Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIONARE BULDOEXCAVATOR RULAT


Detaliu pentru invitatia numarul 351437
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Tarnaveni
Numar invitatie: 351437/29.07.2013
Denumire contract: ACHIZITIONAREBULDOEXCAVATOR RULAT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului TarnaveniCod fiscal: 4323535, Adresa: Piata Primariei, nr. 7, Tarnaveni, Telefon: +40 265443400, Fax: +40 265446312
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Primariei, nr. 7, cam.23 registratura, Tarnaveni, judetul Mures, Romania, cod postal: 545600, telefon: +40 265443400, fax: +40 265446312, persoana de contact: CLAUDIU IOAN ROSCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Primariei, nr. 7, cam.30 Birou investitii-achizitii, Tarnaveni, judetul Mures, Romania, cod postal: 545600
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIONAREBULDOEXCAVATOR RULAT
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Primaria Muncipiului Tarnaveni intentioneaza achizitionarea unui buldoexcavator pe pneuri rulat, conform caietului de sarcini anexat pentru serviciile sectorului DirectieiAdministratia Domeniului Publicsi utilizarea in cazuri de situatii de urgenta.
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 153, 225.81 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1.550 RON. - Perioada de valab. a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valab. a ofertei, respectiv 60 zile. In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre A.C. a masurilor de remediere necesare , A.C. va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma calculata de retinut in valoare de 1.532, 26 lei conform art. 278 indice 1 alin. (1), lit.a) din O.U.G. 34/2006 cu modif. si compl. ult.Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare se va folosi echivalentul leu/alta valuta la cursul stabilit de BNR, inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. nr. 925/2006 : a)un instrument de garantare irevocabil, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ;conform Formularului S b)ordin de plata in contul Primariei Municipiului Tarnaveni, RO27 TREZ 4792 4840 271X XXXX deschis la Trezoreria Municipiului Tarnaveni, CUI: 4323535 c)numerar la casieria autoritatii contractante. Ofertantii care se incadreaza in categoria de IMM, beneficiaza de o reducere de 50% in ceea ce priveste constituirea garantiei de participare. Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii trebuie sa ataseze ofertei Formularul L. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii garantiei de participare in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire. Modul de restituire a garantiei pentru participare conform art.88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea-Se va completa si depune declaratia pe propria raspunderein conformitate cu Formularul A ? original, prezentat la capitolul FormulareIn cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta acest formular. Formularulva fi prezentat, daca este cazulsi de tertul sustinatorDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006 , cu completarile si modificarile ulterioare-Se solicita compl. Formularului B , In vederea sustinerii formularului vor fi prezentate: 1) Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are punctul de lucru implicat in derularea contractului, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prezentat in oricare din formele: original/copie conform cu originalul?.2) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie conform cu originalul, din care sa reiasa situatia platilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaIn cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, tertul sustinatorare obligatia neincadrarii doar in prev.lit.a), c) indice 1 si d) ale art.181 din OUG 34/2006.-Nota: Certificatele fiscale, in cazul in care au fost prezentate in copie, se vor solicita in original ofertantului castigator inainte de comunicarea rezultatului procedurii.Certificat de participare cu oferta independenta-Se solicita completarea Formularului C prezentata la sectiunea formulareDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare- Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Meghesan Nicolae Sorin, Barmou Mohamed Kheir, Groza Viorel Razvan, Coros Ioan, Muth Rodica, Beleanu Celestin, Balint Ibica, Rosca Claudiu, CorosVasile; Consilieri locali: Antonya Mihail, Bercea Ioan, Bunea Teofil, Cimpoca Alin Claudiu, Ciulea-Porime Pavel, Cosma Florin Adrian, Creta Ioan, Fodor Alexandru Iosif, Mandroiu Armina Diana, Mihailescu Alin Marius, Modorcea Ovidiu Vasile, Piaskovski Stanislav, Serban Mariana, Sim Florin Daniel, Szabo Albert, Toma Georgeta Mariana, Torok CristinaSe solicita completarea Formularului O- Declaratieipe proprie raspundere privind conflictul de interese, prezentat la capitolul Formulare. Formularulva fi prezentat, daca este cazul si de tertul sustinator.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se solicita completareaFormularului Udin Sectiunea Formulare.In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, va fi prezentata de fiecare asociat indiferent de ponderea din contract ce va fi indeplinita de acesta. Persoane juridice /fizice romane- Certificatul constatator emis de Oficiul Registrul Comertului original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic. Din certificat trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Ofertantului economic clasat pe primul loc, i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea certificatului constatator emis de ONRC in original/copie legalizata, pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copieIn cazul unei asocieri, fiecare ofertant este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice/ fizice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere in limba romana legalizata), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara- Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie de minimum/cel putin306.450 RON.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta, comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Capacitatea economica si financiara poate fi sustinuta si de o alta persoana, conform OUG34/2006; operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unuiangajament ferm al persoanei care il sustine, conf. art.186 din OUG 34/2006. In cazul persoanei care asigura sustinereeconomica si financiara, se vor avea in vedere prevederile Legii nr. 279/2011;Nota 1.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus, iar pentru indeplinirea criteriuli de calificare se va cumula resursele tuturor asociatilor.2. In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, cifra de afaceri se ia in procent de 50% din valoarea solicitata.3.In cazul sustinerii capacitatii economico ? financiare ofertantul va prezenta un angajament ferm al sustinatorului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnica/ profesionala- Dcclaratie privind lista principalelor livrari din ultimii 3 ani, declaratie insotita de certificate/documente emise sau contrasemnatedebeneficiarii livrarilorInformatii privind asocierea Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cuSR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ceurmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza doveziprin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.In cazul asocierilor, conditia se va considera indeplinita daca toti membrii asocierii o indeplinesc. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, se vor accepta certificate echivalente emise de organisme din tara contractorului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.07.2013 14:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer