIII SERVICII BANCARE


Detaliu pentru invitatia numarul 340591
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Dobrovat(Primaria comunei Dobrovat)
Numar invitatie: 340591/05.12.2012
Denumire contract: ACHIZITIII SERVICII BANCARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Dobrovat(Primaria comunei Dobrovat)Cod fiscal: 4540607, Adresa: sat Dobrovat, comuna Dobrovat, judet Iasi, Dobrovat, Telefon: 0232321207, Fax: 0232321207
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat Dobrovat, comuna Dobrovat, judet Iasi, Dobrovat, Romania, cod postal: 707175, telefon: +40 232321207, fax: +40 232321207, persoana de contact: Gaby Patlagica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL PRIMARIEI DOBROVAT DIN COMUNA DOBROVAT JUDETUL IASI.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIII SERVICII BANCARE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractarea unui credit in valoare de 2 200 000 leiin vederea asigurarii finantarii proiectului integrat derulat prin F.E.A.D.R. masura 322, ? Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatireaserviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale.-
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 95, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 1900 lei/421, 67 euro calculat la cursul BNR din 29 noiembrie 2012 Valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Se va constitui prin: Virament bancar, in contul nr. RO70TREZ4065004XXX000304 deschis la TREZORERIA IASI, CUI 4540607, beneficiar: Comuna DOBROVAT; Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; Documentul se va depune in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile). Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) Conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat. b) Neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca din strainatate se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizarea acesteia. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. NOTA: Ofertele care nu sunt insotite de garantia pentru participare vor fi respinse la deschidere, fiind considerate ca inacceptabile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Descriere- Declaratie privind- eligibilitatea, completata in original, datata, semnata si stampilata -prezentare Formular nr. 1In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Aceasta declaratie trebuie prezentata in mod obligatoriu, daca este cazul, si de tertul sustinator.Nota In cazul neprezentarii declaratiei si certificatelor ofertantul/canditatul/concurentul va fi declarat inacceptabil.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata, completata in original, datata, semnata si stampilata.Prezentare Formular nr. 2-Declaratia privind calitatea de participant la procedura, completata in original, datata, semnata si stampilata.- Prezentare Formular nr. 3. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.-Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in original, datat, semnat si stampilat.- prezentare Formular nr. 4.Fiecare ofertant/candidat la procedura va prezenta certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta, completat conform Ordinului 314/2010 emis de A.N.R.M.A.P si atasat prezentei.-Declaratia privind neincadrarea ofertantului in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006 actualizata, completata in original, datata, semnata si stampilata.-prezentare Formular nr. 5Aceasta cerinta este obligatorie pentru fiecare membru al asociatieiPersoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru prezenta procedura privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Persoanele cu functii de decizie in autoritatea contractanta sunt: 1. Primar: Martinus Catalin Iulian, 2. Viceprimar: Amihaesei Gheorghe, 3. Secretar: Patlagica Gaby, 4. Contabil: Nicolau CezarMembrii Consiliului Local: Amihaesei Gheorghe, Boboc Petru, Luca Mihai, Boghiu Pantelimon, Postelnicu Constantin, Pintili Stefan, Iacobute Ionut, Popistasu Vasile, Patlagica Gheorghe, Sacaleanu Ilie, Roman Aneta.Toti operatorii economici participanti la procedura indiferent de calitatea acestora (ofertant/ofertant candidat/ofertant asociat/subcontractant) vor trebui sa respecte art. 69¹ din OUG 34/2006 modificata si completata, conform caruia ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.? In acest sens ofertantii vor completa Formularul? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atasat prezentei.-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Cerinta obligatorie: Operatorii economici ofertanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul de a presta serviciile si de a executa lucrarile ce fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Daca exista incertitudini referitoare la documentele prezentate de ofertanti, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Modalitati de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, trebuie sa contina date reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor..Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea documenteului pentru conformitate, in original sau copie legalizata.? prezentare Autorizatia de functionare emisa de catre Banca Nationala a Romaniei ? in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte dreptul de a functiona ca institutie de credit, in conformitate cu Legea nr. 58/1998 privind activitatea bancara, sau autorizatia de functionare eliberata de autoritatea competenta din tara in care ofertantul este rezident, la care se va atasa traducerea autorizata a acesteia in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatiaeconomico-financiaraCopii bilaturi contabile 2009, 2010, 2011-informatii generale din care sa rezulte ca cifra medie de afaceri anuala globala pe ultimii 3 ani ? minim 180.000lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnica si profesionala .?Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani?Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: e-licitatiisi de la sediul Primariei Dobrovat, comuna Dobrovat , judetul Iasi
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.12.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.12.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 04.12.2012 16:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer