Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare de carburanti auto pe baza de bonuri valorice


Detaliu pentru invitatia numarul 345143
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Agas (Consiliul Local Agas)
Numar invitatie: 345143/12.04.2013
Denumire contract: Achizitionarede carburanti auto pe baza de bonuri valorice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Agas (Consiliul Local Agas)Cod fiscal: 5002983, Adresa: comuna Agas, judetul Bacau, Agas, Telefon: 0234382620, Fax: 0234382348
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Agas, judetul Bacau, Agas, Romania, cod postal: 607005, telefon: +40 0234382036, fax: +40 0234382036, persoana de contact: UATAgas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Primariei comunei Agas
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarede carburanti auto pe baza de bonuri valorice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de carburanti auto pe baza de bonuri valorice
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 967 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 2400 lei si trebuie sa fie valabila cel putin 90 de zile (in conformitate cu perioada de valabilitate a ofertei) de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia poate fi constituita : a) Prin Scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documetatia de atribuire (Formular nr.14) b) Prin virament bancar: Ordin de plata in contul autoritatii contractante. Contul IBAN al autoritatii contractante este : RO51TREZ06324840220XXXXX, CF 5002983, deschis la Trezoreria orasului Moinesti, judetul Bacau. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. In cazul in care operatorul economic depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, pe fond, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma stabilita prin art. 278^1 din OUG 34/2006 actualizata in cuantum de 1209, 67 lei. Cursul valutar de referintadupa care se va calcula cuantumul garantiei de participare la licitatie va fi cel stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat), in original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat), in original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?.Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensatiilor, aprobate de catre organele competente in domeniuDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006Operatorii economici participanti la procedura: Ofertantul /Ofertantul asociat /Subcontractantul /Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: MERUSCA DORU? PrimarRATA FLORINEL - ViceprimarFRANT DOINA ? SecretarARITON IOAN ? Responsabil achizitii publiceCertificat de participare ca oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, privind punerea in aplicare a cerificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, din care sa rezulte ca obiectul de activitate a ofertantului (codurile CAEN) trebuie sa cuprinda si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie in copie conform cu originalul. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata, daca a prezentat respectivul certificat in copie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri pe domeniul de activitate pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) ? conform formularului atasat; Se solicita bilantul contabil la data de: 30.06.2012 sau la data de 31.12.2011; Se vor prezenta documente care sa sustina indeplinirea cerintei de calificare. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani. Lista se va completa si depune in original, insotita de cel putin 1 document/contract /proces-verbal de receptie (si care vor contine informatii privind: valoarea si perioada de furnizare a produselor) prin care sa confirme livrarile de produse mentionate.Se solicita copii lizibile ?conform cu originalul? dupaparti relevante ale contractului din care sa rezulte obiectul, durata si pretul contractului; Se va atasa copie lizibila ?conform cu originalul? dupa certificatul ISO 9001:2008 sau certificate echivalente. Operatorii economici care sunt in curs de implementare a standardului ISO 9001 se vor admitedaca se va face dovada ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiesecavor primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2013 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.04.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2013 11:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer