Achizitie publica - Achizitionare 1 buc. finisor asfalt- second hand
Detaliu pentru invitatia numarul 328377
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328377/30.05.2012
Denumire contract: Achizitionare1 buc. finisor asfalt- second hand
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCITADIN ZALAU SRLCod fiscal: RO 27243753, Adresa: STR. FABRICII, NR. 28, Zalau, Telefon: +40 260612837, Fax: +40 260611543
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. FABRICII, NR. 28, Zalau, Romania, cod postal: 450081, telefon: +40 260612837, fax: +40 260611543, persoana de contact: EUGENIA MAIER
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Zalau, str. Fabicii, nr.28, jud. Salaj, cod postal: 450081, telefon: +40 260612837, fax: +40 260611543
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Reparatii si intretinere strazi, amenajari si intretinere zone verzi, ecarisaj, salubrizare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare1 buc. finisor asfalt- second hand
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare 1 buc. finisor asfalt- second hand
II.1.6) CPV: 43312100-4 - Utilaje de nivelat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 151, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Valoarea garantiei de participare: 2200 lei Nota: In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004, valoarea ptr. garantia de participare este de 50% din valoarea mentionata - completare Formular anexa - Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la data limita a depunerii ofertelor -Forma de constituire a garantiei de participare: Toate optiunile de la art. 86- HG 925/2006, actualizata; contul nostru nr. RO87BRDE320SV12115963200 deschis la BRD Zalau; CF RO27243753 Daca se va utiliza scrisoare de garantie bancara, se va completa conform Formular indicat in sectiunea Formulare; Suma ce se va retine in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare este: 1519 lei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Completare Formular Declaratie privind eligibilitateaNota: In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.De asemenea cerinta trebuie indeplinita si de tertul sustinator , daca este cazul.2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Completare Formular anexaNota: In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.Cerinta pentru neincadrarea in preved. art. 181 lit. a), lit.c^1) si lit. d), trebuie indeplinita si de tertul sustinator, daca este cazul.3.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 ( evitarea conflictului de interese ) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Completare Formular anexaNota: In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.Cerinta trebuie indeplinita si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoane de decizie in cadrul CITADIN ZALAU SRL ref. la prezenta procedura: Director executiv- ing.Nicora Virgil, Director economic- ec. Kulcsar Szabo Andras , Director tehnic- Dan Ruzici, Jr.Crisan Valeriu, Sef at. mecanic-ing. Chifelea Florian si sing. Maier Eugenia - biroul achizitii.4.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata : a) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, la bugetul general consolidat, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.b)Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale ale unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, la bugetul local, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.In cazul in care nu depune documentul in termenul solicitat sau are restante la plata acestora, autoritatea contractanta va uza de dreptul de a exclude din procedura acest ofertant, trecand la aceiasi pasi pentru operatorul de pe pozitia urmatoare.Persoanele fizice sau juridice straine vor prezenta documente echivalente in original sau copie legalizata, insotite de traducere autorizata in limba romana.Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii ec. prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Nota : In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr 310/ 2010 - Completare Formular anexaNota: In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna , completarea Formularului se va face in numele asocierii si va fi semnata de fiecare asociat 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original/copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita sa prezinte documentul pentru conformitate in original sau copie legalizata.Nota: In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani in valoare de minim 200.000 leiCompletare formula anexa - Fisa informatii generale Pentru calculul valorii cifrei de afaceri se va lua in considerare un curs euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv: 2009 ? 4.2373 lei/euro 2010 ? 4.2099 lei/euro 2011 ? 4.2379 lei/euro Nota: in cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor, facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004, valoarea pentru cifra de afaceri se accepta in procent de 50% din cuantumul precizat. Nota: In cazul in care la procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta privind cifra medie globala de afaceri pe ultimi 3 ani va fi indeplinita prin cumul (de catre membrii asociatiei)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), cu valori, beneficiari, perioade de livrareCompletare formular anexa, Cerinta nr.2 Prezentarea a cel putin unui contract prin care sa confirme ca au fost furnizate pana la data depunerii ofertelor, produse similare, in valoare de minim 100.000 leiOfertantul va prezenta copii de pe partile relevante a contractului ( partile semnatare, obiectul contractului, pretul acestuia, semnaturile). Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR, Cerinta nr.3 Recomandare din partea beneficiarului, pentru contractul prezentatCompletare Formular anexa, Cerinta nr.4 Informatii privind subcontractantiiCompletare Formular anexa, Cerinta nr.5 Informatii privind asociatiiCompletare Formular anexa- Acord de asociere Nota: Indeplinirea cerintelor se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea unei/unor terte persoane, va prezenta un angajament ferm al persoanei respective , incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma punerea la dispozitia ofertantului resursele invocate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DA este atasata invitatiei de participare in SEAPla sectiunea Documentatie si clarificari.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2012 09:40