Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare CLOR LICHID


Detaliu pentru invitatia numarul 339174
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: S.C. NOVA APASERV S.A. Botosani
Numar invitatie: 339174/12.11.2012
Denumire contract: AchizitionareCLOR LICHID
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. NOVA APASERV S.A. BotosaniCod fiscal: RO26161230, Adresa: Bulevardul Mihai Eminescu nr. 34, Botosani, Telefon: +40 0374106800, Fax: +40 0374106803
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Octav Onicescu nr.3, Botosani, Registratura, etaj 3, Botosani, Romania, cod postal: 710117, telefon: +40 331711807, fax: +40 331711807/+40 331711803, persoana de contact: Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC NOVA APA SERV S.A, str.Octav Onicescu nr.3, Sala de sedinte, et.3, Botosani, Romania.Asista la deschiderea ofertelor: reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Apa)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AchizitionareCLOR LICHID
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea produsului clor lichid, un produs chimic care se utilizeaza in procesul de dezinfectare a apei in vederea potabilizarii.Clorul lichid va fi incarcat si livrat in containere de 1000 kg, 500 kg si tuburi de 50 kg.
II.1.6) CPV: 24311900-6 - Clor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 183, 869.66 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 3677 LEI, valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.se va constitui conform prevederilor art. 86 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si Formularuluidin Sectiunea - Formulare: -prin virament bancar in contul autoritatii contractante(RO79RNCB0041113050010001), C.U.I. RO26161230, -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari: a)conditionat;b)neconditionat.- prin depunerea la casieria unitatiia sumei de bani in numerar pina la data si ora deschiderii ofertelor.Restituire- conform art. 88 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Retinere - conform art. 87 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si art. 278^1din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, din garantia de participare suma de 1838, 70 lei, calculata in conformitate cu prevederile art.278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor si se va prezenta in original.Toate documentele referitoare la constituirea garantiei de participare se vor prezenta ca documente insotitoare ale ofertei. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita corespunzator.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5% din valoarea contractului, fara TVA.-Mod de constituire: Conformart.90 din HG 925/2006 si Formularului din Sectiunea - Formulare, care se prezinta in original.In cazul asocierii, garantia de buna executie va fi constituita in numele asocierii si se va mentiona ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.-Perioada de constituire: in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului.- Perioada de valabilitate : cel putin egala cu durata contractului.Operatorii economici ? persoane juridice straine ? pot beneficia de reducerea nivelului minim al garantiei solicitate prin documentatia de atribuire, numai daca vor prezenta documente edificatoare emise de autoritati competente in tara de resedinta din care sa reiasa faptul ca au un statut similar celui de IMM din Romania( formularul 16 din Sectiunea - Formulare).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantii trebuie sa furnizeze informatiile cerute folosind Formularele si Modelele din Documentatia de atribuire si sa ataseze documente relevante.Formularele vor fi semnate de catre reprzentantul legal asa cum este desemnat in Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial unde este inregistrat, sau pentru ofertanti persoane juridice straine, in documente care dovedesc forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul isi are resedinta, sau de catre o persoana imputernicita de aceasta. In acest caz se va atasa imputernicirea.Toate documentele vor avea, le langa semnatura, mentionat numele intreg in clar.Documentele solicitate vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul de a participa la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de furnizare, care se vor prezenta in original.In cazul in care in tara de origine sau in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe proprieraspundere din partea operatorului economic in acest sens.Angajamentul ferm al tertului /tertilor sustinator(i) se va prezenta in original, incheiat in forma autentica, in fata unui notar.Autoritatea contractanta poate solicita pe parcursul evaluarii prezentarea documentelor originale pentru confruntare.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul in care exista discrepante intre versiuni, traducerea in limba romana va prevala.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar odeclaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul legal, prin care confirma ca indeplineste conditiile de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotitade o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. Completarea anexei se va face astfel incat informatiile sa fie complete si fara echivoc pentru a permite verificarea concordantei acestora cu documentele de confirmare care vor fi depuse ulterior la solicitarea autoritatii contractante.Atunci cand ofertantul uzeaza de dreptul susmentionat, acesta are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.In cazul depunerii ofertei individuale/ofertei comune/sustinerii/subcontractarii cerintelor de calificare vor fi indeplinite conform prevederilor din Anexa 2*) din ordinul nr. 509/14.09.2011 al presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabil ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna acest formular.a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. 180 din OUG nr. 34/2006 - formular 1 din Sectiunea - Formulare: Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de furnizare;b) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. 181 din OUG nr.34/2006 - formular 2 din Sectiunea - Formulare: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare;c) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c1), d) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si complertarile ulterioare - formular nr.2'din Sectiunea - Formulare. Tertii sustinatori (daca exista) sa dovedeasca ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c1), d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In situatia in care tertul sustinator se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 lit. a), c1), d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus din procedura, oferta fiind respinsa;d) Certificat de atestare fiscala -din care sa reiasa situatia obligatiilor de platain luna anterioara celei in care se depune oferta , eliberat de organele competente din cadrul Ministerului Finantelor Publice; original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul ? ord. 509/2011; Pentru datoriile esalonate, ofertantii vor prezenta obligatoriu conventiile de esalonare insotite de documente (OP) care atesta plata ratelor pana la data deschiderii ofertelor;d) Certificat de plata a taxelor si impozitelor locale, eliberat de organele administratiei publice locale - original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul ? ord. 509/2011;e) Declaratie privind evitarea conflictului de interese ? formular 3 din Sectiunea - Formulare : In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69.1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.Persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii contractante sunt : - Gabriel Cirlan ? Director general- Neculai Gheorghinca ? Director adjunct- Ady Petrusca - Director adjunct operational- Cristina Panait - Sef departament economic- Cristian Romanovschi ? Sef departament comercial- Catalin Fetcu - Sef departament tehnic- Rodica Mihaiela Rotariu ? responsabil procedura- Iulieana Tanasa ? responsabil contractComisia de evaluare: - Rodica Mihaiela Rotariu- Erica Contac- Iulieana TanasaMembru de rezerva - Dorel RotaruLista persoanelor de mai sus nu reprezinta singurul caz de conflict de interes, ofertantul fiind raspunzator de completarea Formularului 3 si acuratetea informatiilor prezentate.f)Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular 4 din Sectiunea - Formulare. Ofertantul nu are dreptul: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant/tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.g) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? formular 5 din Sectiunea - Formulare;Nerespectarea cerintei, neprezentarea formularelor, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica; Atentie: Ofertantii trebuie sa furnizeze informatiile cerute folosind Formularele si Modelele din Documentatia de Atribuire si sa ataseze documentele relevante.Formularele vor fi semnate de catre reprezentantul legal asa cum este desemnat in Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial unde este inregistrat, sau, pentru ofertanti persoane juridice straine, in documentele care dovedesc forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul isi are resedinta, sau de catre o persoana imputernicita de acesta. In acest caz se va atasa Imputernicirea.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul de a participa la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de servicii, care se vor prezenta in original. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se va prezenta in original, incheiat in forma autentica, in fata unui notar.Autoritatea contractanta poate solicita pe parcursul evaluarii prezentarea documentelor originale pentru confruntare.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul in care exista discrepante intre versiuni, traducerea in limba romana va prevala.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire arespectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. Completarea anexei se va face astfel incat informatiile sa fie complete si fara echivoc pentru a permite verificarea concordantei acestora cu documentele de confirmare care vor fi depuse ulterior la solicitarea autoritatii contractante.Atunci cand ofertantul uzeaza de dreptul susmentionat, acesta are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.In cazul depunerii ofertei individuale/ofertei comune/sustinerii/subcontractarii, cerintele de calificare vor fi indeplinite conform prevederilor din Anexa 2*) din Ordinul nr.509/14.09.2011 al presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice privind formularea criteriilor de calificare si selectie .Pentru persoane juridice romane: a)Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include producereasau comercializarea produselor din categoria celor care fac obiectul achizitiei.Pentru persoane fizice romane : Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Persoane juridice /fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate astfel: copie "conform cu originalul" si traducerea legalizata in original.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din documentul care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.Autoritatea contractanta va solicita ca ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.b)Autorizatie de punere pe piata / de comercializare emisa pe numele operatorului economic.c)Autorizatia ADR sau echivalent pentru transport marfuri periculoase (clor), atat pentru masina cat si pentru sofer - HG1175/2007 pentru aprobarea Normelor de efectuare a activitatii de transport rutier de marfuri periculoase in Romania.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Media Cifrei de afaceri globale a ofertantului pe cel multultimii 3 ani , sa fie mai mare sau egala decat 300.000 LEI.Modalitatea de indeplinire: Se va completa ? Formular 6 ?Informatii generale din Documentatia de atribuire - Sectiunea? Formulare.2.Bilanturile contabile pentru anii 2009, 2010 si 2011, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, vizate siinregistrate la organele competente/rapoartele de audit/ rapoartele cenzorilor/echivalent.Modalitatea de indeplinire: Se vor prezenta bilanturile contabile/ situatii financiare pentru anii 2009, 2010 si 2011, vizate siinregistrate la organele competente sau documente echivalente.Valorile vor fi exprimate in LEI, folosind pentru conversie ratele medii anuale de schimb LEI/EUR comunicate de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int ) pentru anii respectivi: Curs schimb LEI/EUR: an 2009 ? 4, 2399;an 2010 ? 4, 2122;an 2011 ? 4, 2391., In cazul in care Ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci Ofertantul are obligatia de adovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia Ofertantului resursele financiare invocate.Modalitatea de indeplinire: Se va completa - Formular 18 Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului din Sectiunea ? Formulare.Pentru sustinerea nivelului minim al cifrei de afaceri, angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze ca in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind Lista principalelor livrari similare in ultimii 3 ani impliniti la data limita de depunere a ofertei, care sa contina informatii despre livrari similare pe baza contractelor prezentate ca dovada a experientei similare in valoare cumulata de cel putin 150.000 lei.Modalitatea de indeplinire: Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei privind Lista principalelor livrari similare in ultimii 3 ani impliniti la data limita de depunere a ofertei - formular 7 din Sectiunea- Formulare.Completarea si semnarea formularului Experienta similara ? formular 8 din Sectiunea - FormulareValorile vor fi exprimate in LEI, folosind pentru conversie ratele medii anuale de schimb LEI/EUR comunicate de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int )., Cerinta nr. 2Recomandari/ copii ale paginilor relevante de contracte de furnizare /procese verbale de receptie prin care ofertantul sa confirme livrarea de produse similare a caror valoare cumulatasa fie de cel putin 150.000 lei.Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: - denumirea beneficiarului, indiferent daca acesta este autoritate contractanta sau client privat;
- produsele livratesi valoarea acestora;
- perioada in care s-a realizat contractul;Se vor prezenta documente care sa confirme livrarea de produse similare a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 150.000 lei.Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta cel putin o recomandare din care sa reiasa buna executie a unui contract de furnizare mentionat in lista principalelor livrari avand ca obiect furnizarea declor lichid.Recomandarile/certificarile vor fi emise saucontrasemnate de o AC beneficiara a produselor ori de catre clientul privat beneficiar al produselor., Cerinta nr. 3Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produsului, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va prezenta un raport de incercare/testare emis de un laborator de incercari acreditat de catre un organism recunoscut in unul dintre statele europene, respectiv mebru EA-MLA / IAF / ILACsau echivalent care sa ateste conformitatea produsului, identificata clar prin referire la specificatii tehnice sau standarde relevante.Ofertantul trebuie sa prezinte un document care sa ateste faptul ca produsul ?clor lichid? este preinregistrat / inregistrat la ECHA (Agentia Europeana pentru Produse Chimice) conform Regulamentului REACH., Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti, Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora.Modalitatea de indeplinire: Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si acordul acestora (Formular 9din Sectiunea ? Formulare)Nota: Daca ofertantul castigator va subcontracta o parte sau anumite parti din contract, Autoritatea Contractanta solicita prezentarea contractelor incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta, la data incheierii contractului .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit dintr-un fisier electronic in SEAP atasat Invitatiei de participare la adresa de internet www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.11.2012 09:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer