Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare: "Echipament pentru controlul vibratiilor si analiza structurala" cu montaj , punere in functiune , instruire in utilizarea echipamentului


Detaliu pentru invitatia numarul 341505
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC SOFTRONIC SRL
Numar invitatie: 341505/03.01.2013
Denumire contract: Achizitionare: "Echipament pentru controlulvibratiilor si analiza structurala" cu montaj , punere in functiune , instruire in utilizarea echipamentului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC SOFTRONIC SRLCod fiscal: RO11492278, Adresa: UNIRII 37, Craiova, Telefon: 0040743687927, Fax: 0251406496
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Severinului nr 40, Craiova, Romania, cod postal: 200409, telefon: +40 351409151, fax: +40 351178948, persoana de contact: Ciulu Persida , departament Proiecte Europene
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Craiova, Dolj, Calea Severinului nr 40
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (societate comerciala productie echipamente pentru locomotive electrice, modernizare locomotive electrice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare: "Echipament pentru controlulvibratiilor si analiza structurala" cu montaj , punere in functiune , instruire in utilizarea echipamentului
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie?Echipament pentru controlulvibratiilor si analiza structurala": -Furnizare echipament pentru controlul vibratiilor si analiza structurala, -Montaj, punere in functiune, si Instruire (2 stagii de scolarizare a cate 5 zile).Este folosit pentru cercetarea efectuata in cadrul contractului de finantare nr 192/2012, Program : PLANUL NATIONAL DE CERCETARE, DEZVOLTARE SI INOVARE 2007-2013, PNII, PARTENERIATE IN DOMENII PRIORITARE, Subprogram ?Proiecte Colaborative de Cercetare Aplicativa.
II.1.6) CPV: 38424000-3 - Echipament de masurare si de control (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 307, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de3.100 lei .1. Perioada de valabilitate a garantiei pt. participare: cel putin 60 de zile de la data limita de depunere aofertelor. Forma de constituirea garantiei de participare care va fi acceptata cf. prevederilorart. 86 din HG 925/2006: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare.b)OP original semnat si stampilat de catre banca emitatoare pana la data deschiderii ofertelorCont RO03BTRL0170120247089907 BTRL Craiova, Suc. Dolj. In cazul platii online, documentul prin care se atesta efectuarea tranzactiei se va prezenta cu mentiunea calitatii(reprezentant legal sau imputernicit) , numele si prenumele celui care semneaza, semnatura si stampila unitatii. Echivalenta pentru o garantie de participare in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Dovada constituiriiGarantiei Participareva fi depusa in original la sediul SC Softronic SRL nr 40, Craiova, Dolj, pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Ofertantiicare se incadreaza in IMM, Garantia Participarein cf. cu conditiileart.16 din Lg.346/2004, beneficieazade reducere de50% agarantiei de participare .Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor miic si mijlocii , operatorii economici au obligatia de a completa Anexa nr 1 la legea 346/2004.Atentie: Lipsa declaratiei sau prezentarea incompleta , va avea ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila.2. Garantia de participare va fi restituita in conditiile prevazute la art 87 si 88 din H.G. nr 925/2006.3.Se va retine din garantia de participare contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNCS, suma calculata conform prevederilor art 278 indice 1 din OUG 34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Documente privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin legea 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. (FORMULARUL12A din ordinul 155/2003). Se completeaza formularul nr 3.Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al firmei. In cazul in care semneaza alta persoana va prezenta o imputernicire. Toate documentele vor avea langa semnatura si numele si prenumele persoanei care semneaza. Toate documentele se stampileaza.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea la prevederile art 181 din ordonanta OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile art 181 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin legea 337/2006 cu modfificarile si completarile ulterioare. (FORMULARUL12B din ordinul 155/2003). Se completeaza formularul nr 4.Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al firmei. In cazul in care semneaza alta persoana va prezenta o imputernicire. Toate documentele vor avea langa semnatura si numele si prenumele persoanei care semneaza. Toate documentele se stampileaza.Cerinta nr 3: Acte doveditoare privind situatia obligatiilor de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor de asigurari socialeModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: a)Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la luna anterioara depunerii ofertelorb)Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale ) din care sa reiasa obligatiile exigibile la luna anterioara depunerii ofertelor .Se solicita aceste documentein original, copie legalizata sau copie conform cu originalul semnate si stampilate de reprezentantul legal sau imputernicit.Cerinta nr 4 : Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69 indice1 (evitarea conflictului de interese din OUG 34/2006)cu modificari si completari pin legea 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se completeaza formularul 5. Persoanele cu functie de decizie in cadrul contractului sunt: Ghita Ionel, Girnita Ion, Popescu Augustin, Miulescu Oana: asociati, Manea Ion manger proiect, Ciulu Persida responsabil achizitii, Zlatianu Radu consultant, Costache George responsabil tehnic.Cerinta nr 5: Ofertantii vor depune certificatul prevazut de ordinul ANRMAP314/2010 anexa la ordin.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se completeaza formularul 6.Cerinta nr 6: Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se completeazaformularul 7.*) In cazul in care ofertantul uzeaza de dreptul prevazut la art. 11 alin. (4) din HGR 925/2006 de a prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare (vezi Formularul 2 si anexele 1 si 2), acesta are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea achizitorului o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.**) In cazul in care exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste anumite documente prezentate, achizitorul are dreptul de a solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul/candidatul in cauza, cat si de la autoritatile competente care pot furniza informatii in acest sens.***) Achizitorul are dreptul de a descalifica operatorii economici care se afla in oricare din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006. Cerinta nr. 1: Certificat constatatorModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificatul constatator original, copie legalizata, copie conform cu originalul. El este emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial de pe raza caruia ofertantul isi are sediul social si contine informatii referitoare la: sediul, datele de identificare a societatii, filiale, punctele de lucru, administratorii, asociatii/actionarii, obiectul de activitate mentiuni referitoare la falimente, condamnari, etc.La data limita de depunere a ofertelor, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale /actuale. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC . Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Cerinta nr. 2: Dovada indeplinirii formelor de inregistrare /atestareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: In cazul ofertantului/candidatului dintr-o tara straina apartenenta din punct de vedere profesional va fi dovedita cu documente din tara de origine , echivalente cu cele solicitate ofertantului/candidatului din Romania si din care rezulte urmatoarele: ? obiectul de activitate al ofertantului contine domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri;? nu sunt inscrise mentiuni speciale privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate deplata.Obs. Documentele se vor depune traduse in lb romana de traducator autorizat si legalizat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Acte doveditoare privind situatia economico-finaciara : Bilant contabil la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat la organul fiscal abilitat, sauextras de bilant, Cerinta nr. 2media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 610.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr 1: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr 2 : experienta similara, document/contract/proces verbal de receptie sau a unui nr maxim de 3 documente/contracte /procese verbale de receptie a caror valoare sa fie mai mare sau egala cu valoarea estimataa contractului (307.000 lei) pentru montare/instalare/punere in functiune de echipamente., Cerinta nr. 3: asigurarea cu personal de specialitate, declaratie pe propria raspundere cu personalul agreat pentru montare/instalare/punere in functiune a echipamentului. Cerinta nr. 1Prezentare certificat de calitate conform ISO 9001/2008 sau echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale UE
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: docementatia se gaseste in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.01.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 31.12.2012 11:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer