Achizitie publica - Achizition de produse pentru dotarea obiectivelor de investi CENTRULUI LOCAL PENTRU INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA MOGOS (INCLUSIV, ?REFUGIULUI TURISTIC VALEA BARNII , JUD ALBA ? si PROMOVAREA SI MARKETINGUL SERVICIILOR DE TURISM RURAL DE L
Detaliu pentru invitatia numarul 345792
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345792/24.04.2013
Denumire contract: Achizition de produse pentru dotarea obiectivelor de investi CENTRULUILOCAL PENTRU INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICAMOGOS (INCLUSIV, ?REFUGIULUITURISTIC VALEA BARNII , JUD ALBA ? siPROMOVAREASIMARKETINGULSERVICIILOR DE TURISMRURAL DELA NIVELULCOMUNELOR componente aleproiectului integrat INFIINTARE CENTRU LOCAL PENTRU INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICAMOGO?(INCLUSIV REFUGIU TURISTIC VALEA BARNII ), JUD ALBA,
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Mogos (Primaria Comunei Mogos)Cod fiscal: 4562460, Adresa: Comuna Mogos str. Centru nr.3A, Mogos, Telefon: 0258/855530, Fax: 0258/855530
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Mogos str. Principala, nr.3Am, jud. Alba, Mogos, Romania, cod postal: 517480, telefon: +04 0258/855530, fax: +40 0258/855530, persoana de contact: Primaria Mogos
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: AEDIUL PRIMARIEI COMUNEI MOGOS Comuna Mogos str. Principala, nr.3A, jud. Alba
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii specifice autoritatilor locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizition de produse pentru dotarea obiectivelor de investi CENTRULUILOCAL PENTRU INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICAMOGOS (INCLUSIV, ?REFUGIULUITURISTIC VALEA BARNII , JUD ALBA ? siPROMOVAREASIMARKETINGULSERVICIILOR DE TURISMRURAL DELA NIVELULCOMUNELOR componente aleproiectului integrat INFIINTARE CENTRU LOCAL PENTRU INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICAMOGO?(INCLUSIV REFUGIU TURISTIC VALEA BARNII ), JUD ALBA,
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia contractului de furnizare de produse este necesara pentru dotareaobiectivelor de investitie dinproiectul integrat ?INFIINTARE CENTRU LOCAL PENTRU INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICAMOGO? (INCLUSIV REFUGIU TURISTIC VALEA BARNII ), JUD ALBA : a.Furnizare produseLot1.? Furnizare mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic(exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat; Valoare totala estimata fara TVA Lot 1:29.454lei Lot 2.?Furnizare echipament de birou, cu exceptia mobilierului Valoare eligibila estimata, fara TVA. Lot 2:15.550lei Lot 3. -Panouri de informare cu mesaje variabile Valoare eligibila estimata, fara TVA: 66.799 lei Lot 4. -Editare trasee tematiceca oferte de time building, editare sirealizare brosuri , editare si harti turistice Valoare eligibila estimata, fara TVA, Lot 3 :44.450lei Lot 5.? Furnizarerealizare si gazduiresite-uri WWW.Valoare eligibila estimata, fara TVA: 10.496 leiValoarea totala estimata, fara TVA supusa achiztitiei (numai in cifre): 166.749RON
II.1.6) CPV: 35261100-2 - Panouri de informare cu mesaje variabile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 166, 749 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare pentru intreg pachetul este de 3334, 98 lei, respectiv in cuantum de 2 % din valoarea supusa achizitiei (cf. art.43. ind.1 alin.2, lit a. Din OUGnr 34/2006 ), sau Lot 1- 588, 08 lei , Lot 2- 311 lei , Lot 3 -1335, 98 lei , Lot 4 -889 , Lot 5- 209, 92 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei cf. art.43, ind.1 din OUG nr.34/2006 respectiv 90 de zile incepand cudata limita de depunere a ofertelorDaca op. economic sau, in cadrul unei asociatii, fiecare din asociati se incadreaza in categoria IMM, (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute inLegea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ulterioare), garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat ? AnexalaFormularul 12 C)., respectivsuma de 1667lei pentru intreg pachetul sau sau Lot 1- 294 lei , Lot 2 -155 lei , Lot 3 -667 lei , Lot 4 -444 lei , Lot 5- 104 lei.Garantia de participare, se va restitui conform art.88 din HG 925/2006.Cursul leu euro la care se vor raporta ofertantii in vederea constituirii garantiei de participare va fi de Euro = 4, 4060 lei, stabilit de BCE la data de 19.03.2013Dovada calitatii de IMM se va realiza astfel: Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM ? Anexa la Formularul 12 C
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse , cf :5 % din pretul fara TVA al contractului si se va constitui prin scrisoare/ asigurare de garantie, in conformitate cu Formularul nr. 19 din sectiunea III ? Formulare.Daca op. economic sau, in cadrul unei asociatii, fiecare din asociati se incadreaza in categoria IMM, (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute inLegea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ulterioare), garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.Dovada calitatii de IMM se va realiza astfel: Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM ? Anexa la Formularul 12 C.Garantia de buna executie, se face cf. art.90.alin. (1)-(3) din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: cerinteaplicabile pentru ambele categorii de loturi a) furnizare produse si b) servicii, b.Furnizareservicii de publicare , servicii informatice si servicii conexe : Cerinta nr.1 -Demonstrarea calitatii de participant la procedura Declaratie pe proprie raspundere in care ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie in conformitate cu Formularul nr. 12C completat in original, datat, semnat si stampilat.Cerinta nr. 2 - Incadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 privind eligibilitatea Completarea si prezentarea Formularului 12 A privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii cu modificarile si completarile ulterioare ? Declaratie privind eligibilitatea in original.Cerinta nr. 3 - Incadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 se va realiza prin: 1.Completare si prezentare Formular 12 B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru tert sustinator se solicita doar pentru lit. a, c1 si d. (daca este cazul);2. Ofertantul va prezenta certificatul de atestare fiscala , referitoare la situatia obligatiilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor, emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania, - in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.3. Ofertantul va prezenta certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale, referitoare la situatia obligatiilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor, pentru persoanele juridice din Romania, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.4. In cazul in care, din documentele solicitate, reiese ca ofertantul are datorii, pentru care nu are prevazute esalonari de plata, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.5. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale ce are competenta in acest sens, la care se va anexa si traducerea autorizata a acestuia in limba romana.6. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va redacta o declaratie pe propria raspundere prin care va specifica faptul ca nu se afla in una din situatiile de la punctul 2.7. Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Cerinta nr. 4 - Prevenirea si combaterea participarii la licitatii publice cu oferte trucate.Se solicita prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?, conform Ordinului nr.314 / 2010 Se cere completarea Formular nr. 12 J.Cerinta nr.5 - Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formular nr 5 (prezentata de catre ofertant, asociat, tert sustinator, subcontractant).Declaratie privind faptul ca nu exista legaturi de rudenie, pana la gradul al patrulea inclusiv, sau relatii comerciale cu persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si derularea si finalizarea procedurii de atribuire Macavei Mircea Liviu- primar, Jurj Elena Eugenia- sef Birou financiar contabil, Miclea Radu Achizitii publice, Integrare europeana, Protectia mediului si Deservire, Consilieri locali: Bobar Viorel Nicolae -Viceprimar, Birlea Costea, Pratia Ioan, Medrea Florean, Sularea Ioan Vasile, Deac Cristian Ioan, Munthiu Iosef, Macare Romul, Tima Aurel Cerintaaplicabilaambele categorii de loturi a) furnizare produse si b) servicii, b.Furnizareservicii de publicare , servicii informatice si servicii conexeIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.Daca exista incertitudini referitoare la documentele prezentate de ofertanti, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Cerinta nr. 1 - Dreptul de a exercita activitatile aferente prezentului contract se demonstreaza prin prezentarea Certificatului constatator ? in original sau copie conform cu originalul ? emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte ca: a.domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractante va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate ceritificatul constatator in original.Cerinta nr. 2- Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta pentru a demonstra calitatea de exercitare a activitatii documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau inregistrare/atestare/apartenenta profesionala in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, la care se va anexa si traducerea autorizata a acestora.Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in Certificatul constatator sunt valabile si reale la data limita de depunere a ofertelor. Acesta poate fi prezentat si in forma copie legalizata pentru confruntarea cu cel depus in oferta de catre ofertantul ce urmeaza a fi declarat castigator.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.5- Conditii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Conditiile asocierii: criteriile de calificare/ selectie care se cumuleaza sunt: - situatia economico-financiara: - informatiiprivind situatia economico?financiara;
- capacitatea tehnica si/sau profesionala: o informatii privind capacitatea tehnica; -informatii privind personalul tehnic de specialitate si asigurarea calitatii;
- garantie de participare;
- modul de prezentare a propunerii tehnice;
- modul de prezentare a propunerii financiare;Se va prezenta Acordul sau scrisoarea preliminara de asociere, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului-completarea., Cerinta nr. 4- Informatii privind subcontractantii (daca este cazul), la aplicabile lab) Pentruprestariservicii de publicare , servicii informatice si servicii conexe Loturile 4 si 5:1. Prezentare acord de subcontractare (Formular nr 35). Informatii privindserviciile care urmeaza sa fie furnizate de catre subcontractanti si specializarea acestora Completarea si prezentarea Formularului 12 G cu subcontractantii.2. In cazul subcontractarii unei parti a contractului: se va prezenta Acordul de subcontractare, care va include: perioada de valabilitate, partea de contract pe care o va realiza subcontractantul (procent, valoare, activitatea/activitatile realizate).3. Subcontractantul va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 indic.1 din OUG 34/2006 (Formularul nr.5).In procesul de evaluare a conformitatii ofertelor cu cerintele minime de calificare, comisia de evaluare isi rezerva dreptul de a nu solicita alte documente suplimentare referitoare la eligibilitatea ofertantului/ofertantilor de la nici unul dintre ofertanti, in afara cazurilor reglementate in mod expres de lege, evaluarea realizandu-se doar pe baza documentelor depuse in oferta .Toate documentele vor fi in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor , exceptie facand acele documente a caror perioada de valabilitate expira conform preverilor legale.Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Cf. art 5/Ordinul 509/2011 al ANRMAP., Cerinta nr. 3 Nr mediu de angajati .Se solicita prezentarea de informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, (se anexeaza CV-uri in original si diplome, atestate), pentru personalul de conducere si personalul care va activa efectiv in furnizarea de produse .a) Pentru furnizare de produse: 1. Se va face dovada asigurarii personalului de specialitateLotul 1: Tamplar;Lotul 2:1 Tehnician IT, 1 electricianLotul 3 :1 Editor materiale publictare tiparite. 1 tamplar, 1 electrician ;2. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani ? in original.3.Declaratii de disponibilitate4.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, .5.Declaratie tert sustinator tehnic si profesional-privind personalul, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respective (conf. art.190 din OUG nr.34/2006 si art. 11 indic.1 din HG nr.925/2006).Pentru personalul de specialitate solicitat trebuie prezentate urmatoarele documente pentru a face dovada experientei in domeniu: - CV-urile personalului de specialitate, implicat in realizarea contractului ce face obiectul prezentei proceduri de atribuire, datate si semnate in original;b) Pentruprestariservicii de publicare , servicii informatice si servicii conexe: 1. Se va face dovada asigurarii personalului de specialitateLotul 4:1 Tehnoredactor pt machetare si pregatiremateriale publicitare pt tiparite ;Lotul 5:1 Webdesigner, fotograf;2. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani ? in original.3.Declaratii de disponibilitate4.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, .5.Declaratie tert sustinator tehnic si profesional-privind personalul, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respective (conf. art.190 din OUG nr.34/2006 si art. 11 indic.1 din HG nr.925/2006).Pentru personalul de specialitate solicitat trebuie prezentate urmatoarele documente pentru a face dovada experientei in domeniu: - CV-urile personalului de specialitate, implicat in realizarea contractului ce face obiectul prezentei proceduri de atribuire, datate si semnate in original;, Cerinta nr. 2Lista utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice de care dispune pentru :
a)Furnizare de produse
Lotul1 : masina de gaurit portabila, polizor unghiular, fierastrau pendular;
Lotul 2 : masina de gaurit portabila;
Lotul 31. Soft Corell Draw sau echivalent;
2. Plotter printat;
3. Masina de gaurit portabila, polizor unghiular, fierastrau pendular;Lista utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice de care dispune pentru:
b)Prestariservicii de publicare , servicii informatice si servicii conexe
Lotul 4: Soft Corell Draw sau echivalent;
1) Utilaje de tipar policromie;
2) Utilaje legatorie si finisaj;
3) Masina de gaurit portabila, polizor unghiular, fierastrau pendular;4) Aparat foto DSLR cu obiectiv angular;
Lotul 5: Soft : Microsoft expression web sau echivalent , aparat foto DSLR cu obiectiv angular, soft Photo Shop sau echivalent;
Se vor prezenta:
-documente contabile (fise ale mijloacelor fixe, contracte de leasing, contracte de inchiriere, declaratii sau angajamente de punere la dispozitie a utilajelor, etc) in care utilajele si echipamentele de mai sus vor fi cuprinse indiferent daca utilajele sunt proprietatea ofertantului sau inchiriate;
-declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentruindeplinirea corespunzatoare a contractului;
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana)- Formular 27 si 28 ? Declaratie tert sustinator tehnic si profesional-privind utilajele, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva(conf. art.190 din OUG nr.34/2006 si art. 11 indic.1 din HG nr.925/2006., Cerintele sunt aplicabile pentru ambele categorii de loturi
a) Ofertantul va trebui sa prezinte pentru fiecare lot in parte pt furnizare de produseCerinta nr. 1- Demonstrare experienta similara-minim 1 contract sau mai multe contracte de furnizare deproduse similare cu cele ce fac obiectul procedurii pt. fiecare lot , finalizat sau in curs de realizare, deminim :
29.450fara TVA pt.Lot1, 15.540 lei fara TVA pt. Lot 2., 66.790 lei fara TVALot 3, 2.Se solicita prezentarea Declaratiei privind lista principalelor produse furnizate(Formular 12 D) in ultimii 3 ani continand : obiectul contractului, valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, prin raportare la data limita de depunere a ofertelor). Contractele din ultimii 3 ani calculati de la data limita de depunere aofertelor.3. Se solicita prezentarea Certificatelor privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale sau a altor documente emise sau contrasemnate de clientul beneficiar privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale. Forma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.4.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva(conf. art.190 din OUG nr.34/2006 si art. 11 indic.1 din HG nr.925/2006)- Formular nr. 27;b)Prestariservicii de publicare, servicii informatice si servicii conexeCerinta nr. 1- Demonstrare experienta similara1. Se solicita prezentarea Declaratiei privind lista principalelor prestari de servicii similare Lotului 4 si Lotului 5 (Formular C2) din ultimii 3 ani continand : obiectul contractului, valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, prin raportare la data limita de depunere a ofertelor). Contractele din ultimii 3 ani calculatila data limita de depunere a ofertelor.2. Se solicita prezentarea Certificatelor privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale sau a altor documente emise sau contrasemnate de clientul beneficiar privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale. Forma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.3.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva(conf. art.190 din OUG nr.34/2006 si art. 11 indic.1 din HG nr.925/2006)- Formular nr. 27; Cerinta nr. 1 -Dovada implementarii standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica realizare/ furnizarea de produsein cauza, conform ISO 9001 sau echivalent.Se solicita prezentarea de certificate/ documente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate ?ISO 9001 (sau echivalent) valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul asocierii cerinta trebuie indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pt. partea de contract care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara
durata furnizare/prestare
15
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2013 09:40