Achizitie publica - Achizitionare carburant auto
Detaliu pentru invitatia numarul 325735
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325735/08.05.2012
Denumire contract: Achizitionarecarburant auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 1Cod fiscal: 4602068, Adresa: BD. POLIGRAFIEI NR.4 , SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 0213193264, Fax: 0213193264
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor Transmite in SEAP. Persoana de contact: DANIEL ANDRONIE.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarecarburant auto
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare carburant auto.Cantitati: a) carburant auto ( motorina ) pe baza de bonuri valorice: 11.718, 75 litriNr. bonuri valorice: 30 carnete x 50 file /carnet= 1.500 file ( 1 fila= 50 ron ).b) carburant auto ( motorina vrac ): 85.000 litri.Total cantitate: 96.718, 75 litri
II.1.6) CPV: 09134210-2 - Motorina (0, 2) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 499, 193.55 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de: 9.983, 87 lei.Pentru IMM-uri garantia de paticipare poate fi constituita in cuantum de 50% din valoare. In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM completata, prezentata in original, la vedere ( Formularul 12 - Sectiunea Formulare).Forma de constituire a garantiei de participare: Conform prevederilor Cap. VII sectiunea 1, din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 garantia de participare se poate constitui prin: 1. instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau2. virament bancar in contul nr. RO50TREZ7015006XXX000219 deschis la Trezoreria Sectorului 1; cod fiscal: 4602068 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea autoritatii contractante.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile.?Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in original la sediul aut. contra. ( Servicul juridic ? etaj 1 cam. 3 )Autoritatea contractanta va retine o parte din garantie de participare in situatia in care ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia ca nefondata. Suma ce se va retine este 4.279, 19 lei, calculata conform prevederilor art. 278.1 alin. (1) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 completare formular 1 din Sectiunea Formulare, in original2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 - completare formular 2 din Sectiunea Formulare, in original3. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiile exigibile la data de 25.03.2012, in original/copieconforma cu originalul semnata si stampilata;4. Certificat de atestare fiscala emis in conditiile art 113 din Codul de procedura fiscala al Romaniei, din care sa reiasa situatia obligatiile exigibile la data de 25.03.2012 in original/copie conforma cu originalul;5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare formular 3 din Sectiunea Formulare, in original6. Certificat de participare cu oferta independenta Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 ? completare formular 4din Sectiunea Formulare , in original7. Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? completare formular 5 din Sectiunea Formulare, in original.Nota: Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Eugen Milea;
- Liana Roxana Duta;
- Bechir Lucian;
- Andronie Daniel 1. Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota: a) Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator al ofertantului, emis de ONRC.b) In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate, a certificatul constatator emis de O.R.C. in original sau copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a) Prezentarea Informatiilor generale, b) Bilant contabil, c) Cifra de afaceri- Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o ciframedie de afaceri globala, in ultimii 3 ani , nu mai mica decat 900.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) Experienta similara: - ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertei) aulivrat produse similare in valoare de de minim 450.000 lei ( exclusiv T.V.A.), b) Informatii privind personalul tehnic de specialitate: - declaratie pe proprie raspundere privind numarul mediu al personalului angajat in ultimii 3 ani, c) Informatii privind subcontractantii, d) Informatii privind asocierea a) Standarde de asigurare a calitatii: - certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 in domeniul ce face obiectul prezentului contract, sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este postata pe SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.05.2012 09:22